مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
قیمت تیگو 7 صفر نمایندگی

بررسی مشخصات و قیمت تیگو ۷ صفر نمایندگی

از میان تمامی شرکت های خودرو سازی چینی، برند چری از دستاورد های خوبی برخوردار است. با تولید محصولاتی با بهترین امکانات، طراحی جذاب و موتوری پر بازده توانسته محبوبیت خود را بین مشتریان افزایش دهد. یکی از بهترین محصولات این شرکت، تیگو ۷ بوده که در این مطلب قصد داریم قیمت تیگو ۷ صفر نمایندگی و مشخصات آن را بررسی کنیم.

مشخصه ها و قیمت تیگو ۷ صفر نمایندگی

از سال ۲۰۱۶ تا کنون، تیگو ۷ یکی از بهترین تولیدات این برند خودرو سازی محسوب می گردد. Qoros Young یا T15 از نام های دیگر این خودرو در بازار جهانی است. برای اولین بار، در نمایشگاه پکن سال ۲۰۱۲ از تیگو ۷ رونمایی شد. شرکت مدیران خودرو به عنوان نماینده رسمی کمپانی چری در ایران، از این اتومبیل در سال ۱۳۹۶ رونمایی کرد. شما می توانید برای خرید اقساطی ماشین تیگو ۷ به وبسایت اینترنتی آسیا خودرو مراجعه کنید. اما پیش از خرید، لازم است مشخصات آن را به طور کامل بخوانید.

الف) ساختار ظاهری و بدنه خودرو

برند چری با سرمایه گذاری زیادی که بر تیگو ۷ انجام داد، توانست این محصول را به یکی از پرچمداران کلاس کراس اور های این شرکت تبدیل کند. به طور کلی طراحی ظاهری آن در بازار جهانی از نمره خوبی برخوردار است.

طراحی بدنه این خودرو از نمای رو به رویی حالتی اسپرت و جوان پسندانه دارد. چراغ های جلویی شکل مثلثی دارند که حالتی مدرن و تهاجمی به خود گرفته اند. جلو پنجره به همراه لوگو کوچکی قرار گرفته است که نوار کرومی با گذر از میان آن، توانسته دو فضا در جلوی آن ایجاد کند. طراحی مدرن تیگو ۷ نمادی از پیشرفت چشمگیر تولیدات این برند محسوب می شود.

مطابق طراحی صورت گرفته در کلاس کراس اور های میان رده ای، گلگیر ها فریمی سیاه رنگ پلاستیکی دارند که با زیر رکاب میان سپر های جلویی و عقبی ارتباط برقرار می کنند. حجم دهنده ای که از بخش کناری چراغ های جلو و روی گلگیر های عقبی تا دستگیره ها ادامه میابد؛ مهم ترین عنصر این اتومبیل از نمای کناری است.

شیشه عقبی در نمای پشت خودرو، دید نسبتا کمی دارد. همچنین فضای خالی زیادی روی کاپوت عقبی دیده می شود. در انتهای سقف و بالای شیشه، بالچه هایی وجود دارند که از نکات مثبت طراحی نمای پشتی این محصول محسوب می شود.

ب) کابین و ساختار داخلی تیگو ۷

از نظر فضای داخلی، صندلی های خوش فرم و لوکسی برای سرنشینان طراحی شده است. البته داشبورد این خودرو پلاستیکی و کاملا ساده است. قرار گیری درب خودرو به گونه ای است که به راحتی آرنج فرد روی آن قرار می گیرد. فرمان نیز از جنس پلاستیک بوده و قسمت هایی که با دست ها در ارتباط است، جنس چرمی دارد. قطعه ای فلزی و براق در فرمان خودرو تیگو ۷ قرار گرفته که با پنل دیجیتال در پشت فرمان، مدرن تر به نظر می رسد.

قیمت تیگو 7 صفر نمایندگی

مانیتور ۹ اینچی لمسی حاوی پورت USB برای این خودرو در نظر گرفته شده است که ارائه دهنده محتوا های صوتی و تصویری می باشد. فاصله مناسبی که بین سرنشینان عقب و جلویی خودرو وجود دارد نیز رضایت افرادی که این خودرو را خریدند، در پی داشته است. همچنین سانروف تیگو ۷ با حالت پانورامیک ارائه می شود. درطراحی داخلی این ماشین از چرم قهوه ای رنگ استفاده می شود.

ج) امکانات رفاهی و قیمت تیگو ۷ صفر نمایندگی

چراغ های اصلی خودرو یکی از استاندارد ترین امکانات به کار رفته در آن است. ترکیب چراغ های اصلی از نوار LED برای روشنایی دادن در روز و لامپ های پر قدرت زنونی می باشد. بنابراین هنگام شب، نمای عقبی و رو به روی تیگو ۷ جلوه خاصی دارد.

فناوری دید پرنده یا دوربین ۳۶۰ درجه نیز یکی دیگر از مزیت های این خودرو است. این دوربین در زمان حرکت یا پارک کردن آن در طول مسیر های سخت، کاربرد دارد. با توجه به حسگر های به کار گرفته شده در پیرامون این ماشین، حد فاصل مجاز آن با اجسام اطراف اندازه گیری می شود. بنابراین در جلوگیری از ایجاد حوادث تاثیر گذار است.

از دیگر آپشن های تیگو ۷ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سیستم استارت خودرو بدون استفاده از سوئیچ
  • جمع کننده الکترونیکی آینه بغل و گرمکن
  • حسگر باران
  • بالابر الکترونیکی در صندوق عقب
  • دارای قابلیت Door Welcom Lights
  • صندلی هایی چرمی
  • نوار دوزی چرم روی داشبورد
  • سقف پانورامیک

قیمت تیگو ۷ صفر نمایندگی با توجه به این امکانات و کیفیت بالایی که دارد، چندان بالا نیست. همچنین برای خرید آن می توانید با کارشناسان فروش مجموعه ما در ارتباط باشید.

د) امکانات ایمنی

تیگو ۷ از نظر ایمنی دارای تجهیزات هشدار دهنده و ضد سرقت ایموبلایزر است. بدنه این خودرو تقریبا تا ۶۰ درصد، جنس فولاد مقاوم دارد که میزان آسیب ناشی از تصادفات را کاهش می دهد. همچنین میزان ایمنی خودرو را در حوادث مختلف بیش تر می کند. این خودرو در تست تصادف C-NCAP چین توانسته ۵ ستاره از آن خود کند. بنابراین بالا ترین میزان ایمنی را برای سرنشینان فراهم می کند.

قیمت تیگو 7 صفر نمایندگی

همچنین تعدادی کیسه های هوا در آن تعبیه شده است تا سرنشینان در سلامت کامل باشند. سیستم پایداری الکترونیک ساخته شده در شرکت بوش آلمان نیز در این خودرو به کار رفته است. از این طریق در زمان از دست رفتن تعادل خودرو، راننده به راحتی می تواند ماشین را کنترل کند. پس مجهز بودن تیگو ۷ به این سیستم می تواند از بروز هر گونه حادثه تا حد زیادی جلوگیری کند.

قیمت تیگو ۷ صفر نمایندگی

با توجه به نوسانات ارزی و افزایش یا کاهش چند درصدی قیمت خودرو ها، قیمت تیگو ۷ صفر نمایندگی نیز ثابت نیست. بنابراین در هنگام خرید لازم است به روز ترین اطلاعات از قیمت آن را توسط تماس با کارشناسان آسیا خودرو به دست آورید. البته این اتومبیل به یکی از محبوب ترین کراس اوور های چینی در ایران تبدیل شده است.

سخن پایانی

بنابراین قیمت تیگو ۷ صفر نمایندگی با توجه به امکانات خوبی که دارد کاملا مناسب است. این ویژگی ها از نظر امنیتی، رفاهی، ظاهری و داخلی به طور کامل در این مطلب بررسی شد. با توجه به شرایطی که آسیا خودرو برای مشتریان در نظر دارد، می توانید برای خرید اقساطی ماشین تیگو ۷ اقدام کنید و از مزایای آن بهره مند شوید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *