مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
نمای داخلی آریزو 6

بررسی مشخصات فنی و شرایط فروش اقساطی محصولات آریزو

در این مقاله تلاش می‌کنیم تا درباره شرایط محصولات تیگو و آریزو و همینطور خصوصیات فنی و ظاهری این خودرو در کنار شرایط و وضعیت خرید اقساطی آن توضیحات و مطالبی را برای شما بیان نماییم. آریزو  خودرویی می‌باشد که از خانواده آریزو  و ساخت شرکت خودرو سازی چینی گرفته شده است و با نام چری شهرت پیدا کرده است.

مشخصات فنی محصولات خودرو آریزو چری و تیگو

–         چراغ جلو هدایت نور از نوع نواری

سیستم نورپردازی جدید و نو در این خودرو طراحی گردیده است. در شبها خیلی قابل رویت و نمایان می‌باشد و مدل سازی آن بسیار قوی می‌باشد ، در نتیجه چشم ها را به خود خیره نگه می دارند.

–         پانل ابزار شناور

این خودرو دارای طراحی ساده ای است و مناسب با دریچه های تهویه مطبوع تراورس تنظیم می‌گردد و حس قوی لوکسی  را به وجود می‌آورد . طراحی پانل ابزار شناور نامتقارن “Future Wing” و سیستم تعاملی که به سمت راننده می چرخد  کار را راحت تر می کند.

–     شرایط بدنه فولادی با استحکام فوق العاده بالا محصولات تیگو و آریزو

از جمله شرایط محصولات تیگو و آریزو استحکام بیشتر این خودرو ها می باشد. این نسل سوم دارای بدنه‌ ای از جنس فولادی با استحکام بسیار بالا می‌باشد. همچنین دارای ۶ قطعه فولاد ترموفرم شده که دارای  مقاومت ۱۳۰۰ مگاپاسکال می باشد. نسبت مقاومت بالای آن بیش از ۶۰ درصد می‌باشد و از تکنولوژی نورد و خود لحیم کاری برای سپر جلو استفاده شده است. این ویژگی می‌تواند یک کابین ایمن و بدون هیچگونه نگرانی را برای افراد داخل خودرو ایجاد نماید و آسیب هایی که امکان دارد در اثر برخورد  به وجود آید را به حداقل برساند.

ساختار خودرو آریزو

–         دریچه های تهویه مطبوع عقب

در فصل تابستان، دریچه های تهویه هوای عقب قادرند که فضای ردیف عقب را خیلی سریع خنک کنند.

–         دریچه های تهویه مطبوع عرضی

  • از جمله شرایط محصولات تیگو و آریزو طرح نوآورانه این خودروهاست. این ماشین ها دارای طراحی نوآورانه ای هستند که همراه با جلوه خنک کننده درجه یک می‌باشند تا شما بتوانید از فضای دنج داخل خودرو در تمام فصل‌های سال لذت ببرید.

 

–        شرایط  موتور ۱.۵T با راندمان بالا محصولات تیگو و آریزو

موتور  محصولات آریزو شامل راندمان حرارتی تا ۳۷.۱ درصد می‌باشد و همچنین دارای حداکثر قدرت ۱۴۷ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۱۰ نیوتن متر می‌باشد. موتور این ماشین دارای فناوری‌های پیشرفته ای است که پاسخ شتاب را تا ۳۵ درصد افزایش خواهد داد و مصرف سوخت آن را در هر ۱۰۰  کیلومتر به ۶.۴ لیتر کم می‌کند و راننده را قادر می‌سازد که از رانندگی در دورهای بالا بدون هیچگونه نگرانی از مصرف سوخت خود لذت کافی را ببرد.

–         تنظیم شاسی بنتلر آلمان

از دیگر شرایط اعلام شده  محصولات تیگو و آریزو برخورداری از شاسی محکم است. این خودروها از شاسی محکم و مستحکمی با یک عملکرد عالی و بالا برخوردار اند و دارای اثر فیلتر با ارتعاش عالی است و مانور پذیری پایدار را ارائه می‌دهند و سطح جدید و  با کیفیتی از رانندگی را در کلاس خود تعریف می‌نماید. همچنین می‌توانند در جاده های پر پیچ و خم و همینطور در رانندگی عادی که به صورت روزانه انجام می‌شود بسیار خوب و مفید عمل نماید.

–         جدیدترین مدل محصولات آریزو، CVT25  با سرعت و کارایی بالا

آخرین مدل CVT با سرعت که دارای حداکثر گشتاور ۲۸۰ نیوتن متر می‌باشد و همچنین دارای بازده گیربکس ۹۲.۵ درصد می‌باشد. این مدل در حالت تعویض دنده دستی شما را قادر می‌سازد که در اثر تعویض دستی ۹ دنده را شبیه سازی نمایید و به خاطر تطابق کامل آن با سیستم قدرتی، توان خروجی مطلوبی را داشته باشید. همینطور دارای قابلیت اطمینان بالا می باشد و موجب می‌شود که تعویض دنده به راحتی و نرم باشد و مصرف سوخت بالایی را ایجاد نماید.

مانیتور ۳۶۰ درجه

این خودرو دارای چهار دوربین است که زاویه دید ۱۸۰ درجه ای در جلو، عقب، سمت چپ و راست خودرو دارد و نمایی همه جانبه از خودرو را ارائه می‌دهد. در واقع به معنای حقیقی پارکینگ بدون نقطه کور  است و نمایی از محیط واقعی رانندگی را درک می‌نمایید و چرخش، پارک و دید در راهرو را آسان و راحت می‌نماید.

صفحه نمایش لمسی LCD 8 اینچی A/C

پنل تهویه مطبوع با فناوری IML تشکیل شده است که زیبایی کلی کابین را به همراه دارد . پنل تهویه مطبوع دارای صفحه کنترل مرکزی به منظور نمایش صفحه نمایش دوگانه مرتبط می‌باشد و دارای دکمه های لمسی خازنی است که صفحه نمایشی را با  تجربه ای با تکنولوژی بالا را ارائه می‌کند.

HHC (کنترل کمکی برای حرکت در سربالایی)

برای خودروهایی که به HHC مجهز نمی‌باشند، در زمان استارت زدن در شیب‌ها، این احتمال هست که با خودروی پشتی برخورد نمایند. در این صورت HHC می‌تواند به حرکت در شیب ها کمک زیادی بکند. از جمله شرایط محصولات تیگو و آریزو برخورداری از این سیستم کمکی می باشد.

پنل ابزار ال سی دی چند کاره ۷ اینچی

صفحه ابزار دارای تکنولوژی طراحی سی دی است و شامل تزئینات کروم می باشد. صفحه نمایش رنگی نامنظم ۷ اینچی شامل سه تم می‌باشد که پر از حس علم و فناوری می‌باشد و اطلاعاتی مثل مصرف سوخت، دما، فشار تایر کنترل شده، و  تعویض دنده و هشدار خطا می باشد و تمام این ابزار را ارائه می‌نماید.

 شرایط اعلام شده برای محصولات تیگو و آریزو در خرید اقساطی

در به روزترین طرح مخصوص فروش اقساطی آسیا خودرو، اشخاصی که شرایط لازم را دارند می‌توانند با ارائه مدارک خود و با پرداخت ۴۰ تا ۵۰ درصد از قیمت روز محصولات به آسیا خودرو به عنوان پیش پرداخت، خرید خود را انجام دهند و  باقیمانده هزینه را به صورت اقساط ۱۲ تا ۶۰ ماهه تسویه نمایند.

شرایط خرید اقساطی محصولات تیگو و آریزو

اولین مورد درباره شرایط خرید اقساطی این خودرو این می‌باشد که شما می‌توانید به سایت‌های اصلی آسیا خودرو مراجعه کنید و میتوانید در همان صفحه اول با مشخص کردن چند گزینه ساده بفهمید که مبلغ اقساط شما چقدر است.

  • اولین گزینه مشخص کردن مدل و نوع خودرو را انتخاب کنید.
  • سپس گزینه دوم تعیین مدت اقساط است. شما می توانید مدت اقساط را نیز در ۵ بازه زمانی ۱۲ ماهه، ۲۴ ماهه، ۳۶ ماهه، ۴۸ ماهه و ۶۰ ماهه انتخاب نمایید و گزینه مورد نظر را بزنید .
  • سامانه آسیا خودرو می‌تواند به صورت اتوماتیک مبلغ قسط ماهیانه شما را مشخص نماید.
  • همچنین می‌توانید در روش بعدی نیز با تماس با شماره تلفن های شعبه ق با  کارشناسان شعبه صحبت کنید تا آنها شما را به درستی در تمام مراحل راهنمایی نمایند و از شرایط محصولات تیگو و آریزو مطلع سازند.

 

طرح عمومی فروش اقساطی و شرایط محصولات تیگو و آریزو

در جدیدترین طرح عمومی فروش اقساطی آسیا خودرو، مشتریان قادر خواهند بود که فقط با پرداخت ۴۰ تا ۵۰% درصد از قیمت روز خودرو بعنوان پیش پرداخت، بتوانند خریدشان را انجام دهند و باقی مانده هزینه را به صورت اقساطی ۱۲ تا ۶۰ ماهه تسویه نمایند.

طرح سازمانی فروش اقساطی و شرایط محصولات تیگو و آریزو آسیا خودرو

طرح سازمانی فروش اقساطی محصولات آسیا خودرو به منظور رفاه و راحتی  بازنشستگان، فرهنگیان، کادر درمان و پزشکی و پرسنل شغل‌های دیگر که در سازمان ها و ارگان های دیگر هستند پوشش می دهد. شرایط تعیین شده محصولات تیگو و آریزو در این طرح برای آنها اعلام شده است تا مشتریان گرامی بتوانند به آسانی خودروی که مد نظر دارند را خریداری نمایند.

برای اطلاع از قیمت های نقدی و اقساطی به جدول زیر رجوع کنید.

جدول فروش اقساطی

 

جمع  بندی

با خرید خودرو از آسیا خودرو کیفیت خرید خود را تضمین نمایید. برای اطلاعات بیشتر در مورد شرایط محصولات تیگو و آریزو می توانید از سایت آسیا خودرو دیدن کنید و خرید خود را با هر بودجه ای به راحتی انجام دهید.

 

https://www.cheryinternational.com/pc/models/arrizo/arrizo6/index.shtml

 

 

 

 

 


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *