مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
فونیکس FX در بازار ایتالیا

چری با فونیکس FX به بازار ایتالیا می‌رود

چری در ادامه روند توسعه بازارهای بین‌المللی خود و در راستای حضور پر قدرت در بازار اروپا، قصد دارد با عرضه فونیکس FX (اومودا ۵) به بازار ایتالیا وارد شود.

چری مدت‌ها است عنوان بزرگ‌ترین صادرکننده خودرو چین را در اختیار دارد و مدتی قبل عنوان برای بیست و یکمین بار پیاپی عنوان بزرگ‌ترین صادر کننده خودرو چین را از آن خود کرد. این شرکت در ادامه روند توسعه بازارهای بین‌المللی خود و در افزایش حضور در بازار اروپا، قصد دارد با عرضه فونیکس FX که در بازارهای جهانی با نام اومودا ۵ عرضه می‌شود، وارد بازار ایتالیا شود. در کنار فونیکس FX یا اومودا ۵، چری قصد دارد یکی دیگر از برندهای زیر مجموعه خود را نیز در بازار این کشور عرضه کند. بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، برند Jaecoo با مدل ۷ هیبرید نیز در کنار اومودا، روانه این بازار خواهد شد. قرار است این محصولات این فصل سوم سال جاری میلادی (حدود ۶ ماه دیگر) وارد بازار شوند.

به این ترتیب ایتالیا به دومین مقصد محصولات چری در اروپا تبدیل می‌شود چرا که پیش از این محصولات چری وارد بازار اسپانیا نیز شده بودند. به‌علاوه برنامه‌ریزی‌ها برای ورود محصولات این برند به بازار انگلستان و لهستان نیز انجام شده است و تا پیش از پایان سال جاری میلادی، شاهد عرضه محصولات برند چری و زیر برند Jaecoo در این دو کشور اروپایی خواهیم بود.

مدیر منطقه‌ای چری در ایتالیا، Allen Jean در کنفرانس مطبوعاتی در میلان پس از اعلام این خبر افزود: “برنامه‌ریزی‌ها برای عرضه ۳ خودروی کراس‌اوور از خانواده اومودا و همچنین از برند Jaecoo با قوای محرکه مختلف طی ۱۸ ماه آینده در بازار ایتالیا انجام شده است.”

 

خانواده محصولات چری در راه ایتالیا

این روزها توجه عمومی به خودروهای الکتریکی رو به افزایش است و چری نیز پیش از این برنامه‌ریزی‌های بلند مدتی برای این محصولات داشته. به این ترتیب در کنار مدل‌های بنزین سوز، چری قصد دارد محصولات هیبرید و تمام الکتریکی خود را نیز در بازار ایتالیا عرضه کند. فعلاً عرضه مدل جائکو ۷ هیبرید قطعی شده و در کنار آن احتمالاً کاندیدای دیگر، مدل برقی اومودا ۵ خواهند بود اما در کنار آن، طیف گسترده‌ای از خودروهای هیبرید نیز در سبد محصولات چری حضور دارند که برخی از آن ها در قالب محصولات فونیکس به بازار ایران نیز عرضه شده‌اند.

چری در همکاری با شرکت‌های باتری‌ساز چینی موفق شده قیمت محصولات برقی خود را رقابتی کند و به همین دلیل شانس زیادی برای موفقیت در بازارهای جهانی دارد. به‌علاوه، خانواده محصولات اومودا به دلیل طراحی و امکانات جوان‌پسند خود، گزینه‌ای ایده‌آل برای جوانان خواهند بود و شانس موفقیت زیادی دارند.

چری در بخش خودروهای کراس‌اوور حضور پررنگی دارد و با توجه به علاقه عمومی به این خودروها در بازارهای جهانی، چری می‌تواند در این بخش به‌خوبی رقابت کند. نمونه این رقابت را پیش از این در بازارهای نوظهور جهانی شاهد بودیم. محصولات چری به لطف طراحی جذاب، سطح بالای امکانات رفاهی و ایمنی و البته کیفیت در سطح جهانی و قوای محرکه‌ای که با همکاری بزرگ‌ترین شرکت‌های اروپایی طراحی شده‎اند، در این بازارها موفقیت‌های زیای داشته‌اند. به همین دلیل می‌توان پیش بینی کرد در بازار اروپا نیز شاهد موفقیت این برند باشیم.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *