مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
فول آپشن‌ترین ماشین های دنیا

اعلام زمان آغاز فروش خودرو تیگو ۸ پرو از طرف آسیا خودرو

پس از مدتها انتظار و اخبارهای مختلف، سرانجام شرکت معروف آسیا خودرو زمان فروش تیگو ۸ پرو را اعلام نمود. به گزارش پایگاه اخبار خودروی کشور ایران، شرکت بزرگ آسیا خودرو که مدتی می‌باشد محصول جدید خودرو یعنی SUV هفت نفره تیگو ۸ پرو را معرفی نموده است، اکنون طرح های فروش جدیدی را برای این اتومبیل به خریداران و متقاضیان عرضه نموده است.

جزئیاتی در مورد ویژگی‌ها و فروش تیگو ۸ پرو

تیگو ۸ پرو به درب برقی هوشمند با برند EDSCHA مجهز است که نسبت به موانع حساس می‌باشد. درب عقب تیگو ۸ پرو را می‌توان با استفاده از  سیستم کنترل از راه دور باز کرد. همچنین می‌توان زاویه باز و بسته شدن صندوق عقب را از راه صفحه کنترل مرکزی تنظیم نمود.

صندلی چرمی لوکس مخصوص (با برند: LEAR AND AOTUO) از دیگر مشخصه‌های این اتومبیل است. پروسه ارتقاء و یکپارچگی شکل‌ صندلی‌ها و بکارگیری گودی متناسب صندلی به منظور حمایت بهتر از بدن سرنشینان خودرو نیز از تغییرات مثبت در این خودرو است. بکارگیری لایه اسفنجی راحت‌تر در نقطه تماس با بدن افراد داخل خودرو نیز نشیمن‌گاه این خودرو را بهبود می بخشد.

چهارمین گزینه نیز طراحی بر طبق پارامتر راحتی به منظور فراهم کردن راحتی صندلی‌هابا طرح ارگونومیک است.

طراحی دینامیک در فروش تیگو ۸ پرو

طراحی بدنه این خودرو بر طبق زبان طراحی H. D انجام شده است. لذا در زمان ورود، این اتومبیل دارای آپشن کی لس تاچ است. این خودرو دارای رینگ‌های اسپرت ۱۸ اینچی لوکس می‌باشد و لوله های اگزوز در این خودروی دوگانه و پویا است.

چراغ های LED تیگو ۸ مدل پرو

این اتومبیل مجهز به مجموعه چراغ‌های جلو است که به تیغه‌های LED 4D  مجهز می‌باشند که از جمله آشکارترین خصوصیات در رابطه با بکارگیری تکنولوژی در کل اتومبیل است.

چراغ‌های اتومبیل تیگو ۸ پرو مجموعه‌ای از چراغهای کریستالی LED است،  همچنین دارای چراغ‌های دی لایت تیغه‌ای و چراغ‌های راهنمای دینامیک نیز می‌باشد که یک جلوه بسیار چشم نواز با نوردهی بسیار عالی را برای تمام افراد داخل اتومبیل ایجاد کرده است.

لذا شکل این چراغ‌ها ترکیب بسیار کاملی از طراحی زیبا و حس مدرن بودن را ایجاد کرده است. نور بالا و پایین این اتومبیل ۹ LED بسیار پر‌قدرت است که نشان دهنده استفاده از تکنولوژی بالا در این اتومبیل می‌باشد. در این اتومبیل چراغ چرخشی از لامپ‌های کریستالی با دیواره‌های ضخیم تولید شده است که مجموعه‌ای از چراغهای ۱۴ LED می‌باشد و هر ثانیه روشن و خاموش می‌شود.

چراغ های عقب کریستالی در فروش تیگو ۸ پرو

این ماشین دارای چراغ‌های کریستالی عقب است و همچنین دارای چراغ‌های راهنمای دینامیک و چراغ‌های خوشامدگویی می‌باشد که در ۷۲ LED بیشترین نوردهی را ایجاد می کند. این چراغها بالاتر از سطح خودش می‌باشد که منبع نور خیلی خوب و قابل تشخیص را ایجاد نموده و نشان دهنده‌ تکنولوژی بسیار بالایی است. در واقع تیگو ۸ پرو دارای چراغ‌های راهنمای دینامیک لوکس ۱۲ LED است که در فاصله زمانی یک ثانیه روشن و خاموش می‌گردد و صورت دینامیک آن دو ثانیه طول می‌کشد.

تکنولوژی سه صفحه نمایش تعاملی افقی

این خودرو مجهز به صفحه نمایش دوگانه هوشمند ۲۴. ۶ اینچی است، همچنین دارای سیستم تهویه مطبوع LCD 8 اینچی می‌باشد. در این اتومبیل امکان ایجاد تنظیمات گرمکن و یا سردکن برای صندلی‌های جلو با بهره‌گیری از صفحه لمسی وجود دارد.

همچنین تیگو ۸ پرو دارای صفحه کنترل مخصوص تنظیمات سیستم ایرکاندیشن ردیف دوم می‌باشد. صفحه نمایش دوگانه آن بدون هیچ گونه محدودیتی است که به صورت دو دیسپلی از طراحی یکپارچه استفاده می‌نماید.

رابط کاربری در این اتومبیل بسیار فوق العاده شفاف ۳D و دارای تصویری واضح  تا ۱۹۲۰*۷۲۰ است.

سیستم دولوکس سفارشی ساز با برند سونی

سفارشی شدن سیستم صوتی از دیگر مشخصات در طرح فروش تیگو ۸ پرو  می‌باشد. گروه حرفه ای GOLDEN EARS به شکل ویژه و اختصاصی نسبت به ارتقاء و سفارشی سازی سیستم صوتی تیگو ۸ پرو که دارای ۸ بلندگو است در همه فضای داخل اتومبیل اقدام نموده‌اند.

  • جایگذاری باندهای درونی بر طبق اصول علمی در فضای درونی + تجهیزات سخت افزاری پیشرفته انجام می‌شود.
  • سیستم تقسیم فرکانس دوگانه برای جلو و عقب ماشین استفاده می‌شود.
  • بلندگوهای این اتومبیل منحصر به فرد و بسیار با کیفیت می‌باشد.

سیستم ایرکاندیشن جدید در طرح فروش تیگو ۸ پرو

این مدل ماشین دارای تهویه مطبوع اتوماتیک مستقل دوگانه با راندمان بالا است. برای سرنشینان ردیف دوم این خودرو کنترل پنل تهویه مطبوع وجود دارد. در نسخه‌های هفت نفره سیستم تهویه مطبوع مستقلی موجود است. علاوه بر این، اتومبیل تیگو ۸ پرو به تجهیزات یخ‌زدایی خودکار مجهز می‌باشد.

همه سرنشینان این خودرو می‌توانند در زمان تصادف با فعال‌سازی ایر‌بگ این خودرو محافظت شوند، زیرا این خودرو دارای ۶ ایربگ می‌باشد.

نورگیر بزرگ پانوراما با سقف کشویی ۱. ۱۷ متر

این خودرو مجهز به نورگیر فوق‌العاده بسیار بزرگی است که حالت پانوراما ۱۸۰ درجه دارد و لذت بصری زیبایی را به وجود می‌آورد. همچنین تیگو ۸ پرو دارای امکانات کنترل صوتی هوشمند است که در هر زمان و هر مکان به کمک شما می‌آید.

موتور فوق العاده قوی در فروش تیگو ۸ پرو

این اتومبیل دارای شتاب سریع و  فوق العاده‌ای است که چیزی حدود ۸. ۹ ثانیه در ۱۰۰ کیلومتر می‌باشد. قدرت این اتومبیل حداکثر تا ۱۹۷ اسب بخار است و حداکثر گشتاوری که این خودرو دارد ۲۹۰ نیوتن‌متر است و مصرف اقتصادی که این اتومبیل دارد چیزی حدود  ۶. ۸ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر می‌باشد.

سیستم کمک رانندگی خودکار تیگو ۸ پرو

یکی دیگر از مزایای مهم این اتومبیل لوکس فناوری و رانندگی هوشمند تیگو ۸ است. TIGGO8 PRO که به آخرین سیستم L2. 5 راهنمای رانندگی خودکار مجهز شده است ایمنی کاربران را تا حد بسیار زیادی فراهم می‌آورد. همچنین تیگو ۸ پرو مجهز به ورژن کامل ACC , ICA , TJA, DOW, RCTA, و… می‌باشد.

شرایط فروش اقساطی تیگو ۸ پرو

به همراه آغاز فروش این خودروی لوکس شرایط فروش اقساطی آن حتی تا اقساط ۶۰ ماهه توسط آسیا خودرو نماینده فروش این محصول  اعلام گردیده است.

جمع بندی

با خرید تیگو ۸ پرو از آسیا خودرو از آخرین تکنولوژی ها و به روزترین امکانات این خودرو اطلاع یابید. برای دریافت دیگر جزئیات در مورد تیگو ۸ پرو مقاله را بخوانید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *