مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
چری آریزو 6

صفر تا صد ماشین آریزو ۶ همراه با عکس

اگر تمایل به خرید ماشین آریزو ۶ دارید بهتر این است که قبل از آن این مطالب را بخوانید تا درباره تجهیزات و مشخصات فنی این خودرو اطلاعات گسترده تری را کسب کنید.

آریزو ۶ یک خودروی چینی تقریبا جدید و بروز می‌باشد و در بازار‌های آسیا و ایران وجود دارد. این خودرو برای نخستین بار در سال ۲۰۱۶ وارد بازارهای داخلی شده است.

طرح و مدل ماشین آریزو ۶

طراحی چری آریزو ۶ جدید و مدرن می‌باشد و دارای پیشرفت خیلی زیاد و چشمگیری نسبت به دیگر محصولات چری است. این خودرو دارای کابین مدرن آریزو ۶ نسبت به محصولات قبلی چری است که بسیار مدرن‌تر و جدیدتر با تکنولوژی بروزتر می‌باشد.

معرفی مشخصات ماشین آریزو ۶

خودرو آریزو ۶ شامل موتور ۴ سیلندر است. همچنین این خودرو ۱۶ سوپاپ دارد که با حجم برابر با هزار و ۶۰۰ سی سی کار می‌کند.

خودروی چری آریزو ۱۴۷،۶ اسب بخار دارد و دارای دور موتور ۶ هزار پاور است و بیشترین گشتاور آن ۲۰۰ نیوتن متر، یعنی ۴ هزار دور در دقیقه می‌ باشد.

این خودرو دارای جعبه دنده‌ ۶ سرعته‌ خودکار می‌باشد و در ۹.۲ ثانیه سرعت آن از صفر به ۱۰۰ می‌رسد.

چری آریزو ۶ دارای یک باک ۵۵ لیتری است که در هر صد کیلومتر به طور ترکیبی ۶.۲ لیتر مصرف دارد.

اتاق درون چری آریزو ۶ مدرن شامل یک سیستم صوتی با ۶ بلندگو و صفحه نمایش ۹  اینچی می‌باشد. از دیگر تجهیزات این خودرو می‌توانیم به سیستم ورود آن که بدون کلید و مسیریاب ماهواره‌ای است اشاره نماییم.

مشخصات ظاهری ماشین آریزو ۶

در انتهای این خودرو به صورت مجدد طراحی حجیمی وجود دارد که شباهت به دماغه دارد و همچنین بکارگیری طرح‌های سه‌ بعدی در چراغهای عقب نیز دارای فرورفتگی‌ها و برآمدگی‌هایی است که در صندوق‌ها و سپر شکل و شمایل شما را ترسیم نموده است. یکی دیگر از نکات این است که این ماشین دارای یک نوار افقی است که در سرتاسر قسمت عقب خودرو استفاده شده است. شباهت این خودرو در بخش دماغه و روی داشبورد نیز مورد استفاده قرار گرفته است تا هماهنگی بسیار خوبی بین بخش های مختلف ماشین فراهم شود.

ویژگی‌ها و معایب ماشین آریزو ۶ چینی

این خودروی زیبا طراحی جذابی در ظاهر و در داخل کابینش دارد. همچنین این مدل دارای آپشن های کافی با شتاب مناسب و عملکرد بسیار خوب و گیربکس CVT است.

همچنین این خودرو دارای فضای جادار کابین و صندوق می‌باشد و کیفیت ساخت قابل قبولی نیز دارد. ماشین آریزو ۶ دارای گارانتی می ‌باشد و گستردگی خوبی در شبکه خدمات خود دارد.

یکی از معایب این خودرو قیمت گران آن می باشد. همچنین این محصول افت قیمت بالایی در نمونه‌های دست ‌دومش دارد.

حذف بعضی از آپشن‌های تکمیلی و توجه اجمالی روزافزون افراد به کراس‌ اورها موجب می‌شود که بیشتر تولید کنندگان و خودروسازان خود را وقف تولید، ساخت و عرضه ماشین‌های بزرگ و شاسی بلند بکنند. بنابراین این امر موجب کاهش بیشتر کلاس‌های خودرویی گردیده است.

هنگامی که خودروهای ارزان قیمت و فاصله‌های اقتصادی را مشاهده می‌کنیم، بیشتر انتخاب‌های موجود در بازار یا شاسی ‌بلند می ‌باشند یا تلاش نموده‌اند با بکارگیری اِلمان‌های آفرودی با هر یک از شاسی بلندها با مد روز هماهنگ گردند.

در این شرایط، معرفی سدان‌های خانوادگی بروز و جدید برای علاقه ‌مندان به این کلاس خودرویی خبر مهم و بسیار خوبی خواهد شد. طراحان ماشین نگاه خاصی به این بخش داشته اند و بعد از موفقیت در فروش چری آریزو ۵، تصمیم‌ گرفته اند شانس خودشان را با ارائه یک سدان زیباتر و لوکس ‌تر و به نوعی کامل ‌تر تحت عنوان ماشین آریزو ۶ امتحان نمایند.

 

مقایسه ماشین آریزو ۶ با آریزو ۵

این خودرو ماشینی است که از خیلی جهات به همان آریزو ۵ شباهت دارد و با  در نظر گرفتن پلتفرم و پیشرانه مشابه آن، در نگاه نخست محصولاتی متفاوت و متمایز به نظر نمی‌آیند ولی اصلاحاتی روی آنها انجام شده است، مثل: گیربکس، طراحی و تکمیل تمام آپشن‌های روی ماشین که این خودرو را متفاوت ‌تر ساخته است. بنابراین می ‌توان از آن به عنوان خودرویی برتر یاد کنیم.

فیلمی از بررسی چری آریزو ۶ و چری آریزو ۵ وجود دارد که یک سدان نیمه لوکس چینی می‌باشد. با در نظر گرفتن طراحی خشن و زیبای آن این خودرو دارای کابینت مدرن و خوش ساختی نیز می ‌باشد. همچنین این خودرو شامل آپشن های خوشایند و مناسبی است که از پتانسیل بالاتری برای موفقیت در کشورمان استفاده کرده است و بسیار دیدنی می‌باشد.

در حال حاضر، هم نظرات زیادی را به خودش جذب کرده است. این محصول دارای  پیشرانه مشترکی با آریزو ۵ است که آن را مورد استفاده قرار می ‌دهد ولی توسط  گیربکس CVT ارتقاء پیدا کرده است و دارای شتاب بهتری می ‌باشد.

همینطور ماشین آریزو ۶ دارای فضای جادار کابین و همچنین صندوقی در کنار ارگونومی قابل ‌قبول داخلی و کیفیت متریال مناسب می باشد و در افزایش جذابیت‌های این خودرو تاثیر زیادی دارد، ولی در بین تمام این نکات مثبت هم ظاهر شده است.

 

قیمت ماشین آریزو ۶

در ابتدا در مورد قیمت گذاری بحث می کنیم که ارزش خرید آریزو ۶ را تا حد زیادی زیر سوال برده است. مخصوصا که نماینده چری افت قیمتی در نسخه‌های دست ‌دوم را تجربه کرده است. در ضمن سدان جدید آسیا خودرو شتاب مناسبی دارد. از لحاظ هندلینگ و ترمز، این ماشین وضعیت و شرایط متوسطی دارد و در پیچ های تند و خطرناک (البته در سرعت‌های بسیار بالا) با میزان کم ‌فرمانی مواجه است.

همچنین ماشین آریزو ۶ دارای سیستم تعلیق است که هم در ترکیب با لاستیک‌های فاق ‌کوتاه بکار می رود و هم  دارای سواری بسیار نرم و راحتی برای سرنشینان نیست و مکان کوبش‌ها در صندلی عقب آن احساس می ‌شود. همینطور بایستی توجه داشته باشید که ماشین آریزو ۶ یک خودروی توربو می‌ باشد و دارای کیفیت سوخت و همچنین سرویس‌های دوره‌ ای است که آپشن های بیشتری نسبت ماشین های خصوصی طبیعی دارد.

با در نظر گرفتن کلیه این ویژگی ها این خودرو از قیمت معقول و مقرون به صرفه ای برخوردار است.

خرید اقساطی چری آریزو ۶

این ماشین با اعطای تسهیلات توسط شرکت آسیا خودرو با بازپرداخت ۶ ماهه و ۱۲ ماهه در طرح های تعیین شده برای مشاغل خاص و بازنشستگان به فروش می رسد.

 

جمع بندی

با خرید ماشین آریزو ۶ از آسیا خودرو می توانید یک خودرو لوکس و بروز را به هر شکل که راحت هستید خریداری نموده و اقساط و تسهیلات دریافتی را به هر شکل که راحت تر هستید تنظیم کنید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *