مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
تنظیمات مانیتور تیگو 5

همه چیز درباره نرم افزار و تنظیمات مانیتور تیگو ۵

تنظیمات مانیتور تیگو ۵ میتواند برای افرادی که این ماشین را خریداری کرده اند و یا قصد خریدن آن را دارند، بسیار مهم باشد. به طور کلی اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که تمایل به خرید این خودرو پیدا کرده اید، می توانید به سادگی و به راحتی ادامه این مقاله را مطالعه فرمایید و اطلاعات بیشتری را از این آپشن خودروی مورد نظر خودتان پیدا کنید.

تنظیمات مانیتور تیگو 5

مانیتور تیگو ۵ چه ویژگی هایی دارد؟

اولین سوالی که می توانیم از خودمان بپرسیم و خود را ملزم به پاسخ دادن به آن کنیم، همین است که مانیتور خودروی تیگو ۵ چه ویژگی ها و آپشن هایی را می تواند برای ما به وجود بیاورد؟ آیا این آپشن ها در حدی هستند که رفاه ما را افزایش دهند و یا به گونه ای بسیار معمولی و پیش پا افتاده می توانند تا کارها را به انجام برسانند؟

۱-پخش صوتی و تصویری

اولین و کاربردی ترین ویژگی یک مانیتور که در خصوص تیگو ۵ نیز صدق می کند، مربوط به قابلیت پخش صوتی و تصویری این پنل ها است. با استفاده از این پنل ها می توانید هم به تماشای فیلم، سریال و کارتون بپردازید و هم آن که سیستم پخش موزیک خودرو را کنترل کنید و آهنگی که دوست دارید را بشنوید.

در صورت وجود این پنل ها در ماشین، می توانید در سفرهای طولانی مدت و با مسافت های طولانی، بسیار سرگرم شوید و به سادگی اوقات خود را سپری کنید.

۲-وجود سیستم عامل

در تنظیمات مانیتور تیگو ۵ پرو بهتر است بدانید که یک سیستم عامل اندروید با نسخه ۶ وجود دارد. این سیستم عامل سبب می شود تا بتوانید به سادگی گوشی ها و تبلت های اندرویدی خود را به آن متصل کرده و برنامه ها و فایل هایی که دارید را بین این دو دستگاه جابه جا نمایید. معمولا در صورت اتصال به اینترنت، می توانید پنل را ارتقا نیز دهید و برنامه های آن را تا حد ممکن به روز رسانی نمایید.

۳-ابعاد صفحه نمایش

مولفه بعدی که می تواند مورد توجه قرار گیرد، ابعاد صفحه نمایش است. ابعاد این پنل در حدود ۱۰ اینچ است و می توانید به راحتی حتی فیلم هم در این پنل تماشا کنید. یکی دیگر از فوایدی که در پی بزرگ بودن ایعاد این پنل وجود دارد، آن است که می توانید از هر زاویه ای، به سادگی این پنل را ببینید و تغییرات لازم را در آن به وجود اورید.

۴-لمسی بودن پنل

مورد بعدی در خصوص لمسی بودن این پنل ها است. برای دسترسی به تنظیمات مانیتور تیگو ۵ پرو، می توانید به سادگی و به راحتی با استفاده از قابلیت لمسی که دارد، تنظیمات مورد نیاز خود را انجام دهید. به طور کلی لمسی بودن پنل ها علاوه بر اینکه کارها را ساده تر می کند، می تواند سبب حذف شدن دکمه های اضافی بر روی پنل نیز شود که ظاهر داشبورد تیگو ۵ را بسیار بهتر خواهد کرد.

۵-حافظه داخلی

وجود حافظه داخلی در این قسمت سبب می شود تا بتوانید در حد ۱۶ گیگابایت، موزیک، فیلم و سریال را در پنل خودروی خود به صورت ذخیره داشته باشید و نیازی به وصل کردن گوشی و یا استفاده از مموری کارت های خارجی پیدا نکنید. در صورتی که فقط از پنل خودرویتان برای گوش دادن به موزیک استفاده کنید، این فضا می تواند تا صدها هزار آهنگ را برای شما ذخیره کند.

البته وجود حافظه داخلی به دلیل اندرویدی بودن سیستم نیز است؛ زیرا برنامه های مختلفی بر روی این پنل نصب می شوند که هر کدام از آن ها می توانند به سادگی و به راحتی چند مگا بایت از فضا را اشغال کنند.

۶-حرارتی بودن پنل

مورد بعدی که در خصوص تنظیمات مانیتور تیگو ۵ باید بدانید این است که این مانیتورها در واقع با لمس فشاری کار نمی کنند، بلکه تنها به لمس حرارتی و یا خازنی واکنش نشان می دهند. این موضوع سبب می شود تا با برخورد هرگونه شی، پارچه و چیزهای دیگری به پنل، عملکردی از سوی پنل صورت نگیرد و تنظیمات آن دچار اشکال نشود.

۷-لینک شوندگی

در صورتی که دارای گوشی اندروید هستید، می توانید به سادگی گوشی خود را به این پنل ها متصل کنید و با این کار به سادگی و به راحتی دیتا گوشی خود را از طریق پنل نمایشی ۱۰ اینچی به نمایش در آورید.

۸-اتصال به وای فای

می توانید در قسمت تنظیمات مانیتور تیگو ۵ف به سادگی به وای فای متصل شوید و از برنامه های آنلاینی که وجود دارند، استفاده کنید. مزیت دیگر اتصال به وای فای آن است که می توانید برنامه های موجود بر ری پنل را نیز به روز رسانی نمایید.

۹-مسیریاب

مسیریاب و یا جی چی اس، آفلاین و آنلاین یکی از مهم ترین مواردی هستند که در یک پنل نمایشگر در خودروها وجود دارد. با استفاده از این مسیریاب ها می توانید به سادگی هم مسیر خود را پیدا کنید و هم آن که مکان های مختلفی که نیاز دارید را به سادگی و از کوتاه ترین مسیر پیدا نمایید. یکی از مسیریاب هایی که می توانید بر روی پنل نمایشگر ۱۰ اینچی تیگو ۵ نصب کنید، برنامه waze است که هم کوتاه ترین و هم ساده ترین مسیر را به شما نشان می دهد.

۱۰-قابل اتصال به آپشن های خودرو

مورد بعدی در خصوص قابلیت اتصال به آپشن های مختلف خودرو است. در تیگو ۵ می توانید دوربین های دنده عقب، دوربین جلو، دوربین ۳۶۰ درجه و همچنین گیرنده های دیجیتال، آمپلی فایرهای حرفه ای، ساب ووفرها و…را پیدا کنید که به سادگی به پنل خودرو متصل شده و از طریق آن قابلیت کنترل و هدایت گری را دارند.

تنظیمات مانیتور تیگو 5

جمع بندی

تنظیمات مانیتور تیگو ۵ را با استفاده از مواردی که در قسمت های بالایی عنوان شد،می توانید به سادگی انجام دهید. در این خصوص فراموش نکنید که پنل نمایشگر تنها یک بخش از این خودرو است و اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر از آن هستید، بهتر است به صفحه ثبت نام خودروی چری تیگو بروید که هم اطلاعات تکمیلی این خودرو و هم دیگر خودروها نظیر تیگو ۸ و…را نیز دارد.


ثبت نظر

۲ دیدگاه دربارهٔ «همه چیز درباره نرم افزار و تنظیمات مانیتور تیگو ۵»

حمید شاپسندی گفت:

با سلام
لطفاً در خصوص اتصال به گوشی و بروز سانی نرم افزارهای تیگو ۵ بیشتر و واضحتر توضیح بدین
یعنی مراحل انجام کار را به ترتیب بگین
چون من نتونستم وصل بشم

با سلام

مراحل اتصال ممکن است برای تلفن های همراه مختلف اندکی متفاوت باشد، در صورت نیاز به یکی از نمایندگی های مدیران خودرو مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *