مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
همکاری چری و یونیسف برای آموزش کودکان

همکاری چری و یونیسف برای آموزش کودکان

به‌عنوان بخشی از پروژه‌های مسئولیت اجتماعی و در قالب همکاری چری و یونیسف برای آموزش کودکان، این شرکت در قراردادی دو ساله، حمایت از طرح‌های آموزشی صندوق کودکان ملل متحد (یونیسف) را بر عهده گرفت.

 

چری در سال‌های اخیر علاوه بر گسترش فعالیت‌های خود در زمینه خودروسازی، حضور گسترده‌ای نیز در برنامه‌های مرتبط با مسئولیت اجتماعی بنگاه‌ها (CSR) داشته است. یکی از اهداف اصلی چری در این برنامه‌ها، حمایت از پروژه‌های آموزشی به ویژه برای کودکان در مناطق محروم است و در این زمینه با صندوق کودکان ملل متحد یا یونیسف به عنوان یکی از ارکان سازمان ملل متحد همکاری می‌کند.

 

در ادامه این برنامه‌ها و در قالب قراردادی دو ساله، چری حمایتی ۶ میلیون دلاری را از برنامه‌های آموزشی این سازمان اعلام کرد. این حمایت به طور مستقیم در قالب برنامه‌های آموزشی یونیسف برای کودکان در سرتاسر جهان هزینه خواهد شد که عمدتا در مناطق فقیر جهان و به ویژه کشور‌های آفریقایی متمرکز است.

 

برآورد‌های یونیسف نشان می‌دهد در حال حاضر حدود ۷۰ درصد کودکان زیر ۱۰ سال، توانایی خواندن و نوشتن ندارند و این عدد در سال‌های اخیر و به ویژه بعد از فراگیری کرونا به شدت افزاش یافته است. در این راستا و در چارچوب همکاری چری و یونیسف برای آموزش کودکان، این شرکت به مدت دو سال، حمایت از برنامه‌های بین المللی یونیسف برای آموزش کودکان را بر عهده می‌گیرد. هدف اصلی از این برنامه‌ها، ارتقا سطح آموزش و تقویت سیستم آموزشی در کشور‌های فقیر است تا در نهایت دسترسی عموم کودکان به آموزش برقرار شود.

 

بیش از دو دهه همکاری چری در برنامه‌های آموزشی

همکاری چری و یونیسف در زمینه آموزش کودکان، تنها نمونه‌ای از برنامه‌های چری در این زمینه است. Yin Tongyue، مدیر عامل هلدینگ چری در این زمینه گفت: “در طول ۲۶ سال گذشته، تاکید زیادی در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی در مجموعه چری وجود داشته است. چری در این سال‌ها مشارکت فعالانه‌ای در برنامه‌های مرتبط با مبارزه با بیماری‌ها، حمایت از محیط زیست، کاهش فقر و برنامه‌های آموزشی داشته است. ما همچنین با راه اندازی مراکز تحقیق و توسعه چری در سراسر دنیا، به توسعه فناوری در کشورهای مختلف کمک کرده‌ایم.”

از سوی دیگر Carla Haddad Mardini، مدیر مشارکت‌های خصوصی یونیسف نیز با اشاره به حمایت چری از برنامه‌های آموزشی این سازمان گفت: “این همکاری و دریافت حمایت از جانب چری می‌تواند زندگی میلیون‌ها کودک در سراسر جهان را متحول کند. حمایت چری از ما باعث می‌شود بتوانیم از کودکانی که به این کمک‌ها نیاز دارند حمایت کنیم و آینده‌ای روشن برای آن‌ها بسازیم.”

 

یونیسف در سال ۲۰۲۲ توانسته با کمک‌های جمع آوری شده از بخش‌های خصوصی، امکان دسترسی بیش از ۳۷ میلیون کودک را در سراسر جهان به آموزش فراهم کند. این سازمان امیدوار است با همکاری چری، بتواند سطح این کمک‌ها را ارتقا دهد و امکان دسترسی شمار بیشتری از کودکان را به این آموزش‌ها فراهم کند.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *