مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
۸. بررسی شرایط ظاهری برای خرید محصولات تیگو و آریزو

بررسی شرایط ظاهری برای خرید محصولات تیگو و آریزو

وقتی برای اولین بار به محصولات چری نظیر تیگو و آریزو نگاه می کنید و به بررسی شرایط ظاهری برای خرید محصولات تیگو و آریزو می پردازید، متوجه می شوید که این خودروها بسیار مدرن و شیک هستند، به خصوص وقتی آن ها را با برند های دیگری که نام پرآوازه تری دارند، مقایسه کنید.

چراغ‌های جلو، چراغ های روشنایی روز دارای پرکننده LED و طراحی اصلی و زاویه ای، جلوپنجره رادیاتور کاذب دارای قاب کرومی کاملاً زیبا به نظر می رسند. از همه مهمتر سپر قوی که در زیر لبه آن محافظی از پلاستیک بدون رنگ وجود دارد، به خوبی گواه ویژگی های منحصر به فرد محصولات تیگو و آریزو چری است.

چری در طراحی ظاهری خودروهای خود کم نذاشته، از بنده مدل های تیگو گرفته که یک کراس اوور واقعی است تا سطح کاپوت صاف، آینه های دید عقب؛ بالها، درها با سطوح “خمیده”  و قوس چرخ ها در آریزو  تا خط سقف که در امتداد قسمت عقبی خط بدنه با حداقل برآمدگی به سمت پایین می رود، همه چیز اصلی و تازه به نظر می رسد.

بررسی شرایط ظاهری جلوبندی داخل کابین برای خرید محصولات تیگو و آریزو

بررسی شرایط ظاهری برای خرید محصولات تیگو و آریزو نشان می دهد که تمام نسبت ها با دقت رعایت شده است. جلوی چری تیگو و آریزو دارای یک سپر چشمگیر است که همچنین دارای محافظ پلاستیکی است. لوله های اگزوز در اضلاع مختلف پخش شده اند و دارای نازل ذوزنقه ای هستند.

لامپ های بزرگ مجهز به LED هستند. قسمت بالایی درب عقب مجهز به اسپویلر است که به چراغ توقف کمکی نیز مجهز شده است.

علیرغم اینکه صندوق عقب بسیار بزرگ است، طراحی ظاهری تیگو و آریزو نه تنها نامتناسب نشده بلکه بالغ تر و چشمگیر تر شده است. ظاهر ماشین های چری واقعاً منحصر به فرد شده، بنابراین یافتن ویژگی های مشابه در طراحی های ویژه چری تقریبا آسان شده است.

 

بررسی شرایط داخل کابین محصولات تیگو و آریزو

با نگاهی به داخل تیگو و آریزو بلافاصله متوجه می شوید که اینها ماشین های متفاوتی از امپراتوری آسمانی هستند. واضح است که تفاوت ها به اندازه ظاهر اساسی نیستند، اما همچنان قابل مشاهده هستند.

مهمترین نکته برجسته، داشبورد داشبوردهای optitron بود که نمایشگر رایانه روی آن نصب شده بود. مجموعه چند رسانه ای بسیار پیشرفته است و دارای صفحه نمایشی در اندازه ۷ اینچ و پشتیبانی از ورودی لمسی می باشد. امکان اتصال دستگاه‌های خارجی، گوشی‌ها یا تبلت‌های مختلف وجود دارد و همچنین می‌توان آن‌ها را نه تنها از طریق فندک و به کمک یک کانکتور جداگانه شارژ کرد.

 

 

همه اینها به شما امکان می دهد نه تنها سیستم موسیقی، بلکه تلفن، نقشه های ناوبری را نیز پیکربندی کنید. نمایشگر نیز تصویری را از دوربین دنده عقب نمایش می دهد. این تغییرات روی کنسول مرکزی با پنل جلویی نیز تأثیر می گذارد. به گفته سازنده چینی، متریال به کار رفته در دکوراسیون داخلی، کیفیت بهتری داشته و در مورد خود مونتاژ نیز افزایش یافته است.

فاصله بین دو محور ۱۰۰ میلی متر افزایش یافته است که باعث شده فضای آزاد در محفظه چمدان اضافه شود. فراموش نکرده ایم به مسافرانی که در ردیف دوم نشسته اند فضای پای بیشتری بدهیم. صندلی های عقب قابل تغییر هستند. مبل نصب شده به صورت طولی به گونه ای تنظیم می شود که کف اتاق بار صاف بوده و فضای آن افزایش یابد.

این تبدیل با فشار ملایم چند دکمه انجام می شود. فضای داخلی خودرو ظاهر شیک خود را از دست نمی دهد و تصویر مدرن منحصر به فرد خود را دارد. برای تکمیل فضای داخلی ۵ نفره از مواد با کیفیت اروپایی استفاده شده است. کیفیت پلاستیک استفاده شده افزایش یافته است.

 

 

 

۸. بررسی شرایط ظاهری برای خرید محصولات تیگو و آریزو

 

 

اگر به‌خاطر آداب خودروهای اسپرتی صحبت کنیم که سازندگان در مورد آن صحبت می‌کنند، صندلی‌ها هنوز ساده هستند، اما تنظیمات مختلفی دارند (۶ سطح)، از گزینه گرمایش پشتیبانی می‌کنند و دستگاهی دارند که از کناره پشتیبانی می‌کند.

سرنشینان جلو از حداکثر راحتی برخوردار هستند، با این حال سه نفری که پشت سرشان نشسته اند، به جز یک نفر متوسط، هیچ ناراحتی را احساس نمی کنند، زیرا ممکن است توسط تونل انتقال مختل شوند. کابین دارای محلول دو رنگ است که بسیار خوب است. عایق صوتی بهبود یافته داخلی لذت بخش است.

 

بررسی شرایط ظاهری وآپشن ها

در مورد دکوراسیون داخلی چری تیگو ۵ اف ال، پس از آپدیت، دلپذیرتر شده و به اندازه کافی شاداب به نظر می رسد. این تا حدودی به دلیل تجهیزات چندرسانه ای جدید با صفحه نمایش عظیم، نمایشگر رنگی “رایانه برد” در ترکیب دستگاه ها و افزایش لیست گزینه های رنگی برای تکمیل فضای داخلی کراس اوور است. به طور خاص، فضای داخلی دارای یک “داشبورد” استریوسکوپی با نمایشگر رنگی است.

چنین نمایشگری بیش از ۲۰۰ نوع اطلاعات را به صورت آنلاین ارائه می دهد که می تواند شامل سنسور فشار باد تایر، هشدار خستگی مالک، هشدار سرعت بیش از حد و بقیه باشد. کنسول نصب شده در مرکز دارای خطوط نرم و صاف است و همچنین برای کاربر خوشایند است.

راننده از داشتن یک “فرمان” چند منظوره که با چرم تزئین شده و مجهز به کلیدهای کنترلی فراوان است خوشحال خواهد شد. شما می توانید منو را تنظیم کنید، “بلوتوث” را روشن کنید، “کروز”، صدا و غیره را تنظیم کنید. نکته اصلی این است که در حین رانندگی نیازی به منحرف شدن از کنترل متقاطع نیست. دریچه سانروف دارای ۲ حالت کار است: تاشو یا جمع شونده. همه اینها را می توان با یک کلید تنظیم کرد.

ساختار صندلی با استانداردهای ارگونومیک استاندارد مطابقت دارد که موقعیت منطقی تنه را تضمین می کند. صندلی ها لغزنده نیستند که برای نشستن ایده آل است، اما با دوخت و سوراخ در مرکز، تنفس و راحتی را برای مسافران مختلف بهبود می بخشد.

تمام مواد داخلی سازگار با محیط زیست هستند و با استانداردهای جانسون، بزرگترین تامین کننده مستقل پس از فروش در جهان مطابقت دارند. صندوق عقب استاندارد تیگو و آریزو بیش از ۳۷۰ لیتر ظرفیت دارد. اما در صورت نیاز، این رقم در محصولات تیگو جدید با برداشتن تکیه گاه ها افزایش می یابد که ۱۰۰۰ لیتر فضا را فراهم می کند.

 

 


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *