مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
تکنولوژی چری آریزو 6

بررسی عملکرد و مزایای دوربین ۳۶۰ درجه آریزو ۶

آریزو ۶ سدان لوکس و زیبای مدیران خودرو و دارای دوربین ۳۶۰ درجه آریزو ۶، این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده است. و اکثر افراد این خودرو را با سدان های معروف کره ایی و ژاپنی مقایسه می کنند. اما باید دید این سدان زیبا دارای چه مزایای برجسته ایی است که آن را به عنوان رقیبی جوان قابل اعتماد می سازد.

چری آریزو ۶ نخستین مرتبه در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۱۶ در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت. این محصول به منظور پر کردن جای خالی میان دو سدان آریزو ۵ و آریزو ۷ طراحی شده است. شرکت مدیران خودرو به عنوان نماینده رسمی انواع محصولات چری در ایران از سال ۱۳۹۸ چری آریزو ۶ را به صورت نه چندان گسترده روانه بازار ایران کرد تا شاید بتواند به کمک آن، رقیبی نسبتا ارزان‌تر و با امکانات روز را در برابر محصولات دست دوم کره‌ای همچون کیا اپتیما و هیوندا سوناتا روانه بازار کشورمان سازد.

دوربین ۳۶۰ درجه آریزو ۶ چیست و چطور کار می‌کند؟

سیستم دوربین ۳۶۰ درجه آریزو ۶ به طور معمول از چهار دوربین مجزا تشکیل شده است. این دوربین‌ها معمولا روی سپرهای جلو و عقب و همچنین زیر آینه ‌های کناری نصب می‌شود. پس از نصب دوربین‌ها، می‌توان تصاویر کاملی را از تمام زوایای بیرونی خودرو به دست آورد.

در مرحله بعد این تصاویر به کمک یک واحد پردازش رایانه‌ای و توسط نرم‌افزاری مخصوص، پردازش و تلفیق می‌شود. نتیجه نهایی کار، تولید تصویری کامل از خودرو و اطراف آن، از زاویه دید بالای خودرو است.

نکته جالب این است که دوربین ۳۶۰ درجه آریزو ۶ برای نمایش اطلاعات و کنترل و تنظیمات به خوبی با سیستم مولتی مدیا خودرو هماهنگ می‌شود. در نتیجه می ‌توانید تصاویر دریافتی را از روی دی وی دی فابریک خودرو تماشا کرده و سایر تنظیمات مدنظر را اعمال نمایید. همین ویژگی کمک می‌کند تا به سادگی بتوان دوربین ۳۶۰ درجه را روی انواع خودروها نصب کرد.

چری آریزو ۶ مدیران خودرو + امکانات، مشخصات فنی، مزایا و قیمت - ایمنا

مزایای داشتن یک تصویر ۳۶۰ درجه آریزو ۶ از بالای خودرو چیست

این آپشن دارای کاربردهای گوناگونی می باشد. کاربردهایی که بنا بر موقعیت تعریف می‌شوند. در درجه اول تصاویر تولید شده توسط دوربین ۳۶۰ درجه، در راحت‌تر و دقیق‌تر شدن پارک خودرو کمک می‌کند. همچنین برای عبور از گذرگاه‌های تنگ و باریک، این دوربین امکانی بسیار عالی است. تصور این کاربرد دوربین ۳۶۰ درجه آنچنان پیچیده نیست. داشتن تصویری واضح و درست از بالای خودرو تسلط کاملی نسبت به محیط اطراف به شما می‌دهد. این تسلط باعث می‌شود شما به سادگی هرچه تمام‌تر و بدون ریسک برخورد به موانع مختلف از گذرگاه‌های تنگ عبور کرده و یا خودرو را به سادگی در محدودترین مکان‌های ممکن پارک کنید.

مشاهده خودرو از راه دور، ردیابی خودرو و پیدا کردن راحت‌تر آن در نقاط شلوغ، از جمله امکانات امنیتی دوربین‌های ۳۶۰ درجه است. این امکانات کمک می‌کند تا حد زیادی از امنیت خودروی خود در نقاط پارک عمومی مطمئن باشید؛ و در صورت وقوع مشکل قابلیت ردیابی و ثبت تصاویر از راه دور در حل مسئله و یافتن خودرو بسیار موثر خواهد بود.

همچنین دوربین ۳۶۰ درجه می‌تواند با ثبت لحظه تصادفات احتمالی خودرو، مدارک مستندی برای ارائه به افسر راهنمایی و رانندگی ارائه دهد. اشتراک تصاویر به دست آمده در شبکه ‌های اجتماعی یکی دیگر از کاربردهای دوربین ۳۶۰ درجه برای خودروی شما است. که احتمالا تصاویری جذابی را تولید کرده و سرگرمی جالبی برای شما خواهد بود.

کاربرد دوربین های ۳۶۰ درجه آریزو ۶

دوربین های ۳۶۰ درجه کاربردهای بسیار وسیعی دارند از جمله آن که می توانند در زمان پارک کردن که یکی از سخت ترین کارها در حین رانندگی است به راننده کمک کنند و دید خوبی از پشت سر به او بدهند، اما اگر بخواهیم تک به تک کاربردهای این دوربین ها را نام ببریم باید بگوییم:

۱- ارائه ی دید وسیع به راننده و امکان پارک کردن خودرو در کوچکترین فضاهای ممکن

۲- دقیق تر و راحت تر پارک کردن ماشین

۳- امکان عبور از تنگناها و گذرگاه های خیلی باریک

۴- اضافه کردن ویژگی امنیتی امکان مشاهده ی خودرو از راه دور

۵- امکان ردیابی کردن راحت تر خودرو در زمانی که در خیابان ها یا فضاهای شلوغ پارک شده است

۶- کمتر کردن احتمال سرقت و دزدی خود خودرو و یا لوازم جانبی آن (شما با استفاده از امکانات بالا می توانید مکان دقیق خودروتان را مشاهده کنید و در زمان حرکت از تصاویر ضبط شده ی آن استفاده کنید).

۷- امکان اتصال به شبکه های نسل ۴ ام و LTE

8- امکان تصویر برداری و نمایش ویدئوهای ۳۶۰ درجه ی ۴K

9- استفاده از سیستم عامل اندروید، ارسال خودکار تصاویر ضبط شده به گوشی موبایل و اشتراک گذاری تصاویر در شبکه های اجتماعی

۱۰- تصویر برداری از صحنه های تصادف و ارسال خودکار و در لحظه ی آن ها به گوشی موبایل راننده

۱۱- امکان مشاهده ی در لحظه ی تمامی حرکات و اتفاقات خودرو از طریق گوشی موبایل

۱۲- مجهز بودن این دوربین ها به فناوری GPS و امکان اطلاع راننده از مکان خودرو در هر لحظه

۱۳- کمک به راننده در پارک دوبل اتومبیل

۱۴- امکان ضبط ویدئو در حین حرکت خودرو

کلام آخر

در صورتی که به دنبال خرید کراس اور و شاسی بلندهای این شرکت چری هستید. می توانید به سادگی و به راحتی محصولات تیگو چری را بررسی کنید. شما می توانید برای پیش ثبت نام و سفارش آنلاین آریزو ۶ و شرایط محصولات تیگو و آریزو به سایت آسیا خودرو مراجعه و با ما تماس بگیرید.

 

.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *