مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
داخل ماشین تیگو 8

بررسی تیگو ۷ جدید و شرایط ثبت نام خودروی چری تیگو ۷

همواره شرکت‌های چینی به دنبال به روز کردن طراحی ظاهری محصولات خود هستند و در میان آن‌ها محصولات کمپانی چری بیشترین پیشرفت را از این نظر داشته‌اند. نکته مهمی که وجود دارد تقلید خودروسازهای چینی از طراحی سایر برندها برای تولید محصولات خود است. برای مثال زمانی که از رو به رو به بررسی تیگو ۷ جدید بپردازید. متوجه شباهت ظاهری آن با خودروهای کمپانی هیوندای به ویژه توسان خواهید شد. اما به جرات می‌توان گفت که چری تیگو ۷ جدید به عنوان یک کراس اوور چینی نسبت به چانگان، ام وی ام و سایر کراس اوورهای چینی موجود در بازار، ظاهر زیباتری دارد.

بررسی مشخصات ظاهری تیگو ۷ جدید

با اولین نگاه به قسمت جلوی خودرو به ویژه چراغ‌ها متوجه اصالت چینی تیگو ۷ جدید خواهید شد. چراغ‌های تیگو ۷ جدید نسبت به کاپوت و قسمت جلویی خودرو کمی کوچک است که از ایرادات ظاهری این خودرو به شمار می‌رود. جلو پنجره‌ای کوچک با سایر المان‌های جلویی خودرو تناسب دارد و هماهنگی آن‌ها را حفظ کرده است. اگر از بغل به تیگو ۷ جدید نگاه کنیم خطی که روی درها قرار گرفته نقطه اشتراک اکثر خودروهای چینی و کره‌ای است. وجود چرخ‌هایی بزرگ با رینگ آلومینیومی نیز یکی از نکات مثبتی است که در ظاهر این خودرو می‌توان مشاهده کرد.

در قسمت عقبی خودرو نیز شاهد تقلیدی واضح از طراحی قسمت عقبی کیا اسپورتیج هستیم. کوچک شدن پنجره عقبی خودرو برای بالا بردن هماهنگی بین المان‌ها دید راننده نسبت به عقب را کاهش داده است. به صورت کلی می‌توان گفت که قیمت تیگو ۷ نسبت به زیبایی ظاهری آن تقریبا مناسب است. و در رقابت با ام وی ام و هایما اس ۵ نمره بیشتری دریافت خواهد کرد. اگر بخواهیم خودروهایی با قیمت نزدیک به تیگو ۷ جدید ولی ظاهری شکیل‌تر را به شما معرفی کنیم هایما اس ۷ توربو یا معمولی گزینه‌های خوبی برای شما خواهند بود. پیشنهاد می‌کنیم برای خرید خودرو تنها به یک گزینه اکتفا نکنید و قبل از خرید، شرایط خرید اقساطی هایما اس ۷ جدید و مشخصات فنی آن را به عنوان یکی از رقبای جدی تیگو ۷ جدید بررسی کنید.

چری تیگو 7 جدید؛ مشخصات فنی، امکانات و قیمت احتمالی - زومیت

بررسی مشخصات فنی تیگو ۷ جدید

ممکن است چری در جمع رقبای پرتعداد خود در سبک کراس اور بهترین و قدرتمندترین نباشد. اما بدون شک این خودرو از نظر مشخصات فنی کاملاً قابل قبول است. تیگو ۷ با موتور ۱۵۰۰سی سی توربوشارژ که در بازار ایران عرضه می شود با قدرت ۱۴۴ اسب بخار، حداکثر گشتاور ۲۰۵ نیوتن متر و جعبه دنده اتوماتیک ۶ سرعته، می‌تواند با حداکثر سرعت ۱۸۵ کیلومتر بر ساعت حرکت کند. مصرف سوخت ترکیبی تیگو ۷ نیز برابر با ۶.۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است که کاملا با وزن خودرو تناسب دارد.

بررسی کابین تیگو ۷ جدید

اگر در کابین تیگو ۷ بشینید اولین جیزی که توجه شما را جلب خواهد کرد لوکس بودن آن در عین سادگی المان‌ها است. تمامی المان‌ها مثل دکمه‌ها و پنجره‌های تهویه مطبوع به صورت مینیمال طراحی شده‌اند. و از این جهت برای کسانی که به سادگی علاقه زیادی دارند یک مزیت بزرگ محسوب می‌شوند. به طور کلی می‌توان گفت در طراحی داخلی و خارجی تیگو ۷ سادگی المان‌ها مهم‌ترین معیار بوده است. و از این خودرو داشتن جذابیت‌های ظاهری خاص را نمی‌توان انتظار داشت.

مانند هایما اس ۷ توربو از رنگ‌های مشکی و نارنجی برای رنگ روکش صندلی‌ها و طراحی المان‌ها استفاده شده است که به دلیل تضاد بالای رنگی که دارند هارمونی خاصی را ایجاد کرده‌اند. طراحی دست‌گیره‌ها نیز نمره قابل قبولی را دریافت می‌کند و صندلی‌های تیگو ۷ جدید نیز برای سرنشینان آن تقریبا راحت است. نمایشگر ۴.۷ اینچی تیگو ۷ جدید اندازه کوچکی دارد اما وجود پنجره‌های کولر در اطراف آن، نمایشگر تیگو ۷ جدید را کمی بزرگ‌تر نشان می‌دهد.

در زیر نمایشگر تیگو ۷ شاهد ردیفی از دکمه‌ هستیم که ساده و بدون تجملات خاصی روی قسمت نارنجی رنگ داشبورد تیگو ۷ قرار گرفته‌اند. طراحی فرمان نیز نسبت به سایر خودروهای چینی تفاوت بسیار زیادی دارد. خالی بودن بخش بسیار بزرگی از قسمت پایینی فرمان زیر بخش نقره‌ای رنگ تنها در چری تیگو ۷ جدید مشاهده شده است و در میان خودروهای چینی سابقه چنین چیزی وجود ندارد. کابین چری تیگو ۷ جدید فضای زیادی ندارد و به همین دلیل برای خانواده‌های کم جمعیت مناسب‌تر است.

بررسی ماشین چری تیگو 7 اسپرت | bama

بررسی شرایط خرید تیگو ۷ جدید اقساطی

تیگو ۷ جدید خودرویی است که به دلیل داشتن کیفیت بالا در ظراحی ظاهر و سیستم فنی توانسته از ابتدای ورود به بازار مشتریان زیادی پیدا کند. از طرفی خرید نقدی خودروهای باکیفیت چینی با بالا رفتن سرسام آور قیمت‌ها برای عده زیادی سخت شده است. به همین دلیل نمایندگی‌های مجاز فروش مانند آسیا خودرو اقدام به فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو کرده است. با استفاده از شرایط ویژه‌ای که آسیا خودرو برای مشتریان خود در نظر گرفته است می‌توانید اقساط خودروی خریداری شده را به صورت بلند مدت پرداخت کنید.

هم‌چنین در صورت تسویه کامل اقساط پیش از اتمام زمان قرارداد، سود دریافتی شرکت براساس فرمول‌های مشخص شده کاهش پیدا خواهد کرد. پیشنهاد می‌کنیم در صورت وجود هرگونه سوال یا علاقه‌مندی برای اطلاع از قیمت روز خودرو از طریق شماره‌های موجود در سایت با کارشناسان آسیا خودرو تماس بگیرید و از شرایط اقساط تیگو ۷ جدید و جواب سوالات خود باخبر شوید.

کلام آخر

شرایط خرید اقساطی خودرو چری تیگو ۷  هم به این نحو است که ابتدا ۴۰ درصد کل  قیمت چری تیگو ۷ را پرداخت میکنید. و مابقی را می توانید به دلخواه در اقساط ۱۲ ماهه، ۲۴، ۳۶، ۴۸ و ۶۰ ماهه پرداخت نمایید. حتی شما خریداران عزیز می توانید به ثبت نام خودروی چری تیگو ۷ پرو به صورت اینترنتی و از سایت آسیا خودرو نیز پرداخته و به محض تایید مدارک، امکان واریز پیش پرداخت و تکمیل فرآیند خرید وجود خواهد داشت.

 


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *