مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
مقایسه آریزو 6 با سوناتا

آموزش آپشن های چری آریزو ۶

آموزش آریزو ۶ می تواند شامل موارد مختلفی باشد. در این مقاله صرفا سعی کرده ایم تا آپشن هایی که در این خودرو وجود دارند را به شما توضیح دهیم و به شما بگوییم که کدام یک از این موارد می توانند در چه مکان ها و شرایطی برای شما موثر بوده و کارایی لازم را داشته باشند. همواره به یاد داشته باشید که شناخت آپشن های یک ماشین می تواند در تصمیم شما برای خرید یا عدم خرید آن ماشین بسیار موثر باشد.

هر آنچه باید برای پیش ثبت نام و سفارش آنلاین آریزو ۶ بدانید

خودروی مذکور یکی از گزینه های مناسب برای خانواده ها محسوب می شود. با توجه به آن که بازار خودرویی داخلی طی سال های گذشته تنوع بسیار کمی داشته و همچنان مدل های قدیمی تر را روانه بازار می کند، می توان گفت که آریزو ۶ به احتمال بسیار زیاد جای سدان های داخلی را می گیرد. پیش ثبت نام و سفارش آنلاین آریزو ۶ یکی از مواردی است که این روزها در خصوص آن بحث زیادی انجام می شود. در ادامه و پیش از آن که بخواهید خودروهای مختلف را بررسی کنید و یا روند خرید خود را به صورت قطعی انجام دهید، به شما پیشنهاد می کنیم که این مقاله را مطالعه کرده و اطلاعاتتان را در خصوص مزیت ها و معایب این خودرو بالا ببرید و سپس تصمیم نهایی را بگیرید.

بررسی طراحی موتور برای پیش ثبت نام و سفارش آنلاین آریزو ۶

اولین مورد در خصوص موتور و همچنین عملکرد فنی این خودرو است. طی بررسی هایی که بر اساس نظرسنجی از مشتریان و همچنین نظرات کارشناسان خودرو گردآوری شده است، آریزو ۶ از ۱۰۰ درصد در زمینه عملکرد فنی، نمره ۷۰ درصد را کسب می کند. محور حرکتی این خودرو دیفرانسیل جلو بوده و نیروی چرخ ها به این قسمت منتقل می شود.

قبل از پیش ثبت نام و سفارش آنلاین آریزو ۶ بدانید که نوع گیربکس این ماشین به طور کلی با گیربکس آریزو ۵ تفاوت پیدا کرده و بهتر شده است؛ زیرا گیربکسش از نوع CVT با ۹ دنده مصنوعی است. همین گیربکس سبب می شود تا موتور بهتر بتواند تمام قدرتش را به چرخ ها و دیفرانسیل انتقال دهد و در نهایت شاهد قدرت موتور و شتاب بیشتری از این خودرو باشیم.

نوع پیشرانه موتور از نوع ۴ سیلندر توربوشارژ است. این موتور توربوشارژ سبب می شود تا خودرو نسبت به زمانی که موتور عادی دارد، بهتر بتواند حرکت کند و شتاب گیری بیشتری نیز داشته باشد. در ضمن لازم به ذکر است که در آریزو ۵ چری، نوع موتور ۴ سیلندر عادی است.

در پیش ثبت نام و سفارش آنلاین آریزو ۶ متوجه می شوید که حجم موتور نیز می تواند چند مولفه مهم را به خودی خود تعیین کند. اولین مورد در آریزو ۶ که حجم ۱۵۰۰ سی سی یا ۱.۵ لیتری دارد مربوط به میزان مصرف بنزین آن می شود. مسلما می دانید که حجم موتور نشان دهنده آن است که در هر لحظه به طور همزمان چه مقدار بنزین در سیلندرها وجود دارد. هرچه حجم پایین تر باشد، مصرف بنزین نیز کمتر بوده و خودرو مقرون به صرفه تر محسوب می شود. اما در عین حال شتاب و قدرت موتور نیز کمتر خواهد بود. برای حل مشکل کم بودن شتاب و قدرت، از موتور توربوشارژ استفاده شده است.

میزان قدرت موتور در حدود ۱۴۷ اسب بخار است. شاید این میزان قدرت از خودرویی همچون تیگو ۸ که برابر ۱۹۰ اسب بخار قدرت دارد، بسیار کمتر باشد و شما را برای پیش ثبت نام و سفارش آنلاین آریزو ۶ دچار شک و تردید کند، اما در نوع خودش و برای یک خودروی سدان عدد قابل قبولی است. گشتاوری خودرو نیز برابر ۲۱۰ نیوتن متر است. شتاب صفر تا صد آریزو ۶ برابر ۹ ثانیه است و این مقدار با خودروهایی همچون پژو ۲۰۷ اتومات برابر کرده و حتی از آن ها بهتر نیز است.

آموزش آریزو 6

بررسی طراحی ظاهری و داخلی برای پیش ثبت نام و سفارش آنلاین آریزو ۶

از عملکرد فنی و مشخصات موتور این خودرو که بگذریم، به طراحی ظاهری و نکاتی که در این زمینه رعایت شده اند می رسیم. این طراحی های ظاهری شامل نکات مختلف ریز و درشتی می شوند. اولین موضوعی که در چری آریزو ۶ نظر بیننده را جلب می کند، کشیدگی چراغ ها و همچنین طراحی مدرن تر و شیک تری است که این محصول نسبت به موارد پیش از خود داشته است. چراغ های عقب خودرو نیز همچون چراغ های جلویی کشیدگی خاصی دارند که در تناسب کامل با بدنه خودرو هستند. چراغ های عقب به دلیل داشتن لامپ های LED در هوای بارانی، برقی، شب و…به خوبی دیده می شوند که همین موضوع نیز سبب می شود تا ایمنی بیشتری در آب و هوای نامناسب داشته باشید.

جلو پنجره آریزو ۶ مدل کهکشانی مانند دارد که مشابه آن را در تیگو ۸ و به صورت بسیار بزرگ تر و برجسته تری می بینیم. ابعاد این جلو پنجره کاملا در تناسب با بخش جلویی خودرو و همچنین سپر خودرو است. نحوه قرار گیری دنده، مانیتور، دکمه های کنترل تهویه، دریچه های هوا و…به گونه ای است که تمامی آن ها در یک امتداد قرار گرفته و سبب می شوند تا قسمت داشبورد این خودرو به هیچ وجه شلوغ و به هر ریخته به نظر نرسد.

وجود خطوط بر روی بدنه این خودرو سبب شده اند تا زمانی که از بغل به این ماشین نگاه می کنیم، در عین سادگی جذابیت و زیبایی آن را نیز ببینیم. سبک کلی طراحی کابین به صورتی است که قسمت عقبی خودرو کمی بالاتر از قسمت جلویی آن است.

یکی از مواردی که قبل از پیش ثبت نام و سفارش آنلاین آریزو ۶ باید بدانید آن است که پنل مرکزی این خودرو توسط یک شرکت آلمانی طراحی و ساخته شده است. همین موضوع سبب می شود تا این پنل، ظاهری همچون خودروهای اروپایی را به آریزو ۶ بدهد. یکی دیگر از ویژگی هایی که شرکت چری در تولید آریزو ۶ به آن توجه کرده است و بهتر است قبل از پیش ثبت نام و سفارش آنلاین آریزو ۶ آن را بدانید در مورد آینه های بغل این خودرو است. آینه بغل ها زاویه دید گسترده ای دارند و چند ویژگی همچون قفل خودرو، تنظیم برقی آینه ها و بخار زدایی خودکار را به همراه چراغ های راهنمای LED پیدا کرده اند.

آموزش آریزو 6

جمع بندی

برای خرید اقساطی چری آریزو ۶ می توانید به نمایندگی های آسیا خودرو که در سرتاسر کشور وجود دارند، مراجعه کنید. انواع محصولات شرکت مدیران خودرو و شرکت خودرو سازی چری که شامل سری تیگو، سری آریزو و حتی خودروهای داخلی نیز که ساخته ایران خودرو هستند در آسیا خودرو با شرایط بسیار ویژه و استثنایی به فروش می رسند.

 

 


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *