مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
ثبت نام تیگو 5

شرایط فروش و ثبت نام خودروی چری تیگو ۵

تیگو ۵ یک شاسی بلند کوچک است که در چین به نمایش درآمده و توسط مدیران خودرو وارد ایران شده است.شرایط فروش و ثبت نام خودروی چری تیگو ۵ نیز در مدت کوتاهی پس از ورود به بازار ایران جهت رفاه حال خریداران عزیز در شرکت آسیا خودرو فراهم شده است.

ابعاد محاسبه شده این خودرو ۴۴۳ سانتی متر طول، ۱۸۳ سانتی متر عرض و ۱۶۵ سانتی متر ارتفاع است. همچنین فاصله بین دو محور برابر با ۲۳۶ سانتی متر است.

تریم دو رنگ به کار رفته در بدنه باعث جذابیت بیشتر این خودرو شده است. همچنین طراحی تهاجمی و جسورانه‌تری نسبت به قبل در چری تیگو ۵ مشاهده می‌کنیم. اما چیزی که جای تعجب دارد این است که پیشرانه قابل استفاده تغییر نکرده و با همان موتور عرضه می‌شود. در این مقاله، ما درباره شرایط فروش و ثبت نام خودروی چری تیگو ۵ و مشخصات فنی این ماشین صحبت خواهیم کرد. پس، با ما همراه باشید.

 

بررسی مشخصات فنی پیش از ثبت نام خودروی چری تیگو ۵

شرایط فروش محصولات خودرو تیگو ۵ در آسیا خودرو راه بهتر و آسان‌تری را برای خرید شما فراهم کرده است اما پیش از ثبت نام هر خودرویی بهتر است مشخصات فنی آن را بررسی کنید تا خریدی مطمئن و هوشمندانه را تجربه کنید.

کیفیت رانندگی با سیستم عیب‌یابی هوشمند تیگو ۵ بهبود یافته و نیازهای رانندگی شما را برآورده می‌کند. از آنجایی که هیچ تغییری در پیشرانه این مدل جدید وجود ندارد، چری تیگو ۵ مانند مدل قبلی با موتور ۱.۵ لیتری توربو عرضه می‌شود.

البته لازم به ذکر است که قدرت ۱۵۲ اسب بخاری به ۱۴۸ اسب بخار تغییر یافته و موتور مورد نظر این میزان نیرو را تولید می‌کند.

گیربکس‌های ۵ سرعته دستی و ۷ سرعته CVT مانند نسل قبلی برای انتقال نیرو به چرخ‌ها استفاده می‌شوند.

فروش شرایطی تیگو 5

 

بررسی مشخصات ظاهری پیش از ثبت نام خودروی چری تیگو ۵

طراحی پنجره‌ها در نمای جانبی تغییر کرده و خطی که به عضلانی شدن این نمای کمک می‌کرد حذف شده است. این تغییرات باعث می‌شود این دیدگاه بدتر از قبل به نظر برسد.

اما در نمای عقب چراغ‌ها و سپرهای جدید و زیباتر توانسته‌اند جذابیت این قسمت از خودرو را افزایش دهند. پلاک خودرو با لوگوی چری جایگزین شده و به پایین صندوق عقب منتقل شده است.

مدل جدید رینگ‌های ۱۸ اینچی با سانروف پانوراما به طول تقریبی ۱۰۰ سانتی متر که ۲۰ سانتی متر از نسل قبل بزرگتر است، جدیدترین تغییرات ظاهری است.

تغییرات در کابین باعث شده این فضا کاملا متفاوت از قبل به نظر برسد، اما تغییر چندانی نکرده است. زیرا این فضا نسبت به قبل راحت‌تر و ارزان‌تر است.

پنل درها، صندلی ها، فرمان، داشبورد و کنسول وسط به طور کلی تعویض شده است. برای خرید ارزان‌تر و راحت‌تر این خودرو بهترین گزینه ثبت نام در فروش اقساطی چری تیگو ۵ است.

 

شرایط فروش محصولات خودرو تیگو ۵ توربو با شرایط ویژه

گروه مدیران خودرو مشارکت بسیار موفقی با چری داشته است و تیگو ۵ یکی از مهم‌ترین محصولات این شرکت در بازار ایران است.

اما ضعف فنی این خودرو در برابر رقبایی مانند جک s۵ باعث شده تا قسمت زیادی از بازار چری تیگو ۵ در اختیار رقبا قرار گیرد.

مدیران خودرو در ابتدای سال ۱۴۰۰ برای اینکه از رقبای خود پیشی بگیرد، تصمیم گرفت نسخه جدیدی از تیگو ۵ را با نام تیگو ۵ توربو یا تیگو ۵ تیپ TE وارد بازار ایران کند.

سرانجام در خرداد ۱۴۰۰ اعلام قیمت ۷۹۰ میلیون تومانی مدیران خودرو باعث شد تا بسیاری از مردم از خرید این خودروی جدید، زیبا و قدرتمند منصرف شوند.

آسیا خودرو نیز به عنوان نمایندگی رسمی فروش محصولات چری، امکان ثبت نام با شرایط اقساطی را برای خودروی تیگو در نظر گرفت تا خریداران بتوانند با خیال آسوده تری اقدام به خرید کنند.

اگر به فکر خرید اقساطی خودرو و محصولات آن هستید، این شرایط فرصت بسیار مناسبی برای شما خواهد بود تا با پرداخت بخشی از هزینه خرید خودرو و پرداخت مابقی به صورت اقساط ماهیانه، ثبت نام خودروی چری تیگو را انجام دهید.

 

تیگو 5 آسیا خودرو

تجهیزات و امکانات رفاهی خودرو تیگو ۵

تغییرات قابل توجهی در تیگو ۵ جدید یا همان تیگو ۵ توربو از نظر تجهیزات و امکانات ایجاد نشده است. مهم‌ترین تغییر، اضافه شدن یک سیستم چندرسانه‌ای با صفحه نمایش لمسی بزرگتر در وسط داشبورد است که می‌تواند ظاهر مدرن‌تری به تیگو ۵ توربو بدهد.

به جز این مورد خاص همه چیز از لیست تجهیزات و امکانات رفاهی گرفته تا ظاهر داخل کابین محصول جدید مدیران خودرو کاملا شبیه تیگو ۵ معمولی است که لیست مهم‌ترین تجهیزات این خودرو شامل:

 

  • کروز کنترل
  • کنترل پایداری
  • کنترل کشش
  • کنترل استاتیک بالادست (HAC)
  • دو حالت رانندگی Eco و Sport
  • نور روز
  • نور خودکار
  • چراغ مه‌شکن جلو و عقب
  • چراغ‌های جلو هالوژن
  • چراغ‌های تعقیب و گریز
  • فرمان هیدرولیک با دکمه‌های کنترلی و روکش چرمی
  • صفحه لمسی
  • ۶ بلندگو
  • دوربین عقب
  • ۴ ایربگ
  • ورود بدون کلید (بدون کلید)
  • دکمه شروع
  • صندلی راننده برقی ۶ جهته
  • گرمکن صندلی جلو
  • خروجی ۱۲ ولت
  • آینه بغل تاشو برقی با بخاری
  • سانروف
  • رینگ ۱۸ اینچی

 

شرایط ثبت نام خودروی چری تیگو و فروش محصولات خودرو تیگو ۵ مرداد ۱۴۰۰

در این طرح اقساطی متقاضیان مدیران خودرو ۴۰،۳۰ یا ۵۰ درصد از کل مبلغ خودرو را به عنوان پیش پرداخت پرداخت می‌کنند و تسهیلاتی معادل ۵۰.۶۰ یا ۷۰ درصد از مبلغ خودرو برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.

 

مزایای شرایط فروش محصولات خودرو تیگو ۵

چری تیگو ۵ محصول زیبایی است که اکنون به لطف موتور توربوشارژ جدید و گیربکس ۹ سرعته CVT خود حرف‌های زیادی برای گفتن در مقابل رقبا دارد.

بدون شک این ویژگی می‌تواند فروش بسیار خوبی را در بازار به همراه داشته باشد اما قیمت پایه ۷۹۰ میلیون تومانی اعلام شده از سوی مدیران خودرو می‌تواند برای خریداران چالش‌های جدی ایجاد کند.

با استفاده از شرایط فروش محصولات خودرو تیگو ۵ و خود خودرو در آسیا خودرو می‌توانید با ثبت سند به نام خریدار از مزایای فوق العاده‌ای مانند تحویل فوری بهره‌مند شوید.

یکی دیگر از مزایای این شرایط استثنایی پرداخت اقساط ماهانه بر اساس توافق با خریدار می‌باشد.

 

جمع بندی

آسیا خودرو در تلاش است تا با فراهم آوردن شرایط کیفی متناسب با نیاز مشتریان عزیز، شرایط مناسبی را برای ثبت نام خودروی چری تیگو و خرید اقساطی انواع شاسی بلند چینی از جمله چری تیگو ۵ فراهم کند.

با استفاده از خدمات ما، امکان پیش پرداخت بخشی از قیمت خودرو و مابقی در اقساط توافقی ماهانه وجود خواهد داشت.

همچنین، شما می‌توانید جهت مشاوره درباره شرایط ثبت نام خودروی چری تیگو با کارشناسان ما در ارتباط باشید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *