مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
عکس ماشین چری شاسی بلند

خرید بهترین شاسی بلند تا ۸۰۰ میلیون

با افزایش نرخ ارز و قیمت خودرو بسیاری از مشتریان به دنبال یافتن بهترین شاسی بلند تا ۸۰۰ میلیون هستند. افزایش قیمت ارز و توقف واردات خودرو باعث شد که بازار  ماشین های چینی در ایران رونق پیدا کند.

لذا ماشین هایی که زمانی مورد پسند کاربران نبودند و خریدشان به صرفه نبود، با گذشت زمان تغییر یافتند. با تغییر شرایط به مرور کمپانی های چینی توانستند بازار خودروی ایران را به دست آورند.

در ادامه ما می خواهیم بهترین شاسی بلند های چینی موجود در بازار را به شما معرفی کنیم.تا بتوانید به راحتی برای ثبت نام خودروی چری تیگو اقدام کنید .

شاخص های تعیین کننده بهترین شاسی بلند تا ۸۰۰ میلیون

هرگاه بخواهیم به عمق مطلبی بپردازیم باید به این نکته توجه کنیم که بهترین بودن در هر  موضوع و شاخه ای به عوامل بسیار زیادی  بستگی دارد. از این رو برای معرفی بهترین ماشین، آن ماشین باید در تمام زمینه‌ها از جمله فروش، دوام، کیفیت ساخت و راندمان در رانندگی و سایر فاکتورها در رده های بالا قرار گیرد و همچنین مورد تایید قشرهای مختلف پس از تجربه رانندگی با آن باشد.

خودرو چینی- بهترین شاسی بلند تا ۸۰۰ میلیون

 از دلایل دیگر محبوب شدن خودروهای چینی در ایران محدودیت در تنوع  مدل ها و همچنین  به روز نبودن خودروهای خارجی در سطح استاندارد است. این ماشین ها در جهان و در دیگر کشورهای پیشرفته خواهان زیادی ندارند و اگر ماشینی در سطح جهانی در بازار خودرو باشد به راحتی می تواند خود را به عنوان ماشین برتر  مطرح کند.

 بهترین کراس اوور و بهترین شاسی بلند تا ۸۰۰ میلیون

ماشین چری تیگو ۷ طبق نظر برخی یکی از بهترین شاسی بلند چینی در کشور ایران محسوب شده و توسط کمپانی چری عرضه می شود. این ماشین که جز آخرین کراس اوورهای چینی است نسبت به نسل و مدل قبلی یعنی چری تیگو ۵، تغییرات مثبتی از جمله بهبود در طراحی و کیفیت ساخت داشته و در دو نسخه اکسلنت و IE  به مشتریان عرضه می شود.

بین این دو طیف علاوه بر طراحی کابین در برخی امکانات مانند ترمز برقی، سیستم کنترل سرازیری، اتوهلد، تودوزی و روکش صندلی ها و همچنین جابجایی چند دکمه در اتاقک در EI  برخلاف اکسلنت تغییری دیده نمی شود، البته هر دو خودرو از لحاظ مشخصات فنی یکی هستند.

مصرف سوخت کم از دیگر شاخص های تعیین کننده بهترین شاسی بلند تا ۸۰۰ میلیون می باشد.

مصرف سوخت پایین تر از ۷ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر و همینطور دارا بودن موتور ۱.۵ لیتری در کنار گیربکس ۶ حالتی دو کلاچه که شتاب متوسط ۱۰ ثانیه را به ما می دهد از ویژگی‌های این خودرو به حساب می آید. از دیگر نکات مثبت این ماشین می توان به تنوع امکانات رفاهی، فضای جادار کابین، تعلیق نرم و استفاده از زنجیر تایم اشاره کرد.

با آنکه خودرو های چینی که در بالا آنها را معرفی کردیم در مقایسه با محصولات جذاب ژاپنی و کره‌ای توانایی رقابت را ندارند، اما نباید بهبود کیفیت آنها را نادیده بگیریم. اگر آنها را در مقایسه با خودروهای ایرانی قرار دهیم همچنان برای خریداران گزینه های مطلوبی به حساب می آیند.

تیگو ۷ پرو

زمانی که انتخاب بهترین شاسی بلند تا ۸۰۰ میلیون را عنوان می کنیم گزینه های خرید ما بسیار محدود می شوند زیرا اکثر خودروهای شاسی بلند بالای ۸۰۰ میلیون هستند. اگر برای ثبت نام خودروی چری تیگو اقدام کرده باشید احتمالا متوجه قیمت های بالای این ماشین های فول آپشن شده اید.

یکی از پرچمداران خودروهای چینی تیگو ۷ پرو به حساب می آید که به خوبی توانسته فروش قابل توجهی در ایران داشته باشد. این خودرو در مقایسه با سایر هم رده های خود هم از لحاظ ظاهری  عملکردی خوب دارد و هم از لحاظ امکانات و آپشن به خوبی می‌تواند نظر راننده را به خود جلب کند.

مشخصات فنی خودروی تیگو ۷ پرو

چری تیگو ۷ پرو با قدرت موتور ۱۵۶ اسب بخار در دور موتور  ۵۵۰۰ تفاوت چندانی با تیگو ۷ ندارد. اما این ماشین از لحاظ گیربکس تغییرات زیادی داشته است، به گونه ای که به گیربکس ۹ سرعتهCVT مجهز شده در حالی که در تیگو ۷ از  گیربکس ۷ کلاچه استفاده شده است.

این ماشین برای رانندگی در شهر نیز مناسب است و کاملا روان حرکت می کند. این خودرو در مقایسه با تیگو ۸ پرو حالت اسپرت کمتری داشته و در پیست رانندگی یا جاده های پر پیچ و خم تفاوت آنها کاملا به چشم می آید. اما با این وجود موتور ۱.۵ لیتری توربو آن کیفیت بسیار بالایی داشته و باعث می شود که از رانندگی خود لذت زیادی ببرید.

امکانات و آپشن های تیگو ۷ پرو

از جمله امکانات تعبیه شده در خودروی تیگو ۷ پرو  می‌توان به امکانات رفاهی، ایمنی و کمک رانندگی همراه با آپشن های کامل آن اشاره کرد. برخی دیگر از امکانات و آپشن های این ماشین عبارتند از:

  • نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی با قابلیت اشتراک گذاری محتوا
  • سیستم TPMS
  • گرمکن صندلی برای سرنشینان جلو
  • شارژر وایرلس
  • ۶ کیسه هوا
  • سقف پانورامای برقی
  • دوربین ۳۶۰ درجه
  • تنظیم برقی صندلی راننده
  • سیستم پایداریEPS و شروع به حرکت در سربالایی

ثبت نام خودروی چری تیگو

برای ثبت نام خودرو چری تیگو می توانید در ابتدا از صفحه محصولات خودروی مورد نظر خود را انتخاب نموده و سپس در صفحه فروش برای خرید اقدام کنید.

جمع بندی

امیدواریم مطالب بالا توانسته باشد اطلاعات مورد نیاز شما را برای خرید خودرو های شاسی بلند چینی فراهم کرده باشد. همانطور که قبلا هم بیان کردیم اگر به دنبال بهترین شاسی بلند تا ۸۰۰ میلیون هستید به دلیل نوسانات اخیر قیمت ارز انتخاب های شما محدود می شود و بهتر است در بین خودروهای MVM جستجو کنید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *