مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
تفاوت تیگو 7 قدیم و جدید

بررسی مشخصات تیگو ۷ پرو قبل از ثبت نام خودروی چری

با گذشت زمان از عرضه این کراس اوور مونتاژی، هنوز هم شاهد آن می باشیم که تیگو ۷ مدیران خودرو در جایگاه یک کراس اوور لوکس مونتاژی قرار دارد. و می‌تواند با محصولات تازه وارد به بازار ایران رقابت کند. اما مدیران خودرو برای جذب مشتریان بیشتر و ارتقای محصولات خود، برنامه دارد تا دومین نسل از تیگو ۷ را با نام و مشخصات تیگو ۷ پرو و با نشان فونیکس به بازار عرضه کند.

ماشین چری فونیکس تیگو 7 پرو: قیمت، مشخصات و عکس | bama

مشخصات طراحی تیگو ۷ پرو

فونیکس تیگو ۷ پرو از نظر طراحی به مراتب به روزتر از نسل قبلی خود است و سبکی عضلانی را به مشتریان ارائه می‌دهد. این کراس اوور جدید از نظر ابعاد و اندازه بسیار نزدیک به نسل قبلی است و حتی در بحث فاصله محوری و ابعاد بدنه هم مشابه  ام وی ام تیگو ۷ است. اما به لطف طراحی جدید و ساختار به روزتر شاهد هستیم که فونیکس تیگو ۷ پرو فضای کاربردی بیشتری را نسبت به گذشته در اختیار مالکان می‌گذارد. و از سویی به خاطر ظاهر جدید و عضلانی، حس خودرویی بزرگتر نسبت به مدل قبلی را به خریداران می‌دهد.

در ظاهر جلوی تیگو ۷ پرو خطوط طراحی مشابه به فونیکس تیگو ۸ پرو را می‌بینیم و با جلو پنجره کهکشانی طرف هستیم. همچنین کاسه چراغ هایی که فناوری جدید LED را در دل خود جای داده، سبکی مدرن به جلوی این کراس اوور افزوده و با چراغ های خطی روی سپر،  حس یک کراس اوور اسپرت و به روز را به مخاطب می‌دهد.

امکانات تیگو ۷ پرو

فونیکس تیگو ۷ پرو به واسطه سطح امکانات رفاهی و ایمنی در جایگاه یک کراس اوور لوکس در بازار ما قرار می گیرد. سقف پانورامای برقی، استارت دکمه‌ای، صندلی های جلوی برقی با گرمکن، تهویه اتوماتیک دو کاناله، کروز کنترل، ترمز پارک برقی و اتوهلد، سنسور نور، استارت دکمه‌ای، شارژر بی سیم تلفن همراه، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، درِ صندوق عقب برقی، فرمان کمکی برقی، نمایشگر لمسی با قابلیت اتصال مستقیم به تلفن همراه، جلو آمپر دیجیتال با قابلیت شخصی سازی، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور فشار باد و دمای تایرها، تنظیم حالت رانندگی و غیره از جمله امکانات رفاهی و ایمنی به حساب می‌آید که تیگو ۷ پرو را در رده رقابتی خود به کراس اووری لوکس و به نسبت کامل تبدیل می‌کند.

وجود امکاناتی مانند نسل جدید سامانه های کنترل پایداری خودرو، دوربین ۳۶۰ درجه سه بعدی و تطبیقی، اتصال هوشمند به تلفن همراه و فناوری LED کاسه چراغ ها باعث می‌شود تا راننده امکانات به روزتری را نسبت به هیوندای توسان، کیا اسپورتیج و رقبای دیگر در فونیکس تیگو ۷ پرو تجربه کند.

شاسی بلند های چینی پرفروش بازار ایران چقدر ایمنی دارند؟ - کاماپرس

مشخصات فنی فونیکس تیگو ۷ پرو

فونیکس تیگو ۷ پرو به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو شارژ مجهز است. این پیشرانه که مهندسی کمپانی AVL اتریش را دارد، ۱۵۵ تا ۱۵۷ اسب بخار را با گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر تولید می‌کند. در همین ابتدا مشخص است که تیگو ۷ پرو قوای محرکه قوی تری را نسبت به نسخه قبلی دارد. در تیگو ۷ پرو به جای استفاده از جعبه دنده دو کلاچه خشک، از سیستم انتقال قدرت CVT نسل جدید استفاده شده است. این گیربکس که امروز در خودروهای مختلفی مانند آریزو ۶، آریزو ۵ جدید و غیره نصب می‌شود. می‌تواند انتقال گشتاور را به صورت پیوسته به چرخ های جلو انجام دهد. و از سویی مصرف سوخت خودروها را نسبت به رقبا در وضعیت مطلوب تری نگه دارد.

رانندگی با فونیکس تیگو ۷ پرو

وقتی پشت فرمان تیگو ۷ پرو می نشینیم، کاملاً حس مدرن بودن این خودرو را درک می کنیم. و دید خوبی نسبت به محیط طرف داریم. دوربین ۳۶۰ درجه هم در مواقع لازم، دید کامل تری را در اختیار راننده می‌گذارد و باید گفت که کیفیت دوربین های این سیستم هم مناسب است. صندلی راننده به صورت برقی تنظیم می‌شود و می‌توان گودی کمر را هم در چهار جهت تنظیم کرد. پا را روی پدال ترمز می گذاریم و استارت می زنیم. جلو آمپر خودرو با سبکی جذاب آغاز به کار می‌کند و جلوه مالتی مدیا در مرکز داشبورد هم خوب است. وقتی کمربند ایمنی مان بسته باشد و دسته دنده الکتریکی را در حالت D قرار دهیم، نیازی نیست تا دکمه ترمز پارک برقی را بزنیم و  فقط  کافی است تا برای خلاص شدن ترمز پارک و آغاز حرکت، کمی پدال گاز را فشار دهیم.

مزایا و معایب تیگو ۷ پرو

  • طراحی لوکس و زیبا
  • ویژگی‌های رفاهی قابل توجه
  • اسلوب طراحی کاملا نوین
  • مجهز به پیشرانه ارتقا یافته
  • گیربکس جدید CVT
  • قیمت نهایی قابل توجه
  • عدم تجهیز به سیستم انتقال نیرو دو دیفرانسیل

شرایط خرید اقساطی محصولات مدیران خودرو

در شرایط اقتصادی کنونی که به علت افزایش قیمت های شدید خودرو و کاهش نقدینگی در بازار، امکان خرید نقدی خودرو برای بسیاری از هموطنان عزیزمان وجود ندارد، مجموعه آسیا خودرو در تلاش است که با ارائه شرایط ایده آل فروش، امکان خرید اقساطی محصولات مدیران خودرو را برای تمام افراد جامعه با هر سطح درامدی فراهم آورد.

شرایط فروش اقساطی آسیا خودرو برای محصولات مدیران خودرو در دو طرح عمومی و سازمانی در نظر گرفته شده است. و در هر دو طرح خریداران می توانند با ارائه مدارک لازم، خودروهای موجود را در اقساط ۱۲ تا ۶۰ ماهه به صورت اقساطی خریداری کنند.

کلام آخر

فونیکس تیگو ۷ پرو یک کراس اوور جدید از شرکت مدیران خودرو است. و پس از این بررسی باید بگوییم که قطعاً می‌تواند گزینه ای موفق تر نسبت به نسل اول تیگو ۷ در بازار ایران باشد. در حال حاضر این کراس اوور متوسط فروش خوبی را در بازارهای آسیایی داشته و مخصوصاً توانسته است تا در بازار کشورهای حاشیه خلیج فارس و خاورمیانه، به خودرویی پرتقاضا تبدیل شود. شما می توانید جهت ثبت نام خودروی چری تیگو به سایت آسیا خودرو مراجعه فرمایید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *