مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
قوی ترین موتور تنفس طبیعی

راهنمای پیش ثبت نام و سفارش آنلاین آریزو ۶

پیش ثبت نام و سفارش آنلاین آریزو ۶ شاید چند دقیقه وقت شما را بگیرد و پس از آن و تنها طی مدت زمان کوتاهی می توانید خودرو خودتان را تحویل بگیرد؛ اما آیا آریزو ۶ واقعا همان خودرویی است که می خواهید؟ آیا این ماشین می تواند تمام خواسته ها و نیازهای شما را از یک خودروی سدان خانوادگی برآورده کند؟ در ادامه تمام مشخصات خودروی آریزو ۶ را بررسی خواهیم کرد تا بهتر بتوانید در خصوص این موضوع تصمیم گیری کنید.

پیش ثبت نام و سفارش آنلاین آریزو 6

طراحی ظاهری آریزو ۶

اولین موضوع در پیش ثبت نام و سفارش آنلاین آریزو ۶ در خصوص طراحی ظاهری آریزو ۶ است. باید بدانید که این خودرو در وهله اول یک سدان خانوادگی است و می تواند نیازهای شما را به عنوان یک خانواده ۴ نفره و یا حتی ۵ نفره برطرف سازد. اولین موضوعی که در آریزو ۶ نظر شما را جلب خواهد کرد جلو پنجره ای با طرح کهکشانی مانند است که در تیگو ۸ و به شکلی بهتر نیز استفاده شده است. جلو پنجره آریزو ۶ حالت کشیده دارد و متناسب با طراحی ظاهری آن است.

دومین مورد در طراحی ظاهری دی لایت هایی هستند که بزرگ تر از حالت معمول بوده و باز هم باعث شگفتی می شوند. اگر از طراحی جلویی این خودرو بگذریم، می توانیم به طراحی قسمت عقبی آن بپردازیم که اولین مورد طراحی چراغ های پشتی آن است. این چراغ ها حالتی بسیار کشیده و به اصطلاح ماتریکس گونه دارند که با چراغ های جلویی تناسب وبی دارند. خطوط HDS بدنه که جز خود بدنه خودرو محسوب می شوند، مورد بعدی هستند که در طراحی ظاهری این خودرو بسیار جلب توجه می کنند.

طراحی آینه های بغل آریزو ۶ نیز از دیگر بخش های خودرو از لحاظ ابتکار و خلاقیت در پیش ثبت نام و سفارش آنلاین آریزو ۶ است که چیزی کم ندارد و به نوعی بسیار جذاب است. این آینه های بغل به گونه ای طراحی شده اند که زاویه دید گسترده ای را در اختیار راننده قرار می دهند.

رینگ های چرخ ها که با نام رینگ الماسی شناخته می شوند، ۱۷ اینچی بوده و با این خودروی سدانکاملا هماهنگی دارند. در واقع رینگ ها نه برای این خودرو بیش از حد کوچک هستند و نه بیش از حد بزرگ اند.

طراحی داخلی خودرو آریزو ۶

در پیش ثبت نام و سفارش آنلاین آریزو ۶ از بخش طراحی خارجی و بیرونی آریزو ۶ که بگذریم می رسیم به بخش طراحی داخلی این خودرو. در طراحی داخلی آریزو ۶ نیز همچون طراحی ظاهری اش، تغییرات زیادی داده شده است که این خودرو را نسبت به مدل قدیمی ترش یعنی آریزو ۵ بسیار ممتاز می کند. اولین مورد در خصوص پنل بزرگی است که در عوض مانیتور در این خودرو قرار گرفته است. این پنل می تواند تمام سنسورها و دوربین های عقب و جلو، مولتی مدیا، پاسخگویی تلفن و…را هدایت کرده و مدیریت نماید.

دومین مورد رنگ آبی یخی است که داخل کابین و به طور ویژه در قسمت دنده و داشبورد وجود دارد. این رنگ آبی یخی می تواند جلوه خاصی را به قسمت داخلی کابین بدهد و باعث شود تا در هنگام شب فضای داخل کابین بهتر و زیباتر به نظر برسد.

فضایی که برای صندلی ها طراحی شده و وجود دارد نیز نکته مهم دیگری است که در این خودرو به آن توجه شده است. همان طور که گفته شد آریزو ۶ یک سدان خانوادگی است که می تواند در تمامی شرایط و تمای جاده ها مورد استفاده قرار بگیرد؛ بنابراین جادار بودن فضای جلوی صندلی ها و به خصوص صندلی های پشتی نکته مهم و مثبتی است. صندلی های چرمی این خودرو از دیگر مواردی هستند که باعث شده اند تا فضای داخلی کابین بسیار لوکس و شیک به نظر برسد. این صندلی ها معمولا با رنگ چرم مشکی عرضه می شوند و در صورتی که به دنبال رنگ دیگری باشید می توانید به صورت سفارشی اقدام به تهیه آن نمایید.

پیش ثبت نام و سفارش آنلاین آریزو 6

طراحی فنی و موتور

در پیش ثبت نام و سفارش آنلاین آریزو ۶ در مورد پایانی در خصوص طراحی فنی و موتور این خودرو است. همان طور که گفته شد آریزو ۶ نسبت به آریزو ۵ برتری هایی از لحاظ طراحی ظاهری و طراحی فضای داخل کابین دارد، اما آن چیزی که بیشترین تفاوت را بین این دو خودرو به وجود می آورد مواردی است که مربوط هب قسمت های فنی و موتور این خودرو می شود. در طراحی خودرو و همچنین بررسی هایی که از عملکرد فنی آریزو ۶ به دست آمده است مشخص شد که اولین تغییر در خصوص تغییر گیربکس آن است.

گیربکس آریزو ۵ از نوع دستی است، در حالی که در آریزو ۶ گیربکس از نوع اتومات مصنوعی ۷ دنده است. این موضوع باعث می شود تا راننده در هنگام رانندگی های طولانی و در ترافیک های سنگین و شدید، بسیار راحت تر باشد.

موتور این خودر واز نوع ۴ سیلندر توربوشارژ است که باعث می شود قدرت بیشتری داشته باشد. در واقع قدرت کلی موتور برابر ۱۴۷ اسب بخار است و هم تراز قدرت موتور گشتاوری آن نیز بالا رفته و به ۲۱۰ نیوتن متر رسیده است. شتاب کلی خودرو از عواملی است که بسیاری از افراد به خاطر آن یک ماشین را خریداری می کنند. آریزو ۶ سرعت صفر تا صد را در عرض ۹ ثانیه طی می کند که رقم قابل قبولی است.

نهایت سرعت آریزو ۶ به عنوان یک سدان خانوادگی برابر ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت است و با این وجود میزان مصرف ترکیبی این خودرو به اندازه ۶.۴ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است که خودرو مقرون به صرفه ای تلقی می شود.

جمع بندی

به طور کلی اگر به دنبال خرید خودروهای سری آریزو هستید، آریزو ۶ می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد که با شرایط استثنایی در نمایندگی های آسیا خودرو به فروش می رسد. این موضوع نیز در خصوص پیش ثبت نام و سفارش آنلاین آریزو ۶ بود که به طور کامل به آن پرداخته شد.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *