مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
خرید x22 اتومات

مزایای خرید x22 اتومات  

امکان خرید x22اتومات به صورت اقساطی تنها مزیت خرید این خودرو نیست بلکه می توان از مزایای خرید خرید x22 اتومات به گیربکس ۴ سرعته اتومات، رانندگی در حالت های اسپرت و اقتصادی،ارتفاع مناسب به عنوان کراس اوور و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد که در ادامه مقاله قصد داریم با جزئیات بیشتری آنها را بررسی کنیم.

گیربکس ۴ سرعته از مزایای خرید x22 اتومات

از مزایای خرید x22 اتومات  علاوه بر قیمت مناسب می توان به گیربکس آن اشاره کرد که بر خلاف ام وی ام ایکس ۳۳ که محصول دیگری از ام وی ام در ایران است از نوع سی وی تی نیست. ترکیب سی وی تی و موتور ۱.۵ لیتری خودرو را بسیار کند می کند اما روی این خودرو به جای سی وی تی از گیربکس اتوماتیک ۴ سرعته استفاده شده که البته قابلیت تعویض دستی را ندارد و همیشه اتوماتیک است.

امکان انتخاب حالت رانندگی

از دیگر مزایای خرید x22 اتومات، دکمه ای است که شما می توانید مدل رانندگی را به اکونومی یا اسپورت تغییر بدهید. در قسمت پشت فرمان نیز یک چراغ نارنجی یا سبز دیده می شود که نشان می دهد در کدام حالت رانندگی قرار دارید. در مود اسپورت دنده دور موتور های بالاتر عوض می شود و بیشتر دنده را سنگین نگه می دارد اما در مقابل، وقتی روی حالت اکو است دنده ها را بیشتر سبک نگه می دارد تا مصرف سوخت کمتر بشود.

ارتفاع مناسب از مزایای خرید x22 اتومات

یکی از مزایای ام وی ام ایکس ۲۲ اتومات ارتفاع بالای آن است. وقتی شما در ماشین میشینید کاملا مشخص است که یک کراس اور سوار هستید که تاحدودی ارتفاع آن نسبت به ماشین های سدان بالاتر است و دید خوبی هم نسبت به اطراف دارید و همین ارتفاع بالا باعث می شود که یک کم تعلیق ماشین نسبتا نرم تر باشد.

ام وی ام ایکس ۲۲ دارای صندلی های راحتی است که در سفر های طولانی و بلند مدت بین شهری شما را خسته نمی کند. هرچند ممکن است صدای موتور را به دلیل حجم کم آن به خصوص در دور های بالا در کابین بشنوید اما رانندگی با ایکس ۲۲ اتومات، تجربه فوق العاده ای است.

 

مجهز بودن به EPS

ام وی ام ایکس ۲۲ مثل همه ی کراس اور های این رنج قیمتی ماشین تک دیفرانسیل است و تمام نیرو می رود روی چرخ های جلو. درست است که شما یک کراس ور سوارید و ارتفاع از سطح زمین تان خوب است اما نباید توقع افرود از این ماشین نداشته باشید و تنها کاری که می شود با این ماشین کرد این است که در دست انداز های شهری مثل تهران راحت هستید و در جاده های خاکی با پستی بلندی های کم می توانید به راحتی رانندگی کنید.

زمانیکه در خیابان رانندگی می کنید و مخصوصا در حال رانندگی در شهری مثل تهران هسستید که خیلی دست انداز در خیابان هایش زیاد است، نسبتا ماشین نرم است و خشکی ماشین های شاسی بلند و بعضی از کراس اورها را ندارد.

معمولا در ماشین هایی با ارتفاع بالا و مخصوصا از نوع تک دیفرانسیل یا دیفرانسیل جلو ممکن است در سرعت های نسبتا بالا و پیچ ها کجی خطرناک باشد و اگر بخواهید با سرعت بالا بخواهید بپیچید کنترل ماشین از دست تان برود. اما در ماشین مدل های جدید x22 اتومات چری، سیستمی به نام EPS به کار رفته و همین سیستم باعث می شود که ماشین بتواند خودش را در پیچ ها کنترل کند تا از جاده خارج نشوید. با اینحال بهتر است همیشه با سرعت ایمن رانندگی کنید تا خطری متوجه شما و سرنیشنان خودرو نشود.

شتاب ۰ تا ۱۰۰ x22 اتومات

شتاب ۰ تا ۱۰۰ این ماشین در شرایط استاندارد حدود ۱۸ تا ۱۹ ثانیه است که به عنوان یک ماشین کراس اور خانوادگی که بیشتر برای داخل شهر ساخته شده عدد قابل قبولی است.

جمع بندی

به طور کلی می توانیم بگوییم ام وی ام ایکس ۲۲ برای خانواده های کم جمعیت یا افراد مجردی ساخته شده که دوست دارند ماشینی با ظاهری زیبا و امکانات و آپشن های به روز را سوار شوند. مثلا نسبت به رنو ساندرو استپ وی واقعا ظاهر بسیار بهتری دارد.

خرید x22 اتومات، به عنوان یک کراس اور، بیشتر مناسب استفاده شهری است که البته  وجود آپشن های به روز می تواند رضایت شما را جلب کند. به طور کلی نسبت به شرایط فروشی که ام وی ام ایکس ۲۲ دارد باید بگوییم خودروی ایده آلی است در این رنج قیمت گزینه نسبتا خوبی است.

 


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *