مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
قیمت تیگو 7

مزایای خرید اقساطی و قیمت تیگو ۷ مدل ۱۴۰۰

قیمت تیگو ۷ مدل ۱۴۰۰ یکی از مواردی است که در طول این مقاله قصد صحبت در مورد آن را داریم. این خودروها می توانند از جمله مهم ترین خودروهایی باشند که امروزه در بازار خودرویی ایران وجود دارند. این اهمیت از آن جهت است که تیگو ۷ جزو خودروهای خارجی بوده و دارای آپشن های بسیار زیادی است. از سوی دیگر نیز قیمت این خودرو نسبت به ماشین های اروپایی هم رده اش بسیار پایین تر است و افراد بیشتری می توانند آن را خریداری کنند. در ادامه در خصوص قیمت تیگو ۷ مدل ۱۴۰۰ مسائل و مطالب بیشتری را بیان خواهیم کرد.

مشخصات فنی

اولین موردی که قرار است در ثبت نام خودروی تیگو ۷ مورد بررسی قرار گیرد، درباره مشخصات فنی این ماشین است. در بررسی مشخصات فنی تیگو ۷ به چند مورد دیفرانسیل، حجم موتور، گیربکس و پیشرانه می پردازند.

گیربکس خودرو تیگو ۷ از نوع CVT، ۹ سرعته است. گیربکس های CVT نسبت به گیربکس های دنده ای و عادی مزیت های بیشتری دارند. به طور مثال در این جعبه دنده ها می توانید صدای کمتر گیربکس، شتاب گیری بهتر و بیشتر و همچنین سرعت نهایی بالاتر را ببینید. یکی دیگر از مزیت های این گیربکس ها آن است که خودرو در تمام دور موتورها می تواند با بیشترین بازدهی اش کار کند و نیازی نیست که حتما به دور موتور خاصی برسد.

مورد بعدی نوع محور محرک است. در تیگو ۷ و یا به طور کلی در تمام خودروهای سواری شاسی، کراس اور و همچنین سدان، نوع محور متحرک از نوع دیفرانسیل جلو می باشد. این دیفرانسیل ها سبب می شوند تا خودرو به هنگام حرکت بتواند راحت تر و بهتر شتاب گیری کند. پیشرانه هایی که در تیگو ۷ استفاده شده اند، نسبت به تیگو ۷ پیشرفت داشته و از نوع ۴ سیلندر هستند که مجهز به توربوشارژ گردیده اند. این پیشرانه ها سبب می شوند تا حتی در صورت کم بودن حجم موتور، باز هم خودرو دارای قدرت و سرعت زیادی باشد.

مورد بعدی که جز زیرشاخه های فنی خودرو قرار می گیرد، مربوط به حجم کلی موتور است. حجم کلی و یا ظرفیت موتور یکی دیگر از مواردی است که باید به آن توجه کرد. در تیگو ۷، حجم موتور برابر ۱.۵ لیتر است و همین موضوع سبب کم مصرف بودن خودرو می شود.

مشخصات موتور و عملکرد

موارد بعدی در حوزه مشخصات فنی و همچنین سیستم عملکردی خودرو مطرح می شوند. قدرت موتور این خودرو برابر ۱۴۷ اسب بخار است و می تواند قدرت و سرعت بسیار زیادی را برای خودرو فراهم کند. گشتاوری آن نیز برابر ۲۱۰ نیوتن بر متر است. این میزان از گشتاوری می تواند شتاب گیری بسیار خوبی را برای تیگو ۷ به ارمغان بیاورد.

میزان شتاب گیری این ماشین از سرعت ۰ به سرعت ۱۰۰ در حدود ۱۰.۲ ثانیه است. این مقدار از شتاب گیری برای یک کراس اور می تواند مقدار خوبی باشد. نهایت سرعتی که با فشار دادن حداکثری پدال گاز می توانید با این ماشین تجربه کنید برابر ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت است. این مقدار می تواند برای یک خودرو کراس اور بسیار زیاد باشد. میزان مصرف سوخت این خودرو را نیز اگر بخواهیم به صورت ترکیبی در نظر بگیریم، چیزی در حدود ۶.۷ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر مسافت است.

ویژگی های ظاهری تیگو ۷

یکی دیگر از مواردی که باید در خصوص خودرو تیگو ۷ بدانیم در مورد ویژگی ها و مشخصات ظاهری آن است. اولین مورد تفاوت بین جلو پنجره تیگو ۷ پرو و تیگو ۷ معمولی است. در تیگو ۷ ، جلو پنجره مشابه با خودرو تیگو ۸ طراحی شده است و ظاهر کهکشانی داشته و بزرگ تر از حالت عادی است.

مورد بعدی در خصوص چراغ های خطی LED است که به شکل یک نوار نسبتا باریک در چراغ های اصلی قرار گرفته اند. حتی در طراحی تیگو ۷ در خصوص شکل کلی چراغ ها نیز تغییراتی اعمال شده است. هم چراغ های جلو و هم چراغ های عقب به طور کامل نسبت به شکل اولیه خود تغییر پیدا کرده اند.

در خصوص طراحی داخلی تیگو ۷ نیز باید گفت که این مدل از ماشین ها بیشتر دارای طراحی شده اند که تلفیقی از ایکس ۵۵ و تیگو ۸ است. به طور مثال از اهرم تعویض دنده دیجیتالی، پنل تهویه هوا لمسی، مانیتور نسبتا بزرگ مدیریت خودرو، فرمان مدل دی کات، شارژر وایرلس و…در طراحی داخلی تیگو ۷ استفاده شده است که سبب جذاب تر و زیباتر شدن این خودرو نسبت به مدل های قبلی اش می شود.

شرایط خرید اقساطی تیگو ۷

در صورتی که قصد خرید اقساطی خودروهای چینی موجود در بازار را دارید، می توانید به نمایندگی هایی که این محصولات را به فروش می رسانند، مراجعه کنید. یکی از این نمایندگی ها مربوط به آسیا خودرو می شود. در این نمایندگی می توانید خودروهای چینی مدنظر خودتان همچون تیگو ۷، تیگو ۸، آریزو ۶، آریزو ۵ و… را خریداری نمایید. برای خرید این خودروها می توانید در ابتدا ۵۰ درصد از مبلغ خودرو را به عنوان بیعانه خرید خودرو پرداخت کرده و الباقی مبلغ را نیز به شکل اقساط ۱۲ الی ۶۰ ماهه بپردازید.

هر قدر تعداد اقساط بالاتر رود، مبلغ هر قسط کمتر می شود، اما به همان میزان نیز سودی که باید پرداخت نمایید بیشتر خواهد شد. دیگر مدارک لازم برای خرید اقساطی خودرو نیز شامل چک و یا سفته معتبر، مدارک هویتی و شناسایی و… است.

جمع بندی

مواردی که در طول این مقاله در خصوص قیمت تیگو ۷ مدل ۱۴۰۰ مطرح شدند، می توانند به شما کمک کنند تا تصمیمات بهتری را در هنگام خرید تیگو ۷ بگیرید. در این مقاله علاوه بر معرفی مشخصات خودروی تیگو ۷، در خصوص خرید اقساطی ماشین تیگو ۷ نیز مطالب و مواردی را بیان کردیم که به شما کمک می کند تا اطلاعات بهتر و بیشتری را در این زمینه به دست آورید. هر قدر بتوانید بیشتر و بهتر در خصوص این موضوع کسب اطلاعات کنید، خرید آگاهانه تر و بهتری خواهید داشت.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *