مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس

بررسی کاتالوگ فونیکس (Fownix) آریزو ۶ پرو قبل از خرید اقساطی

کاتالوگ فونیکس (Fownix) آریزو ۶ پرو یکی از کاتالوگ هایی است که در خصوص ویژگی های مختلف این مدل از خودرو می تواند به شما اطلاعات دقیق و کاملی را بدهد. مسلما ویژگی های مختلفی در خصوص خودرو تیگو آریزو ۶ پرو وجود دارد که بهتر است پیش از خرید این خودرو، از آن ها اطلاع پیدا کنید. پیش از اطلاع از ویژگی های این خودرو بهتر است بدانید که برند فونیکس که ارائه دهنده این خودروها است، دارای چه ویژگی هایی می باشد.

کاتالوگ فونیکس آریزو 6 پرو

برند فونیکس چیست؟

ابتدا به بررسی برند فونیکس خواهیم پرداخت. مدیران خودرو که اقدام به واردات خودروهای ساخت کارخانه چری به ایران می کند، در طی اقدامی، سه خودرو لاکچری و لوکس این خودرو سازی را با نام برند فونیکس در بازار به فروش می رساند. این ۳ خودرو شامل تیگو ۷ پرو، تیگو ۸ پرو و همچنین آریزو ۶ پرو است. این خودروها دارای ویژگی های مختلفی نسبت به مدل ساده خود هستند که در ادامه بیشتر در خصوص آن ها توضیح خواهیم داد.

آریزو ۶ پرو با برند فونیکس

حالا که در خصوص ویژگی های مربوط به برند فونیکس، اطلاعات بیشتری را به دست آوردید؛ لازم است تا در مورد ویژگی های اختصاصی خودرو آریزو ۶ پرو نیز بیشتر مطلع شوید.

۱-نوع خودرو

اولین موردی که قرار است در خصوص آن بدانیم، نوع این خودرو است. به طور کلی محصولات چری به دو دسته سدان های خانوادگی و همچنین کراس اورها تقسیم بندی می شوند. آریزو ۶ پرو یکی از انواع سدان های خانوادگی است که می تواند انتخاب بسیار خوبی برای خانواده، افرادی که به دنبال خودروی مقرون به صرفه و ایمن هستند، خانم ها و…باشد.

۲-نوع موتور

موتور خودرو یکی از دو مولفه اصلی است که در هر خودرویی مدنظر قرار می گیرد. موتور آریزو ۶ پرو، همچون نوع همان موتوری است که در آریزو ۶ معمولی استفاده شده است. می توان موتورها را به دو دسته تنفس معمولی و تنفس توربو تقسیم بندی کرد. آریزو ۶ معمولی و آریزو ۶ توربو، هر دو از نوع تنفس معمولی هستند.

نیازی نیست تا در خصوص شتاب و سرعت این خودرو، نگران باشید؛ زیرا موتور این ماشین ها قدرت بسیار زیادی دارند. مورد بعدی که می تواند به صورت نامحسوس وضعیت موتور آریزو ۶ را نسبت به آریزو معمولی بهبود بخشد، مربوط به تقویت شدن این موتور است. با تقویت کردن موتور این خودرو دیگر نگرانی از بابت کم شدن و افت قدرت موتور نخواهید داشت.

۳-وضعیت کابین

در خصوص وضعیت داخلی کابین آریزو ۶ پرو باید گفت که این مورد در واقع بیشترین تفاوت را با مدل معمولی آریزو ۶ داشته است. در واقع مدیران خودرو در این مدل از خودروهایی که به بازار عرضه می کند، تلاش کرده است تا بیشترین تلاشش را بر روی ظاهر و نمای داخلی کابین بگذارد. وضعیت داخلی کابین شامل موارد مختلفی می شود که جز به جز توضیح داده خواهند شد، اما در خصوص خود کابین باید گفت که فضای داخلی کابین بزرگ تر از آریزو ۶ معمولی شده است و این موضوع می تواند جادار تر بودن فضای داخلی را برساند که مسلما برای خانواده های پرجمعیت، گزینه خوبی محسوب می شود.

۴-قدرت موتور

مورد بعدی مربوط به قدرت موتور و همچنین گشتاوری آن می شود. قدرت هر موتور بستگی به نوع موتور و همچنین ظرفیت موتور دارد. در خصوص آریزو ۶ پرو فونیکس می توان گفت که قدرت ۱۵۶ اسب بخار و گشتاوری ۲۳۰ نیوتن بر متری آن، برای چنین سدان خانوادگی بسیار مناسب است.

۵-نمایشگر

پنل نمایشی یا همان نمایشگری که امروزه در خودروهای زیادی دیده می شوند، کاربردهای گوناگون و فراوانی دارند. این پنل نمایشی می تواند دوربین های قرار گرفته بر روی خودرو را کنترل کند، به راننده در هنگام دنده عقب گرفتن کمک نماید و همچنین توانایی پاسخ به تماس ها، پخش کردن موسیقی، پخش کردن ویدئو و حتی اتصال به برخی از برنامه های آنلاین و آفلاین را داشته باشد.

تمامی این موارد در جهت رفاه حال راننده و سرنشینان تهیه شده و تدارک دیده شده اند، بنابراین وجود آن ها در خودروهای لوکس چری، گزینه ای است که حتما باید رعایت شود. در آریزو ۶ پرو فونیکس، این صفحه نمایش بزرگ تر شده و ابعاد ۱۰.۲۵ اینچی را پیدا کرده است.

۶-امکانات رفاهی

امکانات رفاهی دیگری که در کاتالوگ فونیکس آریزو ۶ پرو، وجود دارند و نمی توانید آن ها را در آریزو ۶ معمولی پیدا کنید، مربوط به وجود کول باکس و همچنین شارژر وایرلس می شود که دقیقا در کنار هم قرار گرفته اند.

کول باکس در واقع به محفظه ای گفته می شود که به عنوان یک سرد کننده و کلمند مورد استفاده است. این محفظه دقیقا در فاصله بین دو صندلی قرار گرفته است و برای فصل تابستان و همچنین در هنگام مسافرت، می تواند ایده بسیار جذاب و خوبی باشد.

در خصوص شارزر وایرلس که دقیقا در کنار کول باس است نیز، باید گفت که این شارژر می تواند گوشی شما را در زمان بسیار کوتاهی شارژ کند و همین موضوع سبب می شود تا نیاز کمتری را به استفاده از پاوربانک و…داشته باشید.

۷-دسته دنده

مثال بعدی نیز مربوط به دسته دنده این مدل از خودروها می شود. در خودرو چری آریزو ۶ معمولی، از دسته دنده معمولی استفاده شده است که شبیه به دیگر خودروهای معمولی در بازار است، اما در خودرو چری آریزو ۶ پرو فونیکس، سعی کرده اند تا در این قسمت نیز بتوانند ظاهر خودرو را لوکس تر نشان دهند. در آریزو ۶ پرو در عوض دسته دنده های معمولی از دسته دنده های دیجیتالی استفاده شده است که مسلما بسیار جذاب تر و شیک تر می باشد.

کاتالوگ فونیکس آریزو 6 پرو

جمع بندی

برای خرید اقساطی چری آریزو ۶، می توانید هم به بررسی کاتالوگ فونیکس آریزو ۶ پرو بپردازید و هم آن که به سایت آسیا خودرو مراجعه کنید تا هرچه بهتر و بیشتر بتوانید در خصوص مشخصات این خودرو و دیگر محصولات موجود در این گروه خودرو سازی، مطلع شوید.

 

 

 

 

 


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *