مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
قیمت تیگو 7

بررسی مشخصات و شرایط فروش اقساطی تیگو ۷ سال ۱۴۰۰

تیگو ۷ یک کراس اور مدرن با تکنولوژی پیشرفته تر تیگو ۵ است. عرضه تیگو ۷ در بازار ایران از اواسط مرداد ۹۶ به شکل رسمی آغاز شد و ابتدا فقط در تیپ اکسلنت به‌ دست مشتریانش رسید. اما مدیران خودرو در پاییز ۹۷ ، تیپ IE آن را هم معرفی کرد. تیپ ای ای که از مدل ۹۸ به بازار کشورمان راه یافت ، همان پیشرانه تیپ اکسلنت را دارد. در شرکت آسیا خودرو تمامی شرایط فروش اقساطی تیگو ۷ سال ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده است. شما می توانید جهت خرید و اطلاع از شرایط فروش با ما تماس بگیرید.

معرفی تیگو ۷ سال ۱۴۰۰

تیگو ۷ در دو تیپ نیمه فول و فول آپشن در بازار عرضه می گردد و از نظر امکانات هر دو مدل در سطحی هستند که قابل قبول مشتریان باشد. ماشین تیگو ۷ موفق به اخذ ۵ ستاره ایمنی کامل در ارزیابی مؤسسه ایمنی C-NCAP شده است و تجهیزات ایمنی قابل قبولی دارد که از جمله این تجهیزات می توان به سنسورهای پارک در جلو و عقب خودرو و نیز دوربین ۳۶۰ درجه اشاره کرد. تیگو ۷ محصولی است که طراحی آن توسط مهندسان بین­المللی انجام شده است و حاصل سال ها تلاش و تجربه می باشد.

شرایط فروش تیگو 7 در سال 1400

پیشرانه و قوای فنی تیگو ۷ سال ۱۴۰۰

خودرو تیگو ۷ در بازار چین وجود دارند که شامل مدل ۲ لیتری تنفس طبیعی و دو نمونه‌ی ۱.۵ لیتری توربوشارژ است. هرچند قرار نیست چری از پیشرانه‌های ۲ لیتری، برای محصولات وارداتی خود به ایران استفاده کند؛ در ادامه‌ی مطلب به بررسی شرایط فروش اقساطی تیگو ۷ سال ۱۴۰۰ می‌پردازیم.

ضعیف ‌ترین نسخه‌ی تیگو ۷ که اتفاقا برای ورود به ایران هم انتخاب نشده، دارای پیشرانه‌ی ۲ لیتری تنفس طبیعی به قدرت ۱۲۰ اسب‌بخار است که در دور موتور ۵۵۰۰ دور بر دقیقه، حاصل می‌شود. بالاترین گشتاور این مدل، ۱۸۰ نیوتن‌متر خواهد بود که از دور موتور ۴۰۰۰ دور بر دقیقه، دراختیار راننده است. زمان دقیق رسیدن این خودرو از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت مشخص نیست، اما باتوجه‌به وزن خالص ۱۴۳۲ کیلوگرم، می‌توان زمانی بین ۱۱ تا ۱۳ ثانیه برای آن پیش‌بینی کرد. نهایت سرعت تیگو ۷ با پیشرانه‌ی ۲ لیتر، ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است که با میانگین مصرف سوخت ۷ تا ۷.۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر، ارائه می‌شود. جعبه‌دنده‌ی ۷ سرعته‌ی خودکار از نوع CVT، پیش‌فرض این خودرو در چین است، اما ممکن است با نمونه‌ی ۶ سرعته‌ی خودکار و دوکلاچه‌ی ساخت ایسین ژاپن هم عرضه شود.

همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم، نمونه‌ی ۱.۵ لیتری توربوشارژ از تیگو ۷، در دو مدل عرضه می‌شود. نمونه‌ی ارزان‌تر که اتفاقا به دلیل استفاده از جعبه‌دنده‌ی ۶ سرعته‌ی دستی، ارزان‌تر از نسخه‌ی ۲ لیتری است. با کد SQRE4T15 شناخته می‌شود. قدرت این خودرو ۱۵۰ اسب‌بخار و نهایت گشتاور آن ۲۰۵ نیوتن‌متر است که از دور موتور ۲۰۰۰ دور بر دقیقه حاصل می‌شود. نهایت سرعت این نمونه، ۱۸۵ کیلومتر بر ساعت خواهد بود و میانگین مصرف سوخت ۶.۷ لیتر، برای آن اعلام شده است.

آپشن‌ ها و امکانات رفاهی تیگو ۷ سال ۱۴۰۰

تیگو ۷، هرچند از نظر قدرت پیشرانه حرف زیادی برای گفتن ندارد، با آپشن‌های نسبتا کاملی در بازار چین ارائه می‌شود. که در مدل‌های مختلف پایه، الایت، دلوکس و پریم دیده می‌شوند. از امکانات استاندارد این خودرو می‌توان به چراغ‌های اصلی اشاره کرد. که ترکیبی از نوار LED برای روشنایی روز و لامپ‌های پرقدرت زنون هستند. این موضوع باعث می‌شود، هم در نمای روبه‌رو و هم قسمت عقب، جلوه‌ی خودرو به هنگام شب افزایش یابد.

از دیدگاه فنی، شاسی و فنربندی اسپرت که در قسمت عقب از نوع مولتی لینک است، در همه‌ی مدل‌ها وجود دارد. از سویی دیگر، جعبه‌دنده‌ی دستی ساخت ایسن ژاپن یا نوع دوکلاچه‌ی خشک در نسخه‌ی خودکار، آپشن‌های ارزشمندی برای تیگو ۷ هستند.

شرایط فروش تیگو 7 در سال 1400

شرایط فروش اقساطی تیگو ۷ سال ۱۴۰۰

نمایندگی مدیران خودرو محصولات مدیران خودرو MVM و چری را با توجه به نیازی که بازار دارد. در شرایطی خاص و نیز با شرایط فروش مختلفی ارائه می­نماید. متقاضیان خرید ماشین تیگو ۷ می توانند به نمایندگی مدیران خودرو و یا به وب سایت ما جهت خرید خودرو مراجعه کنند. و از این طریق اقدام به خرید نمایند. شرایط فروش تیگو ۷ مدیران خودرو تحت قالب فروش اقساطی، فروش فوری، لیزینگ و … طراحی شده و ارائه می­گردند.

لازم به ذکر است که در شرایط فروش اقساطی تیگو ۷ سال ۱۴۰۰تنها مشتریانی می توانند جهت خرید ثبت نام کنند که چک برگشتی نداشته باشند. بنابراین اطلاعات صادرکننده چک بعد از این که مشتری پیش ثبت نام نمود اعتبار سنجی می­ شود. و در صورتی که شرایط لازم را داشته باشند قادر خواهند بود فرآیند ثبت نام را ادامه دهند و وجه مورد نظر را پرداخت کنند. در ضمن نتیجه بررسی و نیز اعتبار سنجی از طریق پیام کوتاه به مشتریان و این که آیا امکان ادامه ثبت نام وجود دارد یا خیر، به نمایندگی مدیران خودرو اطلاع رسانی می شود.

شرایط تست تصادف و آپشن‌های ایمنی تیگو ۷ سال ۱۴۰۰

همانند چری تیگو ۵، مدل تیگو ۷ هم به دلایل مختلف، از جمله نداشتن استانداردهای اتحادیه‌ی اروپا، در کشورهای جهان اول حضور ندارد. به همین دلیل مؤسسات معتبر آزمایش ایمنی، مثل بنیاد ایمنی خودروی اروپا (Euro NCAP) و سازمان بیمه‌‌ی خودروهای آمریکا (IIHS)، تست تصادفی از تیگو ۷ نگرفته‌اند. با این اوصاف، تنها می‌توان به C-NCAP اکتفا کرد که مؤسسه‌ای مشابه Euro NCAP در چین است. چری ادعا می‌کند بنیاد ایمنی خودروی چین (C-NCAP) به مدل تیگو ۷، پنج ستاره‌ی ایمنی داده است.

ترمزهای تیگو ۷، ساخت بوش آلمان هستند و در همه‌ی نسخه‌ها، از سیستم‌های ABS, EBD و TCS پشتیبانی می‌کنند تا لغزش و حفظ تعدل خودرو در شرایط مختلف، مدیریت شود. چری ادعا می‌کند به لطف استفاده از این سیستم ترمز، تیگو ۷ در مسافتی کمتر از ۴۰ متر، از سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت به سکون کامل می‌رسد که نشان‌دهنده‌ی قدرت ترمزگیری بسیار خوب، برای خودرویی با وزن تقریبی ۱.۵ تن است. این خودرو همچنین از حسگر کنترل فشار باد لاستیک‌ها و سامانه‌ی نگهدارنده‌ی خودرو در شیب جاده (HHC) استفاده می‌کند.

جهت اطلاع بیشتر در مورد خودرو تیگو ۷ می توانید به مقاله سیستم رادار نقطه کور تیگو ۷ چیست؟ مراجعه و آن را مطالعه کنید.


ثبت نظر

۳ دیدگاه دربارهٔ «بررسی مشخصات و شرایط فروش اقساطی تیگو ۷ سال ۱۴۰۰»

[…] بعدی عملکرد فنی این خودرو است که بسیار نیز می تواند جالب توجه باشد. […]

[…] شرایط فروش اقساطی تیگو ۷ موضوعی است که می تواند افراد زیادی را با خودش درگیر کند. در صورتی که شما نیز به دنبال خرید این کراس اور چینی هستید، بهتر است هم نسبت به اطلاع از شرایط خرید این خودرو مطلع شوید و هم آن که نسبت به شرایط خود خودرو اطلاعات بیشتری را کسب کنید. فراموش نکنید که این خودروها به تازگی وارد بازار شده اند و یکی از مهم ترین مزیت هایی که دارند نیز در این خصوص است که علاوه بر داشتن تمام آپشن های خودروهای اروپایی دارای قیمت هایی به نسبت کمتر هستند و همین موضوع سبب می شود که افراد زیادی به دنبال خرید آن ها باشند. […]

[…] کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید اقساطی ماشین تیگو ۷ با کارشناسان ما تماس حاصل […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *