مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
نحوه استفاده از اتوهلد

بررسی مشخصات ظاهری و فنی پیش از ثبت نام خودروی تیگو ۵

برای ثبت نام خودروی تیگو و خرید آن می توانید از روش های مختلفی استفاده کنید. ثبت نام در نمایندگی های آسیا خودرو یکی از این روش ها است که علاوه بر تضمین کیفیت تولیدات این شرکت، می تواند به شما شرایط ویژه ای را بابت خرید این محصولات ارائه دهد. نکته ای که اهمیت دارد آن است که محصولاتی که در لیست فروش آسیا خودرو وجود دارد، بسیار متنوع است و گستره انتخابی بالایی دارید.

در صورتی که به دنبال خودروهای جدید و گران قیمت نیستید و از طرفی نیز طرفدار ماشین های خارجی جدید به حساب می آیید، می توانید ادامه این مقاله را همراه ما باشید تا بهتر بتوانید با چنین گزینه ای آشنا شوید. این گزینه چیزی جز خودروی تیگو ۵ نیست.

ثبت نام خودروی تیگو

ویژگی های ظاهری تیگو ۵ پیش از ثبت نام خودروی تیگو

در حوزه ثبت نام خودروی تیگو و خودروها و یا حتی در محیط زندگی انسان ها، اولین چیزی که به نظر می رسد مربوط به ظاهر آن ها است. در تیگو ۵ نیز پیش از بررسی هر کدام از قسمت های دیگر آن، ابتدا به بررسی ویژگی های ظاهری و همچنین طراحی کابین آن می پردازیم. در نگاه اول تیگو ۵ یک شاسی بلند جمع و جور و معمولی به نظر می رسد و اگر کسی آشنایی زیادی با ماشین ها نداشته باشد در نگاه اول متوجه ویژگی های ظاهری این خودرو نمی شود.

اولین مورد که کاملا طبیعی و عادی است در مورد چراغ های تیگو ۵ است. چراغ های خودروهای قبلی ساخته شده کارخانه چری دارای طراحی های عجیب و غریبی بودند که گاهی اوقات باعث کاسته شدن محبوبیت خودرو می شد. برخی از کارشناسان و منتقدان حوزه خودرو اعتقاد دارند که کپی برداری هایی هرچند کوچک توسط چری از روی محصولات دیگر کارخانه ها همچون تویوتا انجام شده است که در نهایت به سود مردم تمام می شود، زیرا چهره تیگو ۵ کاملا معقول و عامه پسند طراحی شده است.

دومین مورد در زمینه ثبت نام خودروی تیگو که تیگو ۵ را متمایز می کند، چراغ های LED خمیده هستند که داخل چراغ های بزرگ قرار گرفته اند. مورد بعدی نیز دی لایت خطی و تیزی است که بالای چراغ ها قرار دارد و سبب می شود تا خودرو در هنگام روز جلوه بسیار بیشتری پیدا کند. در قسمت های جانبی بدنه خطوط D.T.S را مشاهده می کنید که سبب می شوند خودرو جلوه اسپرت تری به خودش بگیرد. اما در قسمت عقبی خودرو چه ویژگی هایی وجود دارد؟ شاید این جملات کمی اغراق آمیز به نظر برسد، اما متاسفانه شرکت چری آن قدر که به قسمت جلویی طراحی تیگو ۵ اهمیت داده است در مورد قسمت پشتی اش کم کاری و سهل انگاری کرده است. در قسمت پشتی این خودرو به جز خروجی های استیل اگزوز موضوع دیگری نیست که جذابیت خاصی داشته باشد و تمامی آیتم ها همچون دیگر خودروها هستند.

ثبت نام خودروی تیگو

ویژگی های داخلی تیگو ۵

از بحث مشخصات و ویژگی های ظاهری تیگو ۵ و همچنین ثبت نام خودروی تیگو که بگذریم به مشخصات داخلی این خودرو می رسیم که همچون ظاهرش جذاب هستند. ویژگی های داخلی این خودرو در واقع همان مواردی هستند که تحت عنوان آپشن ها و امکانات تیگو ۵ به مردم معرفی می شوند.

زمانی که داخل این خودرو می نشینید، اولین چیزی که باعث جلب نظر شما می شود، تمامی آیتم های ریز و کوچک همچون دکمه صندلی، دکمه های تهویه هوا، لوگو چری و…است که با رنگ براقی ساخته شده اند و در همان نگاه اول به شما حس خودروهای لوکس و گران قیمت را القا می کنند. نحوه رنگ آمیزی داخل خودرو نیز نکته بسیار مهمی است. صندلی ها و زیرپایی ها به رنگ مشکی هستند.

صندلی ها از چرم مرغوب و بسیار مناسب دوخته شده اند. این رنگ مشکی در کنار دور فرمان قرمز رنگ جلوه بسیار مدرنی را به بخش داخلی خودرو داده است. نکته مهم بعدی در کنار زیبایی صندلی ها، بزرگ و عریض بودن آن ها و همچنین میزان شیب آن ها است که باعث می شوند رانندگان به جاده دید بسیار خوبی داشته باشند.

بررسی ویژگی های فنی تیگو ۵ پیش از ثبت نام خودروی تیگو

پیش از ثبت نام خودروی تیگو بهتر است مشخصات فنی آن را بدانید. اگر از موضوع ظاهر و همچنین طراحی داخلی کابین این خودرو بگذریم به ویژگی های فنی آن می رسیم که به نوبه خودش در این خودرو اهمیت بسیار زیادی دارد. اولین و مهم ترین ویژگی فنی که در تیگو ۵ بررسی می شود مربوط به قدرت موتور این خودرو است. قدرت موتور در تیگو ۵ برابر ۱۳۹ اسب بخار است و میزان گشتاوری آن نیز ۱۸۲ نیوتن متر است. اما سوال اینجا است که این مقدار از قدرت موتور در تیگو ۵ از چه حجمی بیرون می آید؟ حجم و ظرفیت کلی تیگو ۵ برابر ۲ هزار سی سی یا ۲ لیتر است که نشان دهنده مصرف تقریبا زیاد این خودرو نسبت به دیگر خودروهای چری است.

اگر در یک مسیر کاملا صاف و بدون مانع بخواهید از حالت کاملا ایستاده به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسید، حدودا به ۱۲.۸ ثانیه زمان احتیاج دارید. این میزان در خودروهای مدل بالاتر کاهش پیدا کرده است، اما با این حال تقریبا می توان گفت با سرعت پژو ۲۰۷ برابر می کند. نکته بعدی نیز در خصوص نهایت سرعت تیگو ۵ است که برابر ۱۷۵ کیلومتر بر ساعت است.

جمع بندی

ثبت نام خودروی تیگو ۵ در نمایندگی های آسیا خودرو دارای شرایط و همچنین ضوابط ساده ای است که با مراجعه به این سایت می توانید به صورت کامل از آن آگاه شوید. به طور کلی می توان گفت که تیگو ۵ یکی از بهترین و همچنین قیمت مناسب ترین خودروهایی است که در حال حاضر در بازار خودرویی ایران وجود دارد و می توانید از نمایندگی های آسیا خودرو آن را تهیه نمایید.

 

 

 


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *