مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
قیمت تیگو 8 پرو

مقایسه قیمت خودروی تیگو ۷ و تیگو ۸ پرو

در شرکت مدیران خودرو، خودروهای زیادی من جمله خودروهای تیگو ۷ و تیگو ۸ پرو را در سبد محصولات خود قرار داده است. ما در این مقاله به مقایسه قیمت تیگو ۸ پرو و تیگو ۷ می پردازیم تا بتوانیم اطلاعات کاملی در اختیارتان قرار بدهیم. شرکت مدیران خودرو با هدف تولید، واردات و صادرات انواع خودرو های سبک و سنگین و همچنین تحقیق و توسعه و پیشرفت در صنعت خودروسازی در سال ۱۳۸۱ در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم راه اندازی شده است.

ویژگی ظاهری تیگو ۸ پرو و تیگو ۷

طراحی تیگو ۸

ظاهر تیگو ۸ پرو حرف و حدیثی برای دوستداران خودروهای شاسی بلند باقی نگذاشته است و این خودرو دارای طراحی جعبه ای شکل چراغ های اسپرت در جلو می باشد و طرفین سپر دارای مه شکن LED هستند. این خودرو از دید ظاهری خیلی متفاوت به نظر می رسد، مدل چراغ های عقب جدید و همچنین کل طراحی درب عقب متفاوت است. علاوه بر این جلو پنجره خودرو الگویی ۶ ضلعی دارد و چرخ نیز شیک و متفاوت به نظر می رسند. خروجی های اگزوز در گوشه های سپر عقب قرار گرفته اند که این خروجی ها بسیار حرفه ای در زیر بدنه ماشین و در سمت راست قرار گرفته اند.

گلگیرهای عقب و جلوی خودرو حجیم هستند که هماهنگی خاصی را به نمای جلو و عقب ماشین داده اند. رینگ های تیگو ۸ پرو ۱۸ اینچی بوده که ظرافت ماشین را دو چندان میکند که از زیبایی بصری این خودرو در نمای آن استفاده از خطوط کرومی در دور پنجره ها و زیر درب ها می باشد. علاوه بر این قیمت تیگو ۸ پرو نیز نسبت به ویژگی ظاهری و فنی که دارد مناسب است.

طراحی تیگو ۷

طراحی ظاهری چری تیگو ۷ سرشار از المان های جوان پسند و اسپرت می باشد که شبیه به هیچ کدام از تولیدات قبلی چری نیست و ظاهری متمایزی را از خود به نمایش گذاشته، در این کلاس اوور چینی طراحی چراغ ها شباهت زیادی به نوک نیزه سربازان دارد. در این خودرو هماهنگی خوبی بین سپر جلو با سایر المان ها وجود داشته و جلوه خوشایندی برای نمای روبه‌رو چری تیگو ۷ می باشد و استفاده از یک خط شانه ای که از انتها چراغ عقب تا حوالی گلگیر جلو کشیده شده، کاهش سادگی پروفیل جانبی بدنه و عضلانی تر جلوه کردن این بخش از خودرو را به دنبال دارد و طرح چراغ های عقب سنخیت چندانی با چراغ های جلو نداشته و می توانست طراحی هماهنگ تری نیز داشته باشد.

به طور کلی چری تیگو ۷ از یک نوع طراحی متمایز و جسورانه برخوردار شده که علاوه بر جلب رضایت مشتریان از همه قشر جوان، مسن و خانوادگی را نیز به سمت خود بکشاند.

طراحی داخلی تیگو ۸ پرو و تیگو ۷

طراحی داخلی تیگو ۸ پرو نشان میدهد که خودروسازان چینی پیشرفت بی نظیری در طراحی خودروهای خود داشته اند. طراحی کابین داخلی گری تیگو بسیار مدرن و بروز بوده که حتی قابل قیاس با خودروهای اروپایی می باشد. در این خودرو یک صفحه نمایشگر لمسی کنار دسته دنده  قرار دارد و دو نمایشگر پیوسته بزرگ با مدل دیجیتالی در پشت فرمان قرار دارد که نمایانگر اطلاعات ضروری خودرو، دور موتور و میزان سرعت را به راننده نشان می‌دهد که میتوانند این قابلیت را شخصی سازی کنند.

تیگو ۷ به عنوان یک کلاس اوور سایز متوسط و هم تراز با کیا اسپورتیج و هیوندای توسان طراحی شده و در بخش داخلی نیز فضایی در حد و اندازه همین دو خودرو ارائه می دهد که طراحی داشبورد به خوبی شکل گرفته و طراحان با استفاده از دکمه های مجازی به کار برده شده بر روی نمایشگر ۹ اینچی تا حد زیادی از شلوغی کابین کاهش داده، البته نبود لبه فوقانی برای این نمایشگر باعث می شود که در برخی شرایط خاص، نور خورشید مانع دید راحت سرنشینان شود اما در مجموع نقض آزار دهنده ای در کابین تیگو ۷ وجود ندارد.

مقایسه تجهیزات فنی تیگو ۸ پرو و تیگو ۷

موتور خودرو تیگو ۸ پرو چهار سیلندر می باشد و جعبه دنده هفت سرعته و دبل کلاچ بوده که نقش مهمی در پر کردن صفر تا صد ماشین در ۹ ثانیه دارد. میانگین مصرف سوخت تیگو ۸ پرو ۷ لیتر در صد کیلومتر است که در مقایسه با استانداردهای آلایندگی یورو ۶ و وزن آن راضی کننده می باشد. این خودرو سیستم دیفرانسیل جلو است و سرعت آن به ۱۸۵کیلومتر می رسد. مهم ترین آپشن فنی این خودرو سیستم ADAS است که سیستم های پیشرفته ای مانند سیستم نگه داشتن خودرو در لاین، سیستم کمک در شرایط تراکم در ترافیک، سیستم کنترل هوشمند نور بالا و… را در این خودرو لاکچری فراهم آورده است. این ویژگی ها تاثیر بسزایی در قیمت تیگو پرو ۸ دارد.

موتور بکار گرفته شده در خودرو تیگو ۷ از نوع ۱.۵ لیتری توربو شارژ میباشد که توان تولید ۱۴۷ اسب بخار خروجی و ۲۳۰ نیوتن دارد و دارای مصرف سوخت ۶.۹ لیتر در حالت ترکیبی می باشد. ترمز پارک برقی، تعویض دنده الکترونیک، اتوهلد، آینه بیرونی تاشو برقی، درب صندوق عقب برقی، ترمز و کروزکنترل تطبیقی از جمله امکانات دیگر این خودرو می باشد.

مقایسه ایمنی تیگو ۸ پرو و تیگو ۷

تیگو ۷ در بخش ایمنی نیز در وضعیت خوبی قرار دارد این خودرو به ۶ کیسه هوا جلو و جانبی مجهز می باشد. همچنین در این خودرو از فولاد تقویت شده با حرارت در شاسی به کار برده شده که علاوه بر افزایش استقامت هنگام دریافت فشار طولانی مدت هم خودرو کمتر دچار فرسودگی در این بخش شده است.

در خودرو تیگو ۸ پرو وجود ۲ کیسه هوا برای سرنشینان جلو و وجود ۴ کیسه هوا از قسمت جانبی برای ۴ صندلی و کیسه های پرده ای در اطراف بدنه خودرو حداکثر ایمنی را برای راننده و سرنشینان خودرو تامین می کند.

مقایسه تیگو ۸ پرو و تیگو ۷

در این بخش به طور کلی به مقایسه قیمت تیگو ۷ و تیگو ۸ می پردازیم:

قیمت تیگو ۸ پرو با توجه به حجم موتور ۱.۶ توربو، قدرت ۱۹۷ اسب بخار، گشتاور ۲۹۰ نیوتن و گیربکس ۷ دنده دو کلاچه نزدیک به ۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰ می باشد.

قیمت تیگو ۷ با توجه به حجم موتور ۱.۵ توربو، قدرت ۱۴۷ اسب بخار، گشتاور ۲۱۰ نیوتن و گیربکس ۶ سرعته دو کلاچه نزدیک به ۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ می باشد.

شما مخاطب عزیز، می توانید برای خرید و اطلاع از شرایط فروش محصولات آسیا خودرو اقدام کنید.

 

 


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *