مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
کمپین بهاری فونیکس

کمپین بهاری فونیکس با جوایز ارزنده و آسان‌ترین روش برنده شدن

 فونیکس برای افزایش ارتباط با مخاطبین خود و همچنین گسترش آشنایی علاقه‌مندان با محصولات این برند به‌ویژه در بخش خودروهای هیبرید، چند کمپین مختلف را برگزار کرده است. یکی از این کمپین‌ها، کمپین بهاری فونیکس است که در آن با آسان‌ترین روش می‌توانید برنده جوایز ارزنده کمپین شوید.

 

 همانطور که گفتیم شرکت در کمپین بهاری فونیکس نیز بسیار آسان است و تنها کافی است با تلفن همراه خود، به نمایندگی‌های فونیکس بروید. در نمایندگی‌های فونیکس، QR CODE این کمپین نصب شده است که با اسکن آن می‌توانید در کمپین شرکت کنید. با اسکن این QR CODE فرمی باز می‌شود که از طریق آن باید اطلاعات خود را وارد کنید تا در زمان برنده شدن در کمپین، فونیکس بتواند جوایزتان را اهدا کند.

 

 یکی از ویژگی‌های جذاب کمپین بهاری فونیکس، شانس‌های زیاد برای شرکت در آن است. برای افزایش شانس برنده شدن در کمپین بهاره برند فونیکس، می‌توانید QR CODE نصب شده در نمایندگی‌های مختلف را اسکن کنید و هر بار یک شانس برایتان در نظر گرفته می‌شود. به این ترتیب با حضور در نمایندگی‌های مختلف، شانس خود را برای برنده شدن جوایز افزایش می‌دهید.

 

 البته در نظر داشته باشید در هر نمایندگی فونیکس تنها یک‌بار می‌توانید کد را اسکن کرده و فرم را پر کنید و برای افزایش شانس برنده شدن باید به یک نمایندگی دیگر مراجعه کنید. اطلاعات مربوط به زمان قرعه‌کشی از طریق پیج اینستاگرام فونیکس به آدرس Fownix.official  اطلاع‌رسانی خواهد شد. به این ترتیب با دنبال کردن پیج رسمی فونیکس، می‌توانید از آخرین اخبار مربوط به این کمپین مطلع شوید. همچنین قرعه کشی نیز به‌صورت زنده از طریق همین صفحه پخش خواهد شد.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *