مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
تازه های خودرو در ایران

تازه های خودرو در ایران

اگر مایلید اطلاعاتی در زمینه تازه های خودرو در ایران و شرایط فروش اقساطی mvm داشته باشید، پس این مقاله را از دست ندهید. ام وی ام به دلیل اینکه ترکیبی از مشخصات مدرن و تکنولوژی روز است امروزه به خوبی در بین خریداران جا افتاده است.

همچنین هر روز اخبار تازه ای در مورد محصولات تیگو و آریزو و ارتقا هرچه بیشتر آنها در بازار می یابیم.

تازه های خودرو در ایران درباره آریزو ۶ پرو

پس از یک استقبال گرم از خودرو آریزو ۶ اکنون به بررسی مزایا و معایب آن بر اساس نظر کارشناسان می پردازیم. برخی از مزایای این خودرو عبارتند از:

  • طراحی بسیار زیبا و جذاب
  • آپشن‌ها و امکانات بیشتر از  نمونه قبل،
  • زیاد شدن قدرت پیشرانه و شتاب بسیار بهتر،
  • عملکرد بسیار خوب و قابل قبول گیربکس CVT،
  • فضای جادار داخل کابین و صندوق عقب،
  • کیفیت خوب و قابل‌قبول در ساخت،
  • داشتن گارانتی و
  • گستردگی شبکه خدماتی تقریبا خوب

بررسی اجمالی مشخصات آریزو ۶

یکی از موضوعاتی که هر روز در اخبار تازه های خودرو در ایران می خوانیم مربوط به مشخصات فنی این خودرو می شود.

بعد از موفقیت تقریبی خودرو آریزو ۶ در زمینه ارائه سیاست عرضه اتومبیل های زیباتر و لوکس ‌تر و مجهز تر چری با پسوند پرو، شرکت بزرگ مدیران ‌خودرو از سدان جدید خودش به اسم “آریزو ۶ پرو” رونمایی نمود.

آریزو ۶ اتومبیلی است که در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲  تحت برند فونیکس در سبد محصولات این کمپانی بزرگ ایرانی  قرار گرفته است تا به نوعی پرچم‌دار سدان‌های مدیران خودرو باشد.

تازه های خودرو در ایران در مورد ارتقا آریزو ۵

در واقع چری آریزو ۶ با تغییراتی از جمله فیس لیفت شدن آریزو ۵ به بازار آمده و بعدا به اسم آریزو ۵ پرو به فروش رسیدند.

این محصول از پلتفرم کلی و بعضی خصوصیات مشابه با  خودرو آریزو ۶ ساده بهره می‌گیرد ولی از لحاظ ظاهری دچار تغییراتی مثبت و رو به جلو یی شده است و با پیشرانه بسیار قوی‌تر و امکانات بیشتر و کامل‌تر توانسته است به عنوان اتومبیلی لوکس‌تر از نمونه قبل مطرح گردد.

در هر صورت بهتر  است که این قضیه را در پرتو قیمت‌گذاری و مشخص شدن تکلیف فهرست نهایی آپشن‌های اتومبیل مورد نقد و بررسی قرار داد. در هر حال خودرو آریزو ۶ پرو، جدای از موضوع قیمت، یک اتومبیل بسیار خوش ‌قیافه و مجهز می ‌باشد و از کابین تقریبا جاداری برخوردار است که دارای پیشرانه قابل قبولی نیز می ‌باشد.

تازه های خودرو در ایران در مورد داخل آریزو ۶ پرو

با وارد شدن به داخل اتومبیل و کابین آن با فضایی مانند خودرو آریزو ۶ قدیمی روبرو خواهید شد. در حقیقت خطوط طراحی و دیزاین کامل و کلی اتاق شباهت خیلی زیادی  با نمونه  قبلی دارد ولی اگر با دقت زیادتری به قطعات نگاه کنید متوجه خواهید شد که تفاوت‌های بسیار زیادی در جزئیات آن وجود دارد. نخستین و اصلی ترین مورد نشانگر پشت‌آمپر این اتومبیل است که از صفحه ترکیبی به یک پنل کامل دیجیتال بزرگ تغییر کرده است.

کمی پایین تر مشاهده خواهید کرد که تغییرات اساسی در چیدمان و طراحی اهرم دنده، جا لیوانی و کلیدهای تنظیمات کلی انجام شده است. همینطور به نظر می‌آید که کیفیت بعضی از بخش‌های کابین کمی بهتر شده‌اند. در مورد فضای کلی کابین و صندوق عقب نیز اوضاع مانند گذشته می‌باشد و می‌توان از شرایط کلی ماشین ابزار رضایت کرد.

طراحی ظاهری آریزو ۶ پرو

از دیگر تازه های خودرو در ایران طراحی خودرو چری آریزو  ۶ پرو می باشد. این خودرو از طراحی بسیار زیبا و فوق العاده ای برخوردار می‌باشد و توانسته به کمک همین ویژگی‌های ظاهری و خاص نظرات خیلی از افراد را به خود جلب کند.

با این حال از لحاظ پختگی و اصول هارمونی نیز ضعف هایی در ظاهرش دیده می شود که خوشبختانه در نمونه پرو این موارد کلا برطرف شده است و اکنون شاهد چهره‌ای هماهنگ‌تر و ماندگارتر می‌باشیم.

این محصول از پلتفرم کامل و بعضی خصوصیات مشابه با خودرو آریزو ۶ ساده بهره گرفته است ولی از لحاظ ظاهری دارای تغییراتی مثبتی می‌باشد.

مشکلات در گیربکس‌های CVT قدیمی محصولات چری نیز مدتی است که رفع شده و در نمونه‌های جدید شاهد بهتر شدن عملکرد انتقال قدرت آن می‌باشیم و به نظر نمی‌آید جای نگرانی زیادی از این بابت باشد.

فقط اگر سیستم تعلیق اتومبیل نیز نسبت به نسخه حاضر ارتقاء یابد و با مدل پیشرفته‌تر و با عملکردی بهتر جایگزین شود شاهد بهبود یافتن کیفیت سواری و هندلینگ اتومبیل هم خواهیم بود.

تازه های خودرو در ایران در فروش اقساطی mvm

شرکت بزرگ مدیران خودرو و آسیا خودرو توانسته‌اند بهترین و با کیفیت ترین خودروهای چینی را  تحت عنوان انواع خودرو mvm مونتاژ و وارد بازار ایران کند و یک اتومبیل خوب و تقریبا کاملی را به دست هموطنان ایرانی بدهد.

اگر پس از بررسی مشخصات این خودرو آن را مناسب یافتید می توانید از صفحه فروش سایت آسیا خودرو آن را خریداری نمایید. بهترین شرایط فروش اقساطی این خودروی ارزشمند در این سایت اعلام شده است.

جمع بندی

تازه های خودرو در ایران را در سایت آسیا خودرو بخش مقالات بیابید. بهتر است قبل از انجام خرید یک اتومبیل به سایت‌های این شرکت بزرگ سری بزنید و در مورد خودروهای مورد نظر خود کمی مطالعه کنید و با اطلاعات بیشتری خودروی مورد نظر خود را خریداری نمایید.

همچنین برای بررسی قیمت روز خودرو می توانید مقاله بهترین سایت خرید خودرو اقساطی با درج قیمت را مطالعه نمایید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *