مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
مانیتور تیگو 10 اینچی

بررسی مشخصات مانیتور تیگو ۱۰ اینچی

مانیتور تیگو ۱۰ اینچی

ثبت نام خودروی چری تیگو

مانیتور تیگو ۱۰ اینچی می تواند برای افرادی که اینگونه خودروها را خریداری کرده اند و یا قصد خریدن آن را دارند، بسیار با اهمیت باشد. پس اگر شما هم جز آن دسته از افرادی می باشید که تمایل به خرید این خودرو پیدا کرده اید، می توانید ادامه این مقاله را مطالعه کنید و اطلاعات و داده های بیشتری را از این آپشن خودروی مورد نظر خودتان پیدا کنید.

مهم ترین مزایا برای انتخاب و خرید مانیتور خودرو

  • دارای نمایش و پخش فایل‌های صوتی و تصویری باشد.
  • به دوربین عقب و جلو متصل باشد.
  • قابل اتصال به گوشی موبایل برای مکالمه به صورت هندزفری باشد.
  • قابلیت اتصال به گوشی موبایل برای پخش محتوای صوتی و تصویری موجود در موبایل را دارا باشد.
  • دارای نمایش موقعیت روی نقشه و به طور کلی امکان رهیابی باشد.
  • اعلام وضعیت خودرو از جمله میزان سوخت، دمای هوا، کنترل‌ های مختلف را دارا باشد.
  • قابلیت امکان نصب انواع نرم ‌افزارهای مختلف را داشته باشد.

مزایای مانیتور خودرو در هنگام سفر

بیشتر ما مجبوریم ساعت ها یا حتی روزها در جاده باشیم تا به مقصد خودمان برسیم. برای مسافران در صندلی عقب ممکن است که در تمام طول مدت این سفر در یک مکان نشسته و خسته شوند. در بخش تماشای تلویزیون در اتومبیل گزینه های زیادی وجود دارد. این موارد شامل کانال های ماهواره ای ، تلویزیون پخش محلی ، DVD / Blu-Ray  یا سرویس هایی مانند Sling box است. پس سرگرمی در طول یک سفر طولانی خودرو تضمین شده است.

مزایای مانیتور خودرو در هنگام مکالمه

مکالمه با یک مسافر در خودرو ممکن است لحظه ای موجب شود تمرکز خود را از دست داده و با اتفاق ناخوشایندی روبرو شوید. راننده نیاز دارد تا بتواند به سرعت در برابر هر اتفاقی که هنگام حرکت خودرو رخ می دهد واکنش نشان دهد. حتی دستگاه های موبایل بلوتوث نیز همیشه مفید واقع نیستند. زیرا امکان دارد شخصی که پشت تلفن است چیزی را بیان کند که موجب شود راننده برای یک ثانیه منحرف شود. این اتفاق برای وقوع یک حادثه جاده ای کافی خواهد بود. تلویزیون و مانیتور تیگو ۱۰ اینچی داخلی خودرو روش خوبی برای به حداقل رساندن مکالمه است تا تمرکز راننده در همه مدت در اوج باشد.

مزایای مانیتور خودرو در هنگام مسیریابی

این امر خصوصاً در مواردی که ترافیک سنگین می باشد و شما در حال عبور از آزادراه هستید ، بسیار کاربرد است. مانیتور به شما کمک خواهد کرد که قبل از این که واقعاً به آن فکر کنید، خروجی را ببینید. برخی از نرم افزارها، به عنوان مثال Google Maps ، داده هایی را در مورد خروج راننده نیم مایل قبل از آن ارائه می دهند. با این حال، هنگامی که خودرو در یک جریان ترافیکی متراکم با سرعت بالایی در حال حرکت می باشد، امکان دارد که این فاصله خیلی کم باشد تا بتواند از کنار ماشین های دیگر با آمادگی برای خروج ، مانور دهد. از سوی دیگر، هنگامی که مانیتور داشبوردی دارید، بخش بیشتری از نقشه را روی صفحه مشاهده خواهید کرد. بنابراین زمان و تایم بیشتری برای آماده شدن برای حرکت بعدی خواهید داشت.

مشخصات ظاهری تیگو ۵ با مانیتور ۱۰ اینچی

اول بهتر است در خصوص مانیتور تیگو ۵ بگوییم که بدانیم که چه ویژگی هایی در این مانیتور وجود دارد. در صورتی که روزی خودروی تیگو ۵ را خریداری کردیم، در چه زمینه هایی مانیتور تیگو ۱۰ اینچی این خودرو می تواند به ما کمک کند. در قسمت های مختلفی همچون قابلیت های سخت افزاری، قابلیت های نرم افزاری، نوتیفیکیشن ها، قابلیت های پخش مانیتور و… می توانیم داده های مربوط به این مانیتور را در اختیار شما قرار دهیم تا هرچه بهتر و آسان تر بتوانید عملکردها و ویژگی های این دستگاه را تعیین نمایید.

خودرو تیگو ۵  دارای ابعاد صفحه نمایش مانیتور چیزی در حدود ۱۰ اینچ می باشد. چنین ابعادی می تواند به راحتی حتی برای دیدن فیلم و سریال ها نیز استفاده شود. مانیتور ۱۰ اینچی نه بسیار کوچک است که آیتم های برنامه ها را در آن بسیار ریز ببینید و نه آنچنان بزرگ است که دست و پا گیر شود و نتوانید با وجود آن، راحت به رانندگی بپردازید. اساسا اندازه ۱۰ اینچ بسیار مورد خوبی برای ابعاد یک مانیتور خودرویی می تواند باشد.

مورد بعدی در خصوص تاچ صفحه می باشد. مانیتور این خودرو به صورت تمام لمسی و یا فول تاچ است که موجب می شود به آسانی و بدون نیاز به دکمه های صفحه نمایش، چیزی را که به آن نیاز دارید را پیاده سازی کنید.

مشخصات ظاهری تیگو ۷ پرو با مانیتور ۱۰ اینچی

تیگو ۷ پرو هم تقریبا به هم چنین امکانات مجهز شده با این تفاوت که از مانیتور تیگو ۱۰ اینچی این خودرو، پهن و عریض یکپارچه در جلوی داشبورد خبری نیست. بلکه دو مانیتور مجزا در این قسمت قرار گرفته است که هر کدام ۱۲ اینچی محسوب می شوند و می توان گفت امکانات مشابه ی با مانیتور تیگو ۸ پرو دارند.

در قسمت پایین داشبورد نیز یک مانیتور ۸ اینچی به چشم می خورد که مجهز به صفحه لمسی LCD می باشد. و امکان کنترل بسیاری ازامکانات خودرو از جمله تهویه مطبوع را به راننده می دهد.

مشخصات ظاهری تیگو ۸ پرو با مانیتور ۱۰ اینچی

اما در خصوص ویژگی های داخل کابین و مانیتور تیگو ۱۰ اینچی این خودرو می توان گفت که موارد مختلفی در تیگو ۸ پرو، نسبت به تیگو ۸ معمولی تغییر پیدا کرده است. اولین مورد دو نمایشگر ۱۲.۲ اینچی می باشد که به یکدیگر چسبیده اند و در کل ۲۴.۴ اینچ نمایشگر و پشت آمپر را در اختیارتان قرار می دهند. شارژر وایرلس و کول باکس قرار گرفته در خودرو نیز می تواند موجب راحتی و رفاه بیشتر سرنشینان خودرو گردد.

از جمله ویژگی های خودرو تیگو ۸ پرو به خصوصیات ظاهری آن نیز می توان به موارد دیگری اشاره نمود. از جمله آن ها می توان به دسته دنده کروز کنترل تطبیقی، اهرمی دیجیتال و همچنین چراغ های منطبق با جاده اشاره کرد. این چراغ ها به نحوی طراحی و قابل تنظیم هستند که با چرخیدن خودرو، چراغ ها نیز می چرخند و دید مناسبی را در جاده ایجاد می نمایند.

از دیگر آپشن های قابل توجه تیگو ۸ پرو که آن را به یک کراس اور لوکس و پرطرفدار تبدیل کرده، سیستم صوتی برند سونی (Sony) می باشد که کیفیت فوق العاده بالایی دارد. همراه با صفحه نمایش دوگانه هوشمند ۲۴.۶ اینچی عریض که حدود ۶۰% از داشبورد را پوشانده است، طراحی بی نظیر و چشمگیری را بوجود می آورد.

کلام آخر

راهکارها، مشخصات خودروها و مانیتور تیگو ۱۰ اینچی را در مواردی در قسمت های بالایی عنوان گردید . در این جهت فراموش نکنید که پنل نمایشگر تنها یک بخش از این خودرو است.  جهت ثبت نام خودروی چری تیگو و همین طور اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر از آن می باشید، بهتر است به سایت آسیا خودرو مراجعه کنید.

 

 

 

 

 

 


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *