مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
چری آریزو 5 اتوماتیک صفر 3

شرایط فروش اقساطی آریزو ۵ اتومات

شرکت خودروسازی چری از جمله کمپانی‌های چینی است که برای اولین بار با خودروی کوچک ام‌وی‌ام ۱۱۰ وارد بازار ایران شد. تاکنون از این شرکت خودروهای زیادی وارد بازار ایران شده که به دلیل تنوع بالا و پشتیبانی پس از فروش نسبتا خوب، مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است. خودروی آریزو ۵ چری یکی از خودروهای چینی است که در حال حاضر آخرین مدل آن یعنی مدل ۱۳۹۹ در بازار خودروی ایران مورد معامله قرار می‌گیرد. آریزو ۵ اتومات در کنار خودروی ام وی ام ۵۵۰ از جمله خودروهای سدانی هستند که در ایران حضور پیدا کرده‌اند. در ادامه به شرایط فروش اقساطی آریزو ۵ اتومات می پردازیم.

این خودرو از جمله سدان‌ های جمع و جوری است که بین دو مدل خودروی آریزو ۳ و آریزو ۷ قرار دارد. تولید خودروی چری آریزو ۵ از سال ۲۰۱۶ آغاز شد که پس از مدت کوتاهی اولین مدل آن (۱۳۹۵) وارد بازار کشورمان شد. این خودروی چینی از نظر ظاهری شباهت زیادی به خودروهای جدید شرکت اوپل دارد. قسمت جلو پنجره آریزو ۵ به شکل شش ضلعی نامنتظمی بوده که درون آن رنگ سیاهی با الگوی خاص به کار رفته است. آرم شرکت چری نیز در قسمت وسط قرار دارد و یک نوار به رنگ کروم تا بخش انتهای کناری جلو پنجره امتداد پیدا کرده است. چراغ‌های جلوی خودرو از ترکیب هارمونی و هماهنگی با این نوار کرومی برخوردار هستند.

فروش اقساطی آریزو 5 با تحویل فوری و اقساط بلند مدت - سپند خودرو

مشخصات فنی چری آریزو ۵ توربو اتومات

خودروی چری آریزو ۵ در ایران با دو پیشرانه ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر عرضه می‌شود که یکی از آنها مجهز به توربوشارژ و دیگری به صورت تنفس طبیعی است. نوع پیشرانه تنفس طبیعی این خودرو توانی معادل ۱۱۶ اسب بخار با حداکثر گشتاور ۱۴۱ نیوتون بر متر دارد. انتقال نیروی تولید شده به چرخ‌های جلو از طریق گیربکس دستی ۵ سرعته انجام می‌شود. آریزو ۵ با استفاده از گیربکس دستی ۵ سرعته به زمانی در حدود ۱۰.۵ ثانیه نیاز دارد تا از سرعت ۰ کیلومتر به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد. حداکثر سرعتی که می‌توان با این سدان چینی تجربه کرد، معادل ۱۸۵ کیلومتر بر ساعت خواهد بود. حجم باک آریزو ۵ چری معادل ۴۸ لیتر بوده و مصرف سوخت ترکیبی آن ۵.۷ لیتر در صد کیلومتر است. با توجه به این مقدار مصرفی می‌توان گفت آریزو ۵ جزو خودروهای کم مصرف به شمار می‌آید.

مشخصات کابین چری آریزو ۵ توربو اتومات

کیفیت متریال استفاده شده در بخش داخلی کابین خودروی آریزو ۵ بسیار مناسب بوده و در مقایسه با خودروهای مشابه چینی در سطح بهتری قرار دارد. در قسمت جلوی کابین یک صفحه نمایشگر لمسی ۷ اینچی قرار دارد که از جمله امکانات رفاهی آن به حساب می‌آید. در دو سمت این صفحه نمایشگر دریچه‌های تهویه هوا به صورت کشیده و بر روی سطح شیبداری قرار گرفته‌اند. این دریچه‌های هوا به سمت راننده و سرنشین جلو متمایل شده‌اند و قابل تنظیم هستند. در قسمت پایین نمایشگر نیز چند دکمه مرتبط با سیستم مالتی مدیا وجود دارد.

در جلوی اهرم تعویض دنده یک فضای خالی کوچکی وجود دارد که از آن می‌توان برای قرار دادن لوازم کوچک مانند گوشی استفاده کرد. فرمان خودروی آریزو ۵ توسط یک پارچه چرمی با کیفیت روکش داده شده و بسیار خوش دست و مناسب می‌باشد. صفحه کیلومتر شمار خودرو مجهز به یک نمایشگر TFT است که میان دو عقربه دور سنج و ساعت شمار قرار گرفته است. در این نمایشگر کوچک یک سری اطلاعات ضروری برای راننده نمایان خواهد شد. در بخش مابین کنسول آرنج و تعویض دنده، دو عدد جایگاه مخصوص فنجان قرار دارد که یکی از آنها با یک جاسیگاری اشغال شده است.

ایمنی چری آریزو ۵ توربو اتومات

خودروی چری آریزو ۵ از نظر ایمنی توانسته ۵ ستاره ایمنی را از موسسه CNCAP چین کسب کند. دریافت این ۵ ستاره نشانگر سطح ایمنی قابل قبول خودرو است. ۶۰ درصد بدنه این خودرو از فولاد بسیار محکمی ساخته شده که در برابر ضربات و تصادفات استحکام بالایی از خود نشان می‌دهد. وجود ۶ ایربگ در نسخه آریزو ۵ TE برای راننده، سرنشین جلو، پرده‌ای و جانبی جلو باعث شده تا سطح ایمنی سرنشینان افزایش پیدا کند. همچنین کمربند ایمنی پیش کشنده و محدود کننده به کار رفته در آریزو ۵، سرنشینان را در هنگام تصادفات از آسیب‌های بیشتر حفظ می‌کند. به دلیل برخورداری از سیستم ترمز کمکی، ترمز ضد قفل و سیستم توزیع نیروی ترمز این خودروی سدان چینی در شرایط خوبی نسبت به برخی از رقبا قرار دارد.

 

تجهیزات آپشن ها و امکانات رفاهی چری آریزو 5 - فروشگاه اینترنتی یدک کار

شرایط فروش اقساطی آریزو ۵ اتومات در آسیا خودرو

شرایط فروش اقساطی آسیا خودرو برای محصولات مدیران خودرو در دو طرح عمومی و ویژه بازنشستگان، فرهنگیان، کادر درمان و پزشکی و سایر پرسنل شاغل در سازمان ها و ارگان ها در نظر گرفته شده و در هر دو طرح خریداران می توانند با ارائه مدارک لازم، آریزو ۵ اتومات ، چری آریزو ۵ را در اقساط ۱۲ تا ۶۰ ماهه به صورت اقساطی خریداری کنند.

کلام آخر

خودروی چینی چری آریزو ۵ از سال ۲۰۱۶ وارد بازار چندین کشور دنیا از جمله ایران شد. در همان سال، یعنی سال ۱۳۹۵ شرکت مدیران خودرو توانست این خودروی سدان را در دو تیپ لاکچری و اکسلنت وارد بازار خودروی ایران کند. یک سال پس از آن نیز از نسخه توربو آریزو ۵ رونمایی شد که از نظر فنی در سطح بالاتری نسبت به دو نسخه پیشین قرار دارد. این خودروی سدان از نظر ایمنی در سطح قابل قبولی قرار داشته و موفق به دریافت ۵ ستاره ایمنی از شرکت چینی CNCAP شده است.

جهت ثبت نام می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و به صورت غیرحضوری ثبت نام خودروی مورد نظر خود را انجام دهید.

 


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *