مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
خرید اقساطی چری آریزو 6

بررسی آپشن های چری آریزو ۶ پیش از خرید اقساطی

بین همه ی خودرو های چینی که تا الان وارد بازارمان شده، خرید اقساطی چری آریزو ۶ به عنوان یکی از جدید ترین مدل های ارائه شده از کمپانی چری، انتخاب هوشمندانه ای است.

کمپانی چری، یکی از قدیمی ترین شرکت های خودرو سازی چین است که توسط مدیران خودرو وارد بازار ما شده است و تا کنون مدل های مختلف شاسی بلند، هاچبک و سدان را به بازار عرضه کرده است.

از میان این خودروها، اریزو ۶، یک سدان با کیفیت است که جزو خانواده  اریزو چری قرار می گیرد و در سال ۲۰۱۸ در چین رونمایی شد.

اگر قصد خرید اقساطی چری آریزو۶ را دارید، بهتر است بل مشخصات و آپشن های آن آشنا شوید

بررسی طراحی ظاهری آریزو ۶ قبل از خرید اقساطی

طراحی ظاهری اریزو ۶، مهم ترین نقطه قوت این ماشین است و در عین اینکه سبک طراحی چری را حفظ کرده و شبیه اریزو ۵ نیز به نظر می رسد، طراحی بروز و مدرنی دارد.

جلو پنجره آن شبیه تیگو ۷ طراحی شده و چراغ های جلو کشیده ای دارد که تا وسط کاپوت امتداد دارد.  این چراغ های کشیده عضو ثابت ماشین های لوکس شده اند.

در خرید اقساطی چری آریزو۶ متوجه می شویم که یک سپر مناسب با طراحی بسیار زیبا داریم که شاید چری اریزو ۶ را شبیه خودرو های کره ای بازار مثلا کیا اپتیما کرده اما می توان گفت چینی ها در طراحی این خودرو به پختگی خوبی رسیده اند و پیشرفت قابل توجهی کرده اند.

بازخوردهایی که از بازار می شنویم نشان می دهد که آریزو ۶ توانسته طبق سلیقه بازار پیش برود و دقیقا آنچه را که خریداران می خواهند طراحی کند.

رینگ های اریزو ۶ ، از نوع ۱۷ اینچی کرومی هستند و ما در نمای کنار آن میز زیر ایینه، خط های کشیده و بلندی را می بینیم و البته باید بگوییم که اریزو ۶ حدود ۱۵ سانت کشیده تر از اریزو ۵ است ولی اینطور به نظر می رسد که این ماشین خیلی حجیم تر است که دقیقا به علا طراحی حجیم اریزو ۶ می باشد.

خرید اقساطی چری آریزو 6

بررسی طراحی عقب آریز ۶ پیش از خرید اقساطی

پیش از خرید اقساطی چری آریزو۶ باید بدانیم که طراحی عقب اریزو ۶ هم با چراغ ها کشیده کاملا شیک و لاکچری است و طراحی صندوق عقب آن نیز با خطوط منحنی خاصی و تو رفتگی های جالب، جدید و مدرن به نظر می رسد.

در مجموع، طراحی عقب آریزو ۶، خروجی خوبی از اب درامده که با یک خط کرومی یک تیکه همخوانی مناسبی با طراحی جلو آن دارد. طراحی هایی در عقب آریزو ۶ دیده می شود که خروجی اگزوز نیست بلکه صرفا به منظور ایجاد ظاهری اسپرت تر روی آن قرار گرفته است.

هرآنچه درباره کابین داخلی آریزو ۶ قبل از خرید اقساطی باید بدانید

صندلی های عقب اریزو ۶ خوب و جادار است و روکش صندلی های آن نیز دقیقا مثل صندلی های جلو از چرم طراحی شده که چرم بسیار خوش کیفیتی است.

در وسط کابین، دو خروجی تهویه مطبوع برای سرنشین های عقب تعبیه شده و به طور کلی می توان گفت طراحی داخلی اریزو ۶ خیلی خوب و مدرن است و حتی می توانیم بگوییم نسبت به بقیه محصولات چری خیلی پیشرفت کرده و جدید است.

کیفیت و متریالی که در داشبورد و قسمت های دیگر داخل کابین استفاده شده شامل چرم و پلاستیک نرم می شود. داشبورد آریزو ۶، دو رنگ طراحی شده که بخشی از آن چرم و رنگ آن با بخش طراحی شده از پلاستیک نرم متفاوت است.

از دیگر آپشن هایی که شما را نسبت به خرید قسطی آریزو ۶ ترغیب می کند  و در خرید اقساطی چری آریزو۶ به چشم می آید، می توان به مانیتور آن اشاره کرد. در قسمت وسط، یک مانیتور ۹ اینچی قرار گرفته که واقعا کیفیت تاچ خوبی دارد و نرم افزار مالتی مدیای آن نیز کاربری ساده ای دارد. پایین مانیتور یک سری دکمه برای کنترل مانیتور قرار گرفته که طرح جالبی دارد اما پایین این ها، دکمه های کنترل سیستم تهویه مطبوع تعبیه شده که تماما لمسی است.

پشت فرمان نیز شمارنده های انالوگ قرار گرفته که یک دیس پلی خوب و با کیفیت به شمار می آید و تمام اطلاعات ضروری مثل دما و فشار هر چرخ روی آن نمایش داده می شود.

روی فرمان یک سری دکمه است که برای کنترل سیستم صوتی و مالتی مدیا به کار می رود و همان دکمه های کروز کنترل است.

یکی از امکانات خوبی که روی اریزو ۶ وجود دارد دوربین ۳۶۰ درجه است که واقعا کار امد است.

خرید اقساطی چری آریزو 6

با هندلینگ آریزو ۶ قبل از خرید قسطی آشنا شوید

در خرید اقساطی چری آریزو۶ در خصوص هندلینگ اریزو ۶ اگر بخواهیم صحبت کنیم باید بگوییم که فرمان ماشین برقی است و کلا ماشین روان با عملکردی فوق العاده است. البته در سرعت های بالا و در پیچ ها، ممکن است تا حدودی انتظارات را براورده نکند.

آریزو ۶ چقدر ایمن است؟

مطمئنا یکی از دلایل قانع کننده برای خرید اقساطی آریزو ۶ می تواند ایمنی آن باشد. این خودرو سدان، از لحاظ امنیت ۶ شش عدد ایربگ و سیستم کنترل پایداری دارد. ترمز آن بسار خوب عمل می کند و قابل اعتماد است.

مشخصات فنی آریزو ۶

در خرید اقساطی چری آریزو۶ موتور اریزو ۶ ۱.۵ لیتری توربو است که بسیار خودنمایی می کند و می تواند ۱۴۷ است بخار و ۲۱۰ نیوتون متر گشتاورد را تولید کند. این ماشین از لحاظ موتور گیربکس واقعا قابل قبول است و نمی توان ایراد خاصی از آن گرفت.

جمع بندی

به طور کلی، چری اریزو ۶ از لحاظ طراحی و زیبایی ماشین بسیار ایده ال و خوش ساختی است و دیگر باید بپذیریم که کمپانی چری، به مرز پختگی در طراحی رسیده و این خودرو، یکی از خوش قیافه ترین سدان های چینی است که تا الان وارد بازارمان شده است.

 

 


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *