مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
سیستم الکترونیکی خودرو

کاربرد سیستم الکترونیکی خودرو های MVM

سیستم الکترونیکی خودرو از جمله پیچیده ترین و  مهمترین بخش های هر خودرو می باشد. از زمانی که به وسیله ریموت درب های خودرو باز می گردد تا زمان قفل شدن دوباره آن شما با سیستم برق خودرو سر و کار دارید.

اگرچه سیستم های برق خودرو در قدیم خیلی پیچیده نبودند، امروزه این سیستم ها از گسترده ترین بخش های خودرو و بسیار پیچیده و جدید می باشند. یکی از نکات قابل توجه در فروش اقساطی mvm همین سیستم برق این ماشین ها می باشد.

سیستم نرم افزاری و سخت افزاری سیستم الکترونیکی خودرو

با پیشرفت روز به روز صنعت خودرو، قطعات نرم افزاری و سخت افزاری جدیدی به ماشین ها افزوده می شود. لذا ماشین های جدید به قطعات نرم افزاری و سخت افزاری جدیدی تجهیز می گردند و طبیعتا به سیستم الکترونیکی خودروی پیشرفته تری نیز احتیاج دارند.

تقریبا همه ماشین های امروزی دارای قطعات کامپیوتری جدید و برقی هستند و اگر هرگونه مشکلی در بخش الکترونیک ماشین رخ دهد شما حتی نمی توانید آن را استارت بزنید.

اجزای تشکیل دهنده سیستم الکترونیکی خودرو

سیستم های برق خودرو شامل قطعات زیر می گردد:

  • دینام
  • باتری
  • کویل
  • وایر
  • شمع
  • دلکو
  • شمع
  • تولید، انتقال و تقویت برق به منظور یک استارت موفق

عیوب وارد بر سیستم برق خودرو

با در نظر داشتن ایرادات وارد بر سیستم برق ماشین، قابل ذکر است که ولتاژ خارج شده از کویل خودرو، به مدل خودرو و نوع سیستم الکترونیکی با تفاوتی بین ۱۵ هزار تا ۳۰ هزار ولت بستگی دارد. هرچند این مقدار ولتاژ موجب برق گرفتگی نمی شود اما تماس آن با بدن می تواند دردناک باشد.

در ماشین های پیشرفته تر با سیستم الکترونیکی خودرو به روز این ولتاژ متعاقبا بیشتر خواهد بود.

نحوه انتقال برق در سیستم الکترونیکی خودرو

در ماشین هایی که به سیستم های قدیمی دلکو، وایر و کویل متصل هستند برق به وسیله وایرها از کویل به شمع انتقال می یابد. لذا ضروری است که وایرها بدون پارگی و کاملا سالم باشند. هرچه اختلاف پتانسیل برق در سیستم خودرو بیشتر باشد، احتمال جهش برق به اجسام فلزی مجاور و به اصطلاح برق دزدی بیشتر خواهد بود.

لذا با هدف جلوگیری از بروز این رویدادها دقت به جنس وایرها و استفاده از وایرهایی با روکش ضخیم بسیار حائز اهمیت است. زیرا استفاده از عایق های مخصوص مانع انتقال برق به دیواره ها و روکش خودرو می شود. پس همینطور که سیستم برق خودرو را مثلا از ۳۰ هزار ولت به ۵۰ هزار ولت ارتقا می دهیم باید از وایرهای محکم تر و با دوام تری استفاده کنیم.

لازم به ذکر است که پرش برق از داخل سیم ها به بدنه فلزی ماشین یا دیگر قطعات فلیزی غیر از شمع ها می تواند باعث بروز احتراق و کم شدن راندمان پیشرانه یا از کار افتادن موتور گردد.

به علاوه، ضمن خطرآفرین بودن این پرش برق برای آتش گرفتن موتور، با انتقال برق به بدنه خودرو مالک خودرو نیز ممکن است دچار برق گرفتگی شود.

سیستم الکترونیکی خودرو MVM

در  سیستم الکترونیکی خودرو ام وی ام آخرین تکنولوژی های پیشرفته روز دنیا به کار رفته است. این خودرو مجهز به تجهیزاتی همچون موارد زیر می شود که همگی به نوعی با برق خودرو در ارتباط هستند:

  • ترمزهای دیسکی و سیستم ضد قفل،
  • سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز،
  • تهویه الکتریکی،
  • چراغ های مه شکن جلو و عقب،
  • ایربگ های جلو و کنار خودرو،
  • سیستم کنترل پایداری برای کنترل خودرو در سربالایی ها،
  • سانروف الکترونیکی یا برقی،
  • ردیاب یا جی پی اس ماهواره ای،
  • صندلی های چرمی و کروز کنترل
  • چراغ های دی لایت،
  • سنسور فشار باد تای

تقریبا کلیه این تجهیزات با سیستم الکترونیکی خودرو در ارتباط است و در صورت عیب فنی از کار می افتند.

فروش اقساطی mvm به صورت آنلاین

سوالی که برخی مشتریان مایلند بدانند این است که آیا امکان خرید اقساطی خودرو به صورت آنلاین وجود دارد. پاسخ این سوال مثبت است. برای ثبت نام و خرید آنلاین می توانید ثبت نام خود برای خودروی مورد نظر را به صورت غیر حضوری انجام دهید. با این حال به منظور تکمیل پروسه خرید حتما پس از ثبت نام اینترنتی باید ظرف مدت سه روز کاری مدارک خود را به صورت حضوری ارائه نمایید تا توسط کارشناسان مورد بررسی قرار گیرد.

اگر مدارک متقاضی تکمیل باشد و صاحب مشاغل معتبر باشد، با پروسه فروش اقساطی با نرخ سود ۱۸ درصد با اقساط بلند مدت ۱۲ ماهه تا ۳۶ ماهه موافقت خواهد شد و پس از پرداخت مبلغ پیش پرداخت مشتری می تواند خودروی دلخواه خود را تحویل بگیرد.

فروش اقساطی mvm

در شرایط بحران کنونی با شدت یافتن قیمت خودرو و کم شدن قدرت خرید ماشین، بسیاری از افراد قادر به خرید خودرو نمی باشند. پیرو شرایط کنونی، شرکت آسیا خودرو درصدد ارائه تسهیلات برای مشتریان برآمده تا بدین وسیله شرایط ایده آلی را برای فروش اقساطی mvm فراهم نمایند. بدین وسیله مشتریان با هر توان خریدی می توانند با پرداخت مقداری پیش پرداخت و انتخاب نحوه بازپرداخت اقساط، خودروی دلخواه خود را خریداری نمایند.

جمع بندی

سیستم الکترونیکی خودرو از مهمترین بخش های هر ماشین است و نگهداری از آن بسیار حائز اهمیت است. شرکت آسیا خودرو دو طرح ویژه برای فروش محصولات مدیران خودرو از طریق فروش عمومی و ویژه بازنشستگان ارائه می کند.

این طرح ها برای مثال برای فروش اقساطی mvm ارائه شده است که در آنها مشتریان می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای خرید اقدام نمایند.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *