مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
آموزش آریزو 6

مقایسه قیمت آریزو ۶ مدل ۹۸ با قیمت پیش ثبت نام و سفارش آنلاین آریزو ۶

قیمت آریزو ۶ مدل ۹۸ می تواند بستگی به مولفه های مختلفی داشته باشد و بر اساس قواعد گوناگونی تعیین شود. در این مقاله قصد داریم تا به فاکتورهای موجود در خودرو آریزو ۶ بپردازیم که امروزه یکی از بهترین خودروهای خانوادگی و موجود در بازار خودرویی ایران است.

مقایسه قیمت آریزو ۶ سال ۹۸ و هم اکنون

ابتدا بهتر است به پاسخ اصلی مقاله خود بپردازیم. قیمت آریزو ۶ معمولی همچون هر کالا و خودروی دیگری از سال ۱۳۹۸ تاکنون افزایش داشته است و این موضوع کاملا بدیهی و مسلم است. طی افزایش قیمتی که در این کالا مشاهده شد، می توان گفت که قدرت خرید مردم نیز کاهش پیدا کرده است و قاعدتا در حال حاضر، تعداد کمی از افراد جامعه هستند که توانایی خرید خودروهای لوکس و مدرنی همچون آریزو ۶ را دارند. در ادامه این مطلب سعی می کنیم تا شرایط ویژه ای که آسیا خودرو برایتان فراهم کرده است را توضیح دهیم و شما را با این موضوعات بیشتر آشنا کنیم.

قیمت آریزو 6 مدل 98

ویژگی های خودرو آریزو ۶ چری

ابتدا به بررسی ویژگی های خودرو آریزو ۶ چری می پردازیم تا بدانیم که آیا این خودرو می تواند گزینه مناسبی برای یک خانواده ایرانی محسوب شود؟ اگر بخواهیم آریزو ۶ را به صورت درصدی و طبق نظر مردم درجه بندی کنیم، می توانیم بگوییم که این خودرو از نظر کیفیت، ۶۵ درصد، از نظر کابین و امکانات ۷۰ درصد، از نظر طراحی ظاهری ۷۰ درصد، از نظر رانندگی و عملکرد فنی ۷۰ درصد و از نظر ارزش در مقابل قیمت، ۵۵ درصد را گرفته است.

از جمله مزیت های این خودرو می توان به مواردی همچون موارد زیر اشاره کرد:

فضای کابین بزرگ که سبب می شود این خودرو برای مسافرت و همچنین مسافت های طولانی بسیار مناسب باشد. شتاب عملکرد فنی خودرو نیز در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد. مورد بعدی مربوط به مصرف کم بنزین این خودرو است که سبب می شود خودرو مورد نظر به ازای هر صد کیلومتر، بنزین کمتری را نسبت به خودروهای دیگر مصرف کند. مورد بعدی مربوط به ارتقا سطح گیربکس است. در آریزو ۶، نسبت به خودرو اریزو ۵، گیربکس شرایط بهتری پیدا کرده است. این موضوع سبب می شود تا خودرو در ترافیک های طولانی دچار قفل کردگی گیربکس نشود.

اما در کنار این نقاط قوت، می توان به دو مورد از نقاط ضعف این خودرو نیز اشاره کرد. مورد اول در حوزه نقاط ضعف مربوط به حذف سنسور نقطه کور و مورد دوم نیز مربوط به ساختار ساده ای می شود که در سیستم فنربندی این خودرو می شود.

مشخصات فنی آریزو ۶ مدل ۹۸

مبحث بعدی در خصوص مشخصات فنی این خودرو است. تا زمانی که ندانید که یک خودرو از لحاظ فنی به چه شکلی است، نمی توانید نظر درستی را در خصوص آن داشته باشید. اگر بخواهیم آریزو ۶ را از لحاظ فنی و عملکرد موتوری مورد بررسی قرار دهیم، می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

نوع پیشرانه این خودرو از نوع ۴ سیلندر توربوشارژ است که می تواند انرژی زیادی را برای موتور خودرو فراهم کند. از طرفی حجم موتور برابر ۱.۵ لیتر است که این حجم می تواند مصرف کم بنزین را در پی داشته باشد. هر قدر مصرف بنزین خودرو کمتر باشد، خودرو صرفه اقتصادی بیشتری دارد و مسلما برای افرادی که روزانه مسافت زیادی را طی می کند، گزینه بسیار مناسبی است.

قدرت موتور آریزو ۶ برابر ۱۴۷ اسب بخار است که نسبت به خودروهای داخلی بسیار بیشتر است و همین موضوع سبب می شود تا شتاب و سرعت بیشتری را بتوانید از این ماشین انتظار داشته باشید. البته، گشتاوری آریزو ۶ که در حدود ۲۱۰ نیوتن متر است، به صورت مستقیم بر روی شتاب آن موثر خواهد بود که در این خودرو، باز هم دارای عدد قابل توجهی است.

چگونگی خرید اقساطی آریزو ۶ مدل ۹۸

شرکت مدیران خودرو یکی از شرکت هایی است که توانسته است تا با فراهم کردن شرایط مطلوب و مناسب، امکان خرید خودرو آریزو ۶ را برای تمام افراد مهیا کند؛ تا همه بتوانند از سواری خودروهای لوکس و به روز، استفاده نمایند.

برای آن که این مدل از خودرو را خریداری کنید، می توانید از دو روش خرید نقدی و خرید اقساطی استفاده کنید. در خصوص خرید نقدی که نیاز به توضیحات آن چنانی نیست و به سادگی می توانید با پرداخت مبلغ خودرو، در همان روز و به صورت آنی، خودرو خود را تحویل بگیرید.

اما در خصوص شرایط خرید قسطی خودرو باید گفت که چند فاکتور و عامل مهم وجود دارد. اولا آن که در خریدهای قسطی، ابتدا باید نیمی از مبلغ کل خودرو را پرداخت کنید و نیمه دیگر را به صورت اقساطی که طی ۱۲ الی ۶۰ قسط می شود، پرداخت نمایید.

این که مبلغ هر کدام از قسط ها در چه حدی باشد و سود تعلق گرفته به هر قسط چقدر شود را می توانید با توجه به نظر کارشناسان آسیا خودرو تعیین نمایید.

یکی از نکاتی که می توان به طور کلی به آن اشاره کرد، مربوط به تخفیفات سازمانی است. تخفیفات سازمانی در واقع به خریدهایی گفته می شود که توسط کارمندان ادارت و سازمان های مختلف صورت می گیرد. آسیا خودرو برای این افراد شرایط خاص و ویژه ای را در نظر می گیرد که یکی از این شرایط در خصوص مبلغ پیش پرداختی است که قرار است در ابتدای کار پرداخت کنند. مبلغ پیش پرداخت را در خریدهای سازمانی می توانند کمتر از ۵۰ درصد در نظر بگیرند.

جمع بندی

پیش ثبت نام و سفارش آنلاین آریزو ۶ را می توانید در سایت های آسیا خودرو انجام دهید. این کار را می توانید به سادگی و صرفا با مراجعه به سایت این شرکت به انجام برسانید. در این مقاله در خصوص مولفه های مربوط به قیمت آریزو ۶ مدل ۹۸ صحبت کردیم و شرایط خرید اقساطی این خودرو را نیز توضیح دادیم.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *