مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس

شرایط خرید و فروش اقساطی آریزو ۶

فروش اقساطی آریزو ۶ در نمایندگی های آسیا خودرو انجام می شود. برای این که بتوانید این خودرو را خریداری کنید، کافی است به نمایندگی های آسیا خودرو و یا سایت این شرکت مراجعه نمایید. به طور کلی در سایت آسیا خودرو شرایط فروش اقساطی آریزو ۶ بیان شده است که می توانید به سادگی و به راحتی با توجه به شرایط مالی و بودجه ای که دارید، نحوه بازپرداخت اقساط را تعیین نمایید. البته در صورتی که به صورت حضوری نیز به شرکت آسیا خودرو مراجعه نمایید، کارشناسان آن می توانند تمامی این اطلاعات را با جزئیات کامل در اختیار شما قرار دهند.

مشخصات آریزو ۶

خودرو آریزو ۶ یکی از محصولات شرکت چینی به نام چری است که در زمینه ساخت خودرو و ماشین های سواری طی چند سال گذشته، بسیار خودش را نشان داده است و توانسته تا در بازارهای جهانی برای خودش جای خوبی باز کند. هرچند که به عقیده بسیاری از منتقدان و افراد، این خودرو صرفا از دیگر ماشین های اروپایی و آمریکایی تقلید کرده است، اما با این وجود می توان گفت که شرکت چری به دلیل قیمت کمتری که برای محصولاتش در نظر می گیرد، می تواند بهترین گزینه موجود در بازار خودروسازی ایران باشد.

اما میرسیم به قسمت کاپ هولدر چفت و بند دارد خوشبختانه و وقتی من این را اینجا می گذارم دیگر تکان نمیخورد ، نمره قبولی را بهش می دهم. اینجا ام یک دانه محفظه است که میشود درونش گوشی گذاشت به نظرم خوبه و اینجا ام حالت جاکارتی است که بازم نقطه مثبتی است…

کنسول وسطی این طوری جلو عقب میشود که خوبه ادم راحت می تواند پشت فرمون ایگونومی شو حفظ کند. اما بی در و پیکر است ، هیچ گیره ای برای باز شدن ندارد ، همین طوری باز میشود. داخلشم یک فضای نسبتا مناسبی بدون هیچ امکانتی ، نه یو اس بی نه خروجی فندکی هیچی ندارد. فقط جنسش یه جنس ظاهرا با دوامی نشون میدهد ، چرم بی کیفیت نیست که نرم بشود که ول شود برا همین برای زیر دستی هم مناسب اند و نمره قبولی بهش میدهم …
فرمان فاز تیگو ۷ میدهد ، لوگوی چری وسط و یکم بر امده در وسط فرمان قرار دارد. اما جنس فرمون زیاد با کیفیت نیست. این را هم بگوییم بهتان که یک چیز معمولی نشان میدهد. کولر اینورا اوکی هست و این قسمت تنظیم ایینه ها به صورت برقی است و هیچ اپشن دیگری این قسمت ها ندارد و راحتی صندلی ام به نسبت به نظرم خوبه. فقط حیف که سرد کن صندلی ندارد ، جای سرد کن صندلی در همه ماشین های چینی خالی است و اگه روی این کار کنند حتما میتوانند بیشتر بازار رو بگیرند ، سان روف ماشین به نسبت ابعاد ماشین اوکی هست یعنی خیلی بگوییم ریز شده نبست و خیلی ام بزرگ نیست جنس سقف هم پارچه و معمولی ، خیلی با کیفیت نشون نمیدهد ، اینه ساده خبری از الکترونیک نیست ولی چراغ ها سفید اند چراغ های مهتابی گذاشتن و این توی شب یکم اذیت میکنه موقع رانندگی اما در کل حس خوبی میدهد پشت فرمون یعنی شما احساس نمیکنید پشت ماشین چینی که قبلا تو ذهنمون بودن نشسته اید ، با اینکه ایراداتی هم گفتم دارد ولی پیشرفت خوبی برای این پشت فرمون محسوب میشود ، در مورد کیفیت ساخت و متریال و ماندگاری هم فکر نکنم در حد کره ای وژاپنی باشد باید همان فعلا چینی ها هستن ببینیم به کجا میرسند.

امکانات صندلی عقب

سوار ماشین که میشوم صندلی جلو رو برای همان قد همیشگی خودم یعنی ۱۸۴ تنظیم کردم و پا زیر صندلی میرود ، سر به نسبت مماس است ، تا یه حدی میگیرد. راحتی صندلی و جنس صندلی عقبم مثل جلو است یعنی یک چرم معمولی. صندلی های عقب خوشبختانه خروجی هوا دارد. برای کولر و یکدانه ام یو اس بی دارد برای اینجا به نظرم نکته مثبتی است چون اکثر رقیب های این ماشین مثل مزدا مثل کی اس سراتو ، هیوندا النترا ، رنو فلوانس ، تویوتا کرولا اینها خیلی این امکانات رو ندارند و این یک سری مزیت به نظرم محسوب میشود. صندلی های عقب کاپ هولدر هم دارد و سرنشین های عقب میتوانند از انها استفاده کنند ، داستان دیگه اینکه سقف هم هیچ چراغی ندارد دقت کنید ، هیچ چراغی ندارد. کل فضای عقبش به نظرم خوبه ، هم فضای پای مناسبی دارد و هم فضای سر تا حدی مناسب هست. ردیف وسط هم تا یک حدی اره اوکیه و جنس و حس و حال نگاه به جلو و ان عدم خفگی که هست راضی کننده است به نظر من

سواری

برویم سراغ رانندگی اول از حس و حال خوب پشت فرمان بگویم که یکم مدرنیزه قاطی اش است و کنتراست نور خوب است. دید به بغل اوکی است. دید به عقب معمولی اینه خیلی چیپ است ول است. اصلا ۵هزار کیلومتر پشت فرمان حس و حال به نسبت خوبی دارد. سیستم تعلیقش خشک است و در حد می توانم بگویم سراتو مزدا ۲ که بررسی کردم مثل اون ها است. نه بیشتر نه کمتر تا یک حدی مثل انها است. صدای عوارض جاده دقیقا مثل اون ها تا حدی به داخل ماشین می اید قرچ قرچ رو دری و این چیز ها ازش خبری نیست و این نکته مثبتی است. همانطور که گفتم دور موتور و کیلومتر شمار اش یکم ریز است. یعنی زیاد خوانا نیست مثل خیلی از ماشین های دیگر. به نظر من شاید اگر اون دیجیتال می بود خیلی بهتر می شد.

گیربکس و موتور

گیربکس این ماشین گیربکس سی وی تی است و به شدت روی اعصاب دارد می رود. چرا چون نگه می دارید مخصوصا یک جایی که سربالایی باشد قشنگ نمی رود. اصلا من نمی دانم چرا باید همچین ماشینی با یک موتور ۴سیلندر خطی ۱۴۷ اسب بخاری و ۲۱۰ نیوتون متر گشتاوردی همچین جهش تعطیلی داشته باشد. تازه روی دور موتور ۲ و ۵۰۰ و ۶۰۰ یادش می افتد که باید گاز بخورد. من نمی دانم واقعا خیلی این دیگر خنگ است. یعنی از خنگی ام گذشته است قشنگ و همین قضیه قشنگ من را دلسرد کرد از این ماشین و شما وقتی که مثلا اینجوری توقف کامل می کنید و تخته می کنید قشنگ فکر می کند. به نظر من اصلا چیز خوبی نیست و شدیدا در ذوق ادم می زند. صدای موتور به داخل زیاد می اید به دلیل گیربکس سی وی تی و چون عملا گیربکس های سی وی تی برای اینکه شتاب بگیرند و شما خوب ازش راندمان بگیرید دور موتور را بالا نگه می دارد. موقعی که پایتان را تا اخر روی گاز فشار می دهید همین قضیه باعث می شود که صدای موتور به خاطر حجم کم ۱.۵ لیتری اش زیاد به داخل بیاید. خیلی زیاد است من یاد تیگو۵ می اندازد.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *