مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
شرایط فروش اقساطی و قیمت تیگو 7 مدل 1400

مقایسه ویژگی ها و قیمت خودروی تیگو ۷ صفر کارخانه و فونیکس تیگو ۸ پرو جدید

قیمت تیگو ۷ صفر کارخانه یکی از مواردی است که می تواند برای تمامی افرادی که قصد خرید این نوع از خودرو را دارند، مورد توجه باشد و به آن ها کمک کند تا هرچه ساده تر و بهتر بتوانند در خصوص ویژگی های این نوع از خودرو کسب اطلاعات کرده و در صورتی که باز هم به دنبال خرید آن بودند، خرید خود را انجام دهند. علاوه بر بررسی مشخصات تیگو ۷، سعی می کنیم تا ویژگی های مربوط به خودروی تیگو ۸ را نیز بررسی کنیم که بتوانیم به سادگی بین این دو موضوع بررسی هایی را انجام داده و تشخیص دهیم که کدام یک از این دو خودرو می تواند گزینه بهتر و مناسب تری برای ما در نظر گرفته شود.

قیمت تیگو 7 صفر کارخانه

 تیگو ۷

برای آن که بتوانید قیمت تیگو ۷ صفر کارخانه را هرچه بهتر و ساده تر متوجه شوید، لازم است تا ابتدا بدانید که این خودرو چه ویژگی هایی دارد. شناخت ویژگی های مربوط به تیگو ۷ می تواند به شما کمک کند تا هرچه بهتر و ساده تر بتوانید خودروی مورد نظرتان را بشناسید و خرید خود را انجام دهید. ابتدا با معرفی تیگو ۷ شروع کرده و سپس به معرفی تیگو ۸ پرو فونیکس می پردازیم.

اگر بخواهیم تیگو ۷ را از لحاظ ظاهری مورد بررسی قرار دهیم در همان نگاه اول دارای یک ویژگی و مشخصه بسیار پر رنگ و خوب است که می تواند برند این خودرو را به شما معرفی کند. این مشخصه پر رنگ مربوط به چراغ های این ماشین می شود. چراغ های جلویی و بزرگ تیگو ۷ از حالت بومرنگی است و با چراغ های تیگو ۸ کاملا متفاوت است.

موضوع بعدی که در تیگو ۷ و به طور کلی هر خودروی دیگری باید مورد توجه قرار گیرد مربوط به قدرت موتور این خودرو است. قدرت موتور تیگو ۷ برابر ۱۴۷ اسب بخار و میزان گشتاوری آن نیز برابر با ۲۱۰ نیوتن بر متر است. شاید قدرت موتور ۱۴۷ اسب بخار در نگاه اول سبب مایوس شدن شما شود اما آن چیزی که باید در نظر بگیرید این است که این خودرو یک کراس اور و در واقع شاسی بلند به حساب می اید که دارای یک موتور توربو نیز می باشد. این موتور توربو می تواند این کمبود قدرت اسب بخار را جبران نماید.

موضوع بعدی که باز هم مربوط به موتور خودرو و در واقع مربوط به قلب تپنده تیگو ۷ می شود، ظرفیت موتور این ماشین است. ظرفیت موتور تیگو ۷ برابر ۱.۵ لیتر است. این موضوع می تواند هم خوشحال کننده و هم تا حدودی ناراحت کننده باشد. ظرفیت موتور ۱.۵ لیتری در حقیقت نشان می دهد که موتور خودروی شما در هر بار تنفس چقدر بنزین مصرف می کند. ظرفیت ۱۵۰۰ سی سی نشان دهنده کم مصرف بودن تیگو ۸ است که می تواند نکته بسیار خوبی باشد و سبب صرفه جویی در هزینه ها شود اما به همان ترتیب نیز قدرت موتور و شتاب گیری پایین تری خواهد داشت.

تیگو ۸ پرو فونیکس

خودرو بعدی که برای درک قیمت تیگو ۷ صفر کارخانه لازم است بشناسید و می تواند رقیب جدی برای تیگو ۷ به حساب بیاید، تیگ ۸ پرو فونیکس است. این خودروها معمولا دارای آپشن های مشابه با هم هستند اما مسلما از آنجایی که تیگو ۸ یک مدل بالاتر از تیگو ۷ است و در عین حال نیز از نوع فونیکس که نوع فوق لاکچری این خودروها محسوب می شود، است؛ لازم است برخی از ویژگی های خاص آن را بدانیم.

بررسی ظاهری تیگو ۸ نیز این موضوع را به شما نشان می دهد که یک ویژگی خاص در تیگو ۸ پرو وجود دارد. این ویژگی خاص مربوط به جلو پنجره کهکشانی است که این خودرو دارد و می تواند جلوه خاص و منحصر به فردی را به تیگو ۸ پرو ببخشد.

موضوع بعدی که در خودرو تیگو ۸ فونیکس پرو باید مورد قیاس قرار دهیم مربوط به قدرت موتور و همچنین گشتاوری این ماشین است. در حقیقت می توانیم بگوییم که هر قدر شرکت چری در موتور تیگو ۷ به خوبی قدرت موتور را افزایش نداده است، در تیگو ۸ پرو این کار را جبران کرده است. در حقیقت در تیگو ۸ پرو که جز خودروهای لاکچری و لوکس مدیران خودرو محسوب می شود، قدرت موتور به ۱۹۰ اسب بخار و گشتاوری نیز به ۲۹۰ نیوتن بر متر رسیده است.

این مقدار از قدرت موتور و همچنین گشتاوری سبب می شود که در کنار موتور توربویی که در این خودرو وجود دارد، بتوانید به سادگی و به راحتی شتاب و قدرت تقریبا زیاد این ماشین را حس کنید. در خصوص تیگو ۷ در مورد ظرفیت موتور توضیح دادیم. این در حالی است که در تیگو ۸ پرو این مقدار از ظرفیت موتور به ۲ لیتر می رسد. ظرفیت دو لیتری موتور این خودرو به شما نشان می دهد که تا چه حد موتور این ماشین می تواند قوی باشد و در عین حال نیز مصرف بالایی خواهد داشت.

قیمت تیگو 7 صفر کارخانه

جمع بندی

مقایسه خودرو تیگو ۷ و تیگو ۸ را در این مقاله تا جایی که امکان داشت انجام دادیم. این موضوع در حالی است که لازم است برای اطلاع دقیق از قیمت تیگو ۷ صفر کارخانه، حتما به نمایندگی های آسیا خودرو مراجعه کنید و از کارشناسان آن ها کمک بگیرید. البته روش دیگری نیز وجود دارد که مربوط به بررسی سایت آسیا خودرو می شود. سایت آسیا خودرو تمامی اطلاعات و جزئیات را در خصوص خرید این نوع از خودروها در اختیار شما می گذارد و در صورتی که نیاز به داده های تکمیلی و بیشتری داشته باشید نیز به شما کمک خواهد کرد.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *