مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
تنها چهار چرخ محرک بازار ایران تیگو 8 پرو مکس

نگاهی به تنها چهار چرخ محرک بازار ایران؛ تیگو ۸ پرو مکس

حدود یک سال از ورود تیگو ۸ پرو مکس به بازار ایران می گذرد و در این مدت، این خودرو توانسته جایگاه مناسبی را در بازار از آن خود کند. تیگو ۸ پرو مکس به عنوان تنها خودرو AWD در بین خودروسازان داخلی، با موتور قدرتمند و سطح بالای امکانات رفاهی و ایمنی، جایگاه مستحکمی در بازار کشور دارد. در این مطلب، نگاهی به تنها چهار چرخ محرک بازار ایران داشته‌ایم تا دلایل موفقیت این خودرو را در حدود یکسال حضور در بازار کشور بررسی کنیم.

 

موتور تیگو ۸ پرو مکس، برگ برنده لوکس‌ترین کراس‌اوور بازار ایران

یکی از برتری های این خودرو، موتور آن است. موتور تیگو ۸ پرو مکس هم اکنون عنوان قویترین موتور بازار ایران را در اختیار دارد و همین مسئله کمک زیادی به توانایی های فنی آن می کند. تیگو ۸ پرو مکس به موتور ۲ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ با تزریق مستقیم سوخت مجهز شده است. این موتور می‌تواند ۲۵۴ اسب بخار قدرت و ۳۹۰ نیوتن متر گشتاور را تولید کند و با این ارقام، قدرتمندرین کراس‌اوور صفر کیلومتر بازار ایران است.

 

این موتور که از نسل جدید موتورهای Acteco شرکت چری است و به عنوان یکی از قدرتمندترین موتورهای ۲ لیتری در چین شناخته می‌شود. علاوه بر این، موتور این خودرو در سال ۲۰۲۱ جایزه موتور برتر سال این کشور را کسب کرده است. موتور تیگو ۸ پرو مکس با گیربکس هفت سرعته دو کلاچه اتوماتیک هماهنگ شده و شتاب صفر تا صد تیگو ۸ پرو مکس را در ۸.۷ ثانیه ثبت می‌کند.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

تنها سیستم چهار چرخ محرک بازار در بازار ایران

سیستم چهار چرخ محرک تیگو ۸ پرو مکس نیروی پیشرانه را در شرایط مختلف رانندگی، به طور هوشمند بین چرخ‌های جلو و عقب تقسیم می‌کند تا بهترین عملکرد و پایداری را برای خودرو به ارمغان آورد. این سیستم به بهبود توانایی حرکتی خودرو در جاده‌های ناهموار کمک می‌کند و خطر سر خوردن را به حداقل می‌رساند.این خودرو همچنین شش حالت رانندگی اکو، اسپرت، نرمال، برف، گل و آفرود را در نظر گرفته است که سهولت رانندگی مبتنی بر شرایط مسیر را مضاعف می‌کند. به این ترتیب سیستم AWD این خودرو می تواند در شرایط نامساعد جاده، به کمک راننده بیاید. به این ترتیب پایداری خودرو افزایش پیدا می کند و همچنین امکان عبور از شرایط سخت خارج از جاده نیز فراهم می شود.

 

امکانات تیگو ۸ پرو مکس IE

از امکانات ایمنی و رفاهی، فونیکس تیگو ۸ پرو مکس می توان به مواردی نظیر چراغ های تمام ال ای دی با فناوری AFS، درب صندوق برقی، دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم فرمان صوتی، شارژر وایرلس، تهویه دوکاناله اتوماتیک، شش کیسه هوای ده نقطه ای، کروز کنترل تطبیق پذیر، رانندگی نیمه خودران، رادار خطی و نقطه کور، نوربالای خودکار، گرم‌کن صندلی های جلو، سیستم صوتی سونی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، کنترل حرکت در سربالایی و سراشیبی، تابلوخوان، و… اشاره کرد.

 

در فونیکس تیگو ۸ پرو مکس IE با توجه به افزوده شدن آپشن‌های دیگری نظیر گرم‌کن صندلی‌های عقب، گرم‌کن فرمان و دوربین ثبت وقایع و…، می‌توان تیگو ۸ پرو مکس IE را از نظر امکانات ایمنی و رفاهی در ایران بی رقیب دانست.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

قدرت موتور و سیستم AWD تیگو ۸ پرو مکس به عنوان تنها چهار چرخ محرک بازار ایران، از ویژگی‌های مهم این خودرو هستند که آن را به یک گزینه جذاب برای علاقه‌مندان به خودروهای شاسی بلند خانوادگی تبدیل کرده‌اند. این ویژگی‌ها، شتاب و عملکرد بهتر، توانایی حرکتی بهتر در جاده‌های ناهموار و پایداری و ایمنی بهتر را برای خودرو فراهم می‌کنند. این خودرو با قدرت و گشتاور بالای خود، توانایی حرکتی خوبی در جاده‌های ناهموار دارد و سیستم AWD نیز به بهبود پایداری و ایمنی خودرو در شرایط مختلف کمک می‌کند. این خودرو با توانایی‌های برجسته خود، یک گزینه مناسب برای کسانی است که به دنبال خودرویی با قدرت بالا و سیستم تمام چرخ محرک هستند.

 

برای کسب اطلاع از شرایط فروش تیگو ۸ پرو مکس می توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید. همکاران ما با شماره تلفن۷۵۱۵۱-۰۲۱ آماده پاسخگویی هستند.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *