مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
خرید محصولات تیگو و آریزو

مقایسه طراحی ظاهری تیگو ۷ و تیگو ۸

تیگو ۷ و تیگو ۸ را می توان تقریبا لوکس ترین محصولات مدیران خودرو معرفی کرد که استقبال خوبی از انها شده و در سال ۱۴۰۰ فروش فوق العاده ای را تجربه کرده است. در مقایسه خودروی تیگو ۷ و تیگو ۸ باید گفت که اگر شما هم قصد خرید یکی از این شاسی بلند های لوکس کمپانی چری را دارید، بهتر است درباره مشخصات ظاهری و فنی آنها بیشتر بدانید.

مقایسه طراحی ظاهری جلو در تیگو ۷ و تیگو ۸

مقایسه خودروی تیگو ۷ و تیگو ۸ از بخش جلویی واقعا جذاب است و حداقل در مقایسه با خیلی از ماشین های چینی می توان گفت به روز و مدرن است. با اینکه چند سال از تولید ماشین تیگو ۷ گذشته و مدیران خودرو نیز مدتی است آن را وارد بازار ایران کرده، با این حال مخصوصا مشتریانی است که به دنبال یک شاسی بلند با قیمت مناسب می گردند.

کروم کاری جلو در هر دو خودروی تیگو ۷ و تیگو ۸ انجام شده و چراغ های جلوی آنها با طراحی خاص، استایل خشن خوبی به این ماشین داده و مه شکنی که با طراحی ساده در پایین قرار گرفته نیز ظاهر جذاب آن را تکمیل کرده است.

آپشن های مربوط به طراحی ظاهری تیگو ۷ و تیگو ۸

  • دوربین ۳۶۰ درجه
  • رینگ های ۱۸ اینچی
  • لاستیک های بزرگ

در کل، در مقایسه خودروی تیگو ۷ و تیگو ۸ طراحی ظاهری تیگو ۷ و تیگو ۸ یکی از پخته ترین طراحی های کراس اور های چینی در بازار است که نسبت به خیلی از رقبای کره ای، حرف هایی برای گفتن دارد.

مقایسه مشخصات فنی تیگو

موتور چری تیگو ۸ پرو، ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری توربو شارژ است که می تواند ۱۹۷ اسب بخار با حداکثر گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر تولید کند.

موتور تیگو ۷ یک پیشرانه ۱.۵ لیتری دارد که فقط می تواند ۱۴۷ اسب بخار قدرت و حداکثر ۲۱۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند.

طراحی ظاهری صندوق عقب تیگو ۷ و ۸

در مقایسه خودروی تیگو ۷ و تیگو ۸ باید گفت که صندوق عقب تیگو ۷ و تیگو ۸ ظرفیت بسیار بالایی دارد و جنس موکت بسیار خوبی در ان به کار رفته و بارگیری در هر دو بسیار راحت است. داخل صندوق عقب هر دو خودرو، دو محفظه گذاشته شده که برای قرار دادن یک سری وسایل مناسب است و زاپاس و وسایل جک نیز در آن قرار گرفته است. کلا صندوق عقب هر دو خودرو، فضا و طراحی قابل قبولی دارد و از نوع دستی است.

مقایسه خودروی تیگو 7 و تیگو 8

طراحی داخلی تیگو ۷ و تیگو ۸

در مقایسه خودروی تیگو ۷ و تیگو ۸ در طراحی داخلی تیگو ۷ و تیگو ۸، فضای باز به نسبت مناسبی در نظر گرفته شده که البته نمی توان گفت بسیار بزرگ است اما برای یک خانواده ۵ نفره کاملا مناسب طراحی شده است.

جنس چرم صندلی ها، بسیار نرم است و کاملا با کیفیت نشان می دهد. رودری که کیفیت مناسبی دارد از پلاستیک خشک ساخته شده است.

خروجی کولر و دو خروجی یو اس بی در داخل هر دو خودرو طراحی شده و سقف پانارومیک بزرگ هر دو رضایت شما را جلب خواهد کرد.

داشبورد تیگو ۷ و تیگو ۸، یک طراحی ساده ولی نسبتا به روز دارند و مانیتور بزرگی که نسبتا کیفیت مناسبی دارد، ان را تکمیل می کند. تیگو ۸ بزرگترین نمایشگر یکپارچه را در بین تمامی خودروهای داخلی کشور دارا است. در کنسول وسط، یک دانه جای یو اس و فندکی نیز تعبیه شده است.

آپشن های طراحی داخلی تیگو ۷ و ۸

  • ترمز پارک برقی
  • استارت دکمه ای
  • جا موبایلی

در مقایسه خودروی تیگو ۷ و تیگو ۸، دکمه های روی فرمان تیگو ۷ و تیگو ۸، طراحی و کیفیت مناسبی دارند. صفحه کیلومتر یا instrument cluster آنها طراحی عجیب و غریبی ندارد اما حس اسپورت بودن و سرعت را منتقل می کند.

درکل طراحی ظاهری داخلی ماشین تیگو ۷ و تیگو ۸ حس مدرن بودن را کاملا منتقل می کند و برای کاربر استفاده راحتی دارد.

مقایسه خودروی تیگو 7 و تیگو 8

تجربه رانندگی با این دو خودرو

سیستم تعلیق تیگو ۷ و تیگو ۸ بسیار نرم است و کنترل آنها نسبت به مدل های قبلی بسیار راحت تر شده است. با توجه به اینکه، اینه های جانبی، اندازه مناسبی دارند دید کاملی را به عقب برای راننده فراهم می کنند. سر و صدای داخل کابین تیگو ۷ و تیگو ۸ بسیار کم است و برای راننده و سرنشینان ایجاد مزاحمت نمی کند. مصرف سوخت تیگو ۷ و تیگو ۸ حدود هشت لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است و تمام این ویژگی ها موجب شده که بازار فروش این ماشین به نسبت سایر چینی ها، وضعیت بهتری داشته باشد.

شرایط خرید اقساطی تیگو ۷ و ۸

در مقایسه خودروی تیگو ۷ و تیگو ۸ علاوه بر طراحی ظاهری شیک و جوان پسند تیگو ۷ و تیگو ۸ باید گفت خریدارانی که دنبال ماشین های اقساطی هستند، نیز گزینه بسیار مناسبی است. شاید بتوان گفت یکی از دلایل فروش بالای این خودرو، شرایط اقساطی است که آسیا خودرو برای فروش آن در نظر گرفته و با این شرایط، خانواده هایی که پول نقد کمتری دارند به راحتی می توانند صاحب یک خودرو لوکس با سواری بی نظیر شوند.

 

 


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *