مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
داخل ماشین چری

امکانات رفاهی داخل ماشین چری تیگو و آریزو برای راننده و سرنشینان

با واردات گسترده خودروهای چینی به بازار ایران در سال‌های گذشته، محصولات چری همچون کراس اوورهای X33 ، X22 ، X55 ، تیگو ۵ ، تیگو ۷ و سدان آریزو ۵ و آریزو ۶ بخش قابل توجهی از خودروهای خارجی جاده‌های ایران را تشکیل می‌دهند و بدین ترتیب می توان چری را یکی از مهم‌ترین برند های خودروسازی چین در بازار خودروی ایران نامید. در حال حاضر، در نبود برند های مطرح دنیا در بازار خودروی ایران، محصولات چری جایگاه نسبتا مطلوبی را در بین خریداران خودرو پیدا کرده اند. فضای داخل ماشین چری و خدمات پس از فروش نسبتا رضایت بخش، توانسته است اعتماد و رضایت خریداران خودرو را نسبت به این برند چینی جلب کند.

امکانات رفاهی چری تیگو ۷

رفاهی و امنیتی استاندارد که در داخل ماشین چری تیگو ۷ وجود دارد آن را به یک انتخاب خوب تبدیل کرده است. نورهای LED که داخل خودرو را در طول روز و شب روشن می کند و چراغ های زیبا با نور LED برای بیرون از خودرو هم به لحاظ زیبایی و هم تامین نور کافی برای رانندگان بسیار مناسب طراحی شده است. همین چراغ های زیبا موجب می شود خودرو هم از در قسمت جلویی و هم کناری آن بسیار زیبا به نظر برسد. از نظر فنرهای تیگو ۷ و شاسی آن از نوع لینکهای چندگانه و در بهترین حالت طراحی شده است. دنده اتوماتیک آن یکی از آپشن های رفاهی است که رانندگی با آن را بسیار راحت می کند.

یکی از جذاب ترین ویژگیهای رفاهی تیگو ۷ دوربین هایی هستند که در زاویه ۳۶۰ درجه می چرخند و هنگام حرکت و پارک کردن خودرو به آن کمک می کنند. بسیاری از راننده از این آپشن تیگو ۷ کاملاً راضی هستند. همچنین وجود سنسوری بسیار قوی که موجب می شود خودرو با موانع برخورد نکند از دیگر ویژگیهای رفاهی و جالب تیگو ۷ است. این آپشن رفاهی بسیار عالی از برخورد و تصادف کردن خودرو تا درصد زیادی می تواند جلوگیری کند. صندلی های تمام چرم و درهایی که برای راحتی آرنج های سرنشین ها طراحی شده است تیگو ۷ را به یک خودروی محبوب تبدیل کرده است.

معرفی و مشخصات کامل خودروی جدید چری تیگو 7 - مرداد 96

امکانات رفاهی چری آریزو ۵

داخل ماشین چری آریزو ۵ مجهز به پیشرانه تنفس طبیعی، از نظر سطح امکانات و تجهیزات، به سه نسخه پایه(MT) ، لاکچری و اکسلنت تقسیم می‌شود. امکانات نسخه پایه به شرح زیر است:

  • قفل مرکزی با ریموت
  • سیستم بالارفتن اتوماتیک پنجره ها همراه با قفل درها (Power Window)
  • تنظیم برقی آینه های جانبی
  • سیستم تثبیت سرعت(کروز کنترل)
  • کنترل سیستم صوتی بر روی غربیلک فرمان
  • تنظیم صندلی راننده در ۴ جهت
  • قابلیت تبدیل جمع شدن صندلی عقب بصورت یک پارچه
  • رادار عقب با ۳ سنسور
  • ترمز LED
  • روشنایی در روز LED
  • چراغ راهنمایی کننده تا درب منزل
  • خاموش شدن اتوماتیک چراغها در صورت فراموشی
  • کمربند ایمنی ۳ نقطه ای برای همه سرنشینان
  • کیسه هوا برای دو سرنشین جلو
  • ترمز دیسکی برای چهار چرخ مجهز به ABS+EBD
  • سیستم هشدار دهنده و ضد سرقت ایموبلایزر

 

بررسی چری آریزو 5؛ مشخصات فنی، آپشن‌ها، قیمت و شرایط فروش

امکانات رفاهی چری تیگو ۸ پلاس

شاخص‌ترین امکاناتی که می‌توان انتظار داشت تیگو ۸ پرو در اختیار مشتریان ایرانی قرار دهد، شامل مواردی به شرح زیر خواهد بود:

انواع رادارهای هشدار نقاط کور و هشدار تصادف از پشت سر، رادار حرکت بین خطوط، سیستم هشدار انحراف از مسیر، سنسور‌های پارک جلو و عقب، تهویه اتوماتیک دوگانه، سانروف پانورامیک، نمایشگرهای دیجیتال دوگانه ۱۲.۳ اینچی، دوربین ۳۶۰ درجه، دوربین عقب و جانبی، ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، صندلی‌های چرمی، صندلی‌های جلو با تنظیمات برقی و مموری، نویگیشن، آینه‌های جانبی تاشونده برقی، درب صندوق عقب برقی، کروز کنترل، گرم‌کن صندلی‌های جلو و…

امکانات رفاهی ماشین چری X33 at s EX sport

از جمله مهم‌ترین آپشن‌های رفاهی ایمنی جدیدترین مدل ام وی ام X33 اتوماتیک اسپرت می‌توان به کروز کنترل، دو حالت رانندگی اکو و اسپرت، سنسور پارک عقب، ترمز ضد قفل ABS، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD، دیلایت، چراغ‌های مه شکن جلو و عقب، روکش چرمی فرمان مجهز به دکمه‌های کنترل و روکش چرم، سیستم صوتی با ۴ اسپیکر و هندزفری، نمایشگر لمسی ۸ اینچی، رهیاب، دوربین عقب، بلوتوث، USB، میرورلینک، دو عدد کیسه هوا راننده و سرنشین جلو، سیستم تهویه مطبوع اتومات، صندلی راننده با تنظیمات ۶ حالته دستی، صندلی سرنشین با تنظیمات چهار حالته دستی، روکش صندلی چرم، پورت ۱۲ ولت، آینه وسط الکتروکرومیک، آینه‌های جانبی با تنظیم برقی و گرمکن، سانروف، کیت و رکاب اسپرت بدنه، سقف مشکی.

امکانات رفاهی ماشین چری MVM X22 pro

ام وی ام ایکس ۲۲ پرو جزو خودروهای نسبتا اقتصادی محسوب می‌شود و به همین دلیل امکانات سطح بالایی را ارائه نمی‌دهد. با این وجود، تقریبا تمام امکاناتی که این خودرو از آنها بهره می‌برد کاربردی بوده و باعث می‌شوند رانندگی شهری با آسانی بیشتر همراه باشد.

از امکانات این خودرو می‌توان به مواردی چون سیستم کنترل پایداری (ESP)، آیینه‌های جانبی و شیشه بالابرهای برقی، سیستم کنترل خودرو در سربالایی (HAC)، سنسور نمایش فشار باد تایرها (TPMS)، سیستم مولتی مدیا با قابلیت اتصال به تلفن همراه و دوربین عقب، کروز کنترل، سانروف دو حالته برقی اشاره کرد که نسخه قبلی نیز به این امکانات مجهز بود، اما امکاناتی چون سیستم برقی کمکی فرمان، سیستم کنترل خودرو در سرپایینی (DAC)، اتوهلد و ترمز پارک برقی (EPB) برای نخستین بار در این خودرو به مشتریان ارائه خواهند شد.

امکانات رفاهی ماشین چری ۳۱۵ PLUS AT NEW

داخل ماشین چری همواره به بهره‌مندی از امکانات رنگارنگ مشهور بوده‌اند و این مساله در خصوص ام وی ام ۳۱۵ پلاس نیز صدق می‌کند. این خودرو اکنون به طیف گسترده‌ای از امکانات ایمنی و رفاهی مجهز است و نسبت به ام وی ام ۳۱۵ نیو ارتقا یافته است. همین مزیت سبب می‌شود تا ام وی ام ۳۱۵ پلاس انتخاب کسانی باشد که برای آپشن‌های ایمنی و رفاهی خودرو اهمیت زیادی قائل هستند.

از جمله امکانات رفاهی و ایمنی ام وی ام ۳۱۵ پلاس می‌توان به این موارد اشاره کرد: دو کیسه هوا، ترمزهای دیسکی جلو و کاسه‌ای عقب به همراه ABS و EBD، سیستم کنترل پایداری، سنسور پارک و دوربین عقب، سنسور پایش فشار باد تایرها، کروز کنترل، سنسور نور، چراغ‌های روشنایی در روز، فرمان برقی، سیستم صوتی به همراه چهار بلندگو و نمایشگر ۸ اینچی لمسی، سیستم تهویه دستی، روکش چرمی صندلی‌ها، آینه‌های جانبی تاشو برقی با گرمکن و سانروف.

خودرو ام وی ام ۳۱۵ پلاس (MVM 315 Plus) بزودی در بازار + مشخصات و عکس |  شهرآرانیوز

کلام آخر

مدیران خودرو با عرضه چری تیگو و آریزو در بازار ایران، خودروی لوکسی را در سبد خرید علاقه مندان به خودرو قرار می دهد. که قطعا قیمتی بالاتر از چری تیگو ۷ خواهد داشت و با توجه به ابعاد و امکانات و طراحی خود، می تواند با خودروهای دست دوم کره ای نظیر هیوندای سانتافه و کیا سورنتو رقابت کند. در صورتی که قصد خرید خودروهای چری و آریزو را دارید می توانید با مراجعه به سایت اسیا خودرو، شرایط محصولات تیگو و آریزو را در مشاهده کنید.

.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *