مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
خودرو جدید چینی

بررسی کامل طراحی جدید و هوشمند کابین داخلی محصولات تیگو و آریزو قبل از خرید

خرید محصولات تیگو و آریزو می تواند از طریق روش های مختلفی انجام شود. این مقاله توسط تیم تخصصی آسیا خودرو تهیه و تنظیم شده است که به شما کمک می کند تا محصولات این شرکت خودروسازی چینی را بهتر بشناسید و در صورتی که تمایل به خرید هر کدام از این محصولات داشتید، بتوانید با خیالی آسوده به نمایندگی های این شرکت مراجعه کرده و آن چه که نیاز دارید را خریداری نمایید.

فضای داخل کابین تیگو

محصولات تیگو که یکی از شاخه های خودروهای خانواده چری محسوب می شوند، دارای مدل های مختلفی هستند. امروزه در ایران ۴ مدل از این خودروها که شامل تیگو ۷، تیگو ۷ پرو، تیگو ۸ و تیگو ۸ پرو می شود را می بینیم؛ زیرا این ۴ مدل نسبت به دیگر مدل ها دارای محبوبیت بیشتری بوده و افراد به نسبت بیشتری نیز نسبت به خرید و استفاده از آن ها تمایل نشان می دهند. ابتدا باید در خصوص خودروهای تیگو این موضوع را بدانید که در واقع این ماشین ها نیم شاسی و یا همان کراس اور محسوب می شوند که بیشتر مخصوص افرادی هستند که خودروهای کراس اور و اسپرت را می پسندند.

طراحی فضای داخلی تیگو نیز مسلما متناسب با طراحی فضای بیرونی آن صورت می گیرد. در ادامه به جزئیات بیشتری از این موضوع می پردازیم.

داخل کابین تیگو ۸ پرو

از آن جایی که تیگو ۸ پرو یکی از بهترین محصولات شرکت خودرو سازی چری است، بهتر است در کنار نگاهی که به موتور و عملکرد فنی آن داریم در خصوص نوع طراحی بدنه و کابین آن نیز مختصر توضیحاتی را ارائه کنیم. ابتدا از قسمت جلویی خودرو شروع خواهیم کرد. در قسمت جلویی خودرو جلو پنجره، سپر و چراغ های کشیده را داریم که در کنار یکدیگر ترکیب بسیار جالبی را به وجود آورده و ظاهری خشن را به ماشین داده اند.

در کنار بررسی شرایط فروش اقساطی تیگو ۸ پرو بد نیست بدانید که جلو پنجره این ماشین نسبت به خودروهای مدل آریزو و یا حتی تیگو ۷ چری که مدل قبلی تیگو ۸ محسوب می شود، بسیار بزرگ تر است و به جرئت می توان گفت که دو برابر جلو پنجره آن خودروها ابعاد و اندازه دارد. از آنجایی که جلو پنجره بزرگی در طراحی این ماشین استفاده شده است نمی توان از سپر کوچک و فرو رفته استفاده کرد. سپر جلویی این خودرو نیز برجسته بوده و بزرگ تر از حالت عادی است. چراغ های جلویی متناسب با سپر و جلو پنجره و همچنین حجم این غول طراحی شده اند. کشیدگی چراغ ها نیز نکته مثبت و قابل توجه مهم دیگری است که باید به آن توجه نشان داد.

در شرایط فروش اقساطی تیگو ۸ پرو و در خصوص طراحی داخلی فضای کابین می توان گفت اولین موضوع نمایشگر یک تکه ای است که با پشت آمپر ترکیب شده است. این ترکیب سبب شده است پشت آمپر نیز دیجیتالی شود که نشان دهنده مدرن بودن و همگامی با تکنولوژی روز دنیا است. دومین مورد در مورد سه ردیف صندلی هایی است که در تیگو ۸ پرو وجود دارد. با این ابتکار ظرفیت خودرو بیشتر می شود که برای خانواده های پر جمعیت آپشن مثبت و بسیار خوبی محسوب می شود.

ویژگی های داخلی تیگو ۵

از بحث مشخصات و ویژگی های ظاهری تیگو ۵ و همچنین خرید محصولات تیگو و آریزو که بگذریم به مشخصات داخلی این خودرو می رسیم که همچون ظاهرش جذاب هستند. ویژگی های داخلی این خودرو در واقع همان مواردی هستند که تحت عنوان آپشن ها و امکانات تیگو ۵ به مردم معرفی می شوند.

زمانی که داخل این خودرو می نشینید، اولین چیزی که باعث جلب نظر شما می شود، تمامی آیتم های ریز و کوچک همچون دکمه صندلی، دکمه های تهویه هوا، لوگو چری و…است که با رنگ براقی ساخته شده اند و در همان نگاه اول به شما حس خودروهای لوکس و گران قیمت را القا می کنند. نحوه رنگ آمیزی داخل خودرو نیز نکته بسیار مهمی است. صندلی ها و زیرپایی ها به رنگ مشکی هستند.

صندلی ها از چرم مرغوب و بسیار مناسب دوخته شده اند. این رنگ مشکی در کنار دور فرمان قرمز رنگ جلوه بسیار مدرنی را به بخش داخلی خودرو داده است. نکته مهم بعدی در کنار زیبایی صندلی ها، بزرگ و عریض بودن آن ها و همچنین میزان شیب آن ها است که باعث می شوند رانندگان به جاده دید بسیار خوبی داشته باشند.

اگر به دنبال خرید اقساطی ماشین تیگو ۷ هستید، بهتر است بدانید که نوع طراحی فضای داخلی این خودرو سهم به سزایی در تصمیم گیری نهایی شما دارد. در طراحی داخلی این خودرو اولین نکته ای که به چشم می خورد آن است که از هر گونه آپشن های اضافی و یا پراکندگی دکمه ها و دریچه ها به طور جدی پرهیز شده است و در واقع فضای داخلی کابین در همان نگاه اول بسیار خلوت و مرتب به نظر می رسد.

این موضوع برای افرادی که علاقه خاصی به خلوت بودن دارند می تواند نکته مثبتی تلقی شود، اما برای دیگران به احتمال زیاد نکته منفی خواهد بود.

خرید محصولات تیگو و آریزو

آپشن های تیگو ۷

مورد بعدی برای خرید اقساطی ماشین تیگو ۷، توجه به آپشن ها و ویژگی های کاربردی است که این خودرو دارد. سیستم کروز کنترل، کنترل کشش و کنترل پایداری خودرو در جاده های ناهموار، سنسورهای جلو، عقب، شرایط بارانی و همچنین تنظیم فشار باد تایر، ترمزهای کمکی، ترمز ضد قفل و سیستم توزیع نیروی کمکی ترمز، دی لایت، اتو لایت، چراغ های مه شکن جلو و عقب، غربیلک فرمان دکمه دار، فرمان حساس به سرعت، نمایشگر لمسی، پشت آمپر دیجیتالی و…همگی جز ویژگی ها و آپشن های این خودرو محسوب می شوند.

جمع بندی

خرید محصولات تیگو و آریزو را می توانید از تمام نمایندگی های آسیا خودرو که در سرتاسر کشور وجود دارند، انجام دهید. این موضوع در حالی است که به سادگی امکان مراجعه به سایت آسیا خودرو و سفارش خودروی مورد نظرتان را نیز دارید. فراموش نکنید که هر کدام از روش های انتخابی شما می تواند به سادگی سبب شود تا شما هم به اطلاعات لازم در این زمینه دست پیدا کنید و هم سریع تر خودرویی که می خواهید را خریداری نمایید.

 

 


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *