مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
آریزو 6

مقایسه مشخصات فنی و شرایط فروش اقساطی آریزو ۵ دنده ای و اتومات

ما در این مقاله سعی داریم در مورد شرایط فروش اقساطی آریزو ۵ دنده ای و همین طور آریزو ۵ اتوماتیک صحبت کنیم.

چری آریزو ۵ از خودرو های نسل جدید شرکت خودروسازی چینی چری است که در سال ۲۰۱۵ رونمایی شد. و در سال ۲۰۱۶ وارد بازار شده است. این خودرو به دلیل طراحی بدنه مناسب و همچنین امکانات مورد قبول به یکی از خودرو های محبوب در کشور تبدیل شده است.

مقایسه طراحی داخلی و کابین

برای عامه‌ی مردم، آنچه در نمای داخلی یک خودروی چینی اهمیت دارد، مواد به کار رفته در داشبورد محسوب می‌شود. این روزها، تقریبا تمام مدل‌های چینی بازار، به لطف استفاده از نمایشگر لمسی و ترفندهای مربوط به چیدمان ادوات، ترکیب جذابی در فضای داخلی ارائه می‌کنند. اما به دلیل استفاده از پلاستیک خشک و بعضا مواد بازیافتی، خریدار خود را از خرید خود پشیمان می‌کنند. آریزو ۵ در زمینه‌ی مواد به کار رفته در کابین، بهتر از رقبای هم‌وطن خود عمل می‌کند. هرچند که داشبورد این خودرو، چندان نرم و با کیفیت عالی نیست، اما حسی نزدیک به یک محصول کره‌ای دارد.

نمای کابین و خصوصیات بخش داخلی آریزو هم همانند نمای بیرونی از تناسب بسیار خوبی برخوردار بوده است. و به خوبی از پس جذب مشتری برمی‌آید. حالت عمودی دریچه های تهویه در کنسول میانی، سیستم صوتی با مانیتور ۷ اینچی، شکل دسته دنده، و شکل اسپرت غربیلک فرمان همگی جذابیت کابین آریزو ۵ را دو چندان کرده است.

خرید و فروش و قیمت چری آریزو 5 دنده ای لاکچری امروز | bama

مقایسه ترکیب و طراحی آریزو ۵

ادوات مختلف داشبورد به تبعیت از ظاهر بیرونی خودرو، اسپرت و مدرن به‌ چشم می آید. هوای تهویه مطبوع، با حالتی کشیده و پرانتزی، پیرامون نمایشگر ۷ اینچی قرار گرفته‌اند. کلیدهای مربوط به سرگرمی‌های چند رسانه‌ای، به خوبی گروه‌ بندی شده‌اند و روی سطحی شیب دار با ترکیب زیبا ارائه خواهند شد. جایگذاری دیگر ادوات روی داشبود، مثل کلیدهای گردان تهویه مطبوع، قابل قبول می باشد.

فرمان خودرو در مدل فول‌ آپشن، پوشش قابل قبولی دارد. که پلاستیک خشک نیست و تاحدودی جنس چرم را شبیه‌ سازی می‌کند. ترکیب کلی فرمان ساده می باشد و با کلیدهای غیر فلزی برای کنترل سیستم صوتی و برقراری تماس تلفنی در طرفین، ارائه می‌شوند. پشت فرمان، پنل‌های سیلندری سرعت و دور موتور قرار دارند که دایره‌ی ساده محسوب نمی شود و با حالت ۶ ضلعی به هم پیوسته ارائه می‌شوند.عقربه‌ی سفید با هاله‌ی نور سرخ، حس اسپرت و جوان‌ پسندی به راننده‌ی آریزو ۵ می‌دهد. ضمن اینکه همراه‌ با نمایشگر TFT میانی، می‌توان از تمامی هشدارهای مربوط تجهیزات فنی و ایمنی خودرو، خبردار شد.

طراحی آریزو ۵

شرکت های خودروسازی چینی‌ها اهمیت زیادی به کیفیت نشیمن محصولات خود می‌دهند. این موضوع در چری آریزو ۵ هم به خوبی دیده می‌شود به‌ طوری‌ که نه‌تنها مواد قابل قبولی در پوشش صندلی‌ها استفاده شده که نوع طراحی آن‌ها، ارگونومیک و هماهنگ با بدن سرنشین خواهد بود. طول داشبورد آریزو ۵، نسبتا زیاد می باشد و به همین دلیل، مجاری هوای متعددی در آن طراحی شده‌اند. حتی قسمت‌های کناری و بالایی را پوشش می‌دهند. در قسمت بین صندلی‌ها به تبعیت از مد روز؛ جا لیوانی پلاستیکی و محفظه‌ ی وسط همراه‌ با استراحت گاه باز و از جنس پوشش صندلی‌ها قرار دارد. اما ترمز دستی با ظاهری ناخوشایند دیده می شود. تقریبا در قسمت‌های داخل درب، پلاستیک سیاه‌رنگ هم وجود دارد و نیز استفاده‌ی کمی از پوشش پارچه‌ای نیز برده اند.

مقایسه پیشرانه و مشخصات فنی آریزو ۵ دنده ای و اتومات

چری آریزو ۵ با دو پیشرانه‌ی متفاوت در کشور عرضه می‌شود که شامل ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی و ۱.۵ لیتری توربو شارژ می باشد. هرچند که ظاهر این مدل‌ها ، کاملا مشابه به‌ نظر می‌رسد. با توجه به اختلاف قیمت قابل‌توجه آن‌ها، می‌توان پیش‌بینی کرد که خریدار آریزو ۵، دچار سردرگمی و دو به شک بودن انتخاب میان این خودروها نشود.

خودرو آریزو ۵ هم چنان با پیشرانه‌ی ۱.۵ لیتری استاندارد به قدرت ۱۱۶ اسب‌ بخار و همراه‌ با گشتاور ۱۴۱ نیوتن‌ متر ارائه خواهد شد. بیشترین قدرت این پیشرانه، در دور موتور ۶۰۰۰ دور در دقیقه و بالاترین گشتاور از دور موتور ۳۸۰۰ دور بر دقیقه اندازه‌ گیری می شود. آریزو ۵ استاندارد، با جعبه‌ دنده‌ی دستی ۵ سرعته در زمانی حدود ۱۳ تا ۱۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. البته با جعبه‌ دنده خودکار CVT، نزدیک به ۱۵ ثانیه زمان می برد. میانگین مصرف سوخت این خودرو هم، طبیعتا در نسخه‌ی دستی و خودکار، حدود یک لیتر در ۱۰۰ کیلومتر دارای تفاوت هستند و عددی حدود ۹ تا ۱۰ لیتر خواهد داشت. نهایت سرعت آریزو ۵ با پیشرانه‌ی ۱۱۶ اسب‌ بخار، ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت عنوان شده است.

چری آریزو ۵ توربو با پیشرانه‌ی ۱.۵ لیتری، قدرت ۱۴۵ اسب‌ بخار و گشتاور ۲۱۰ نیوتن‌ متر فراهم می‌ آورد که آمار قابل قبولی به‌ نظر می‌رسد. با توجه به‌ آریزو ۵ توربو شارژ در کشور، با توجه به گفته های سایت‌های چینی مبنی بر توانایی رسیدن خودرو به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت در زمان ۹.۵ ثانیه، می‌توان گفت این عدد در ایران، بین ۱۰ تا ۱۱ ثانیه باشد. قرار است آریزو ۵ توربو، فقط با جعبه‌ دنده‌ی خودکار CVT عرضه شود. با این اوصاف، میانگین مصرف سوختی فراتر از ۱۰ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر خواهد داشت. نهایت سرعت آریزو ۵ توربو، ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت است.

آپشن‌ های رفاهی آریزو ۵ دنده ای و اتومات

از مهم‌ترین امکانات و آپشن های فنی چری آریزو ۵ می‌توان به کولر برقی در نمونه‌ی فول‌ آپشن این خودرو اشاره نمود که فشار بسیار کمی به پیشرانه‌ی بنزینی می‌آورد. ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، قفل مرکزی، شیشه‌ بالابر برقی چهار طرف، چراغ‌های ترمز و روشنایی روز LED، خاموش شدن چراغ‌ها پس از خروج از خودرو روشنایی بدرقه، تنظیمات دستی صندلی راننده در چهار جهت و کروز کنترل در همه‌ی مدل‌های آریزو ۵ وجود دارند.

امکانات و تجهیزات این خودرو که در خودرو توربوشارژ و ورژن مجهز به جعبه‌دنده خودکار (تیپ اکسلنت) وجود دارد، عبارت است از:

غربیلک چرمی فرمان، سانروف برقی و رینگ‌های اسپرت ۱۶ اینچ، نمایشگر اصلی چری آریزو ۵، سایز ۷ اینچ می باشد. و همین طور با دوربین پارک و حسگر عقب عمل می‌کند. سیستم پخش چندرسانه‌ای دارای ۶ بلندگو می باشد. از طریق بلوتوث، می‌توان تلفن همراه را به نمایشگر و سیستم سرگرمی‌های خودرو متصل نمود و امکان پاسخ یا قطع تماس با دکمه‌های روی فرمان هم قابل استفاده می باشد. درگاه‌های USB و AUX همراه‌ با امکان شارژ ۱۲ ولت در کابین خودرو است که می توانید از آن استفاده کنید.

آپشن‌ های چری آریزو ۵ در تیپ‌های مختلف، متفاوت می باشد و بهتر است به هنگام ثبت‌ نام خودرو، فهرست کامل امکانات خودرو را مشاهده کنید. به‌ عنوان مثال، تیپ دنده دستی این خودور که با کد MT شناخته می‌شود، دارای استارت دکمه‌ای، نمایشگر ۷ اینچ و صندلی‌های چرمی نخواهد بود.

New Arrizo 5 Turbo

شرایط فروش اقساطی آریزو ۵ دنده ای و اتومات از آسیا خودرو

نسخه‌ی دنده دستی چری آریزو ۵ با پیشرانه‌ی تنفس طبیعی ۱.۵ لیتری و ۱۱۶ اسب‌ بخار می باشد. این مدل، با اقساط متنوع از ۱۲ ماه تا ۶۰ ماه قابل خرید می باشد.

ورژن خودکار (تیپ اکسلنت) آریزو ۵ با پیشرانه‌ی توربو شارژ ۱.۵ لیتری به قدرت ۱۴۵ اسب‌ بخار، با موعد تحویل ۴۵ روزه، فروخته می‌شود. این محصول را می‌توان به‌ صورت اقساطی از ۱۲ ماه الی ۶۰ ماه هم خریداری کرد.

شما می توانید برای خرید محصولات تیگو و آریزو و اطلاع از شرایط فروش اقساطی آریزو ۵ دنده ای و اتوماتیک به سایت آسیا خودرو مراجعه کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *