مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
فروش اقساطی آریزو 7

به این دلایل فروش اقساطی آریزو ۷ را از دست ندهید

شرکت خودروسازی چری از طریق نمایندگی مدیران خودرو در ایران فعالیت می کند. این شرکت با فروش اقساطی آریزو ۷ در نمایندگی آسیا خودرو به مشتریان خود خدمات رسانی می کند. در ادامه به شرایط فروش اقساطی آریزو ۷ می پردازیم.

پیش نمایش آریزو ۷ در نمایشگاه های اتومیبل شانگهای ۲۰۱۳ معرفی گردید. نام دیگر مدل چری آریزو ۷ مدل سال ۲۰۱۶ ۱۶ Mاست. نسخه بازسازی شده در نمایشگاه اتومبیل پکن به جهان رانندگان ارائه شد. این اتومبیل به شکل تغییراتی جزئی در طراحی سپر جلو و اپتیک سر دچار “سفت” شدن جزئی بیرونی شده است. فضای داخلی نیز به طریق عملی از مدل قبلی محافظت می شود. جهت خرید تیگو و آریزو می توانید به سایت آسیا خودرو مراجعه کنید.

ابعاد و اندازه چری آریزو ۷

همکاری چری با شرکای اروپایی برای توسعه چری آریزو ۷ با موفقیت نسبی همراه بوده است. محصولی از این شرکت ارایه شده که قدرت رقابت با سدان‌های همسان اروپایی را دارد. ابعاد چری آریزو ۷ به ترتیب ۴۶۵۲ ، ۱۸۲۵ و ۱۴۸۳ میلی متر است و وزن خالص خودرو نیز برابر با ۱۳۵۰ کیلوگرم می‌باشد. که با نصب تجهیزات کلی و اساسی به ۱۴۲۵ کیلوگرم خواهد رسید. با وجود بهبودهای صورت گرفته در طراحی خودروهای جدید چری، مشکل عدم تناسب قدرت با وزن خودرو همچنان در چری آریزو ۷ پابرجا می باشد. و همانند چری آریزو ۵ این خودرو بیش از حد سنگین است. خودروسازان چینی‌ها نیاز دارند تا روش ساخت خودروهای متناسب و بهتر را از همتایان کره‌ای و ژاپنی خود بیاموزند.

چری آریزو ۷ یک سدان سایز متوسط واقعی است و ۵ نفر به راحتی در آن قرار می‌گیرند. فضای خودرو برای مسافرت‌های خانوادگی راحت می باشد. چینی‌ها از مواد قابل قبولی در ساخت کابین بهره برده اند. داشبورد خودرو طراحی ارگونومیکی دارد و به راحتی می‌توان با ادوات کنترلی کابین ارتباط برقرار کنید. طرح کلی کابین چری آریزو ۷ را می‌توان نمونه ارتقا یافته داشبورد چری آریزو ۵ دانست که از ابزارهای کنترلی بیشتری برخوردار می باشد. و همچنین خودرویی در کلاس بالاتر را به نمایش می‌گذارد. صندوق عقب چری آریزو ۷ نیز ۴۵۵ لیتر حجم دارد که برای سفرهای طولانی کفایت می کند.

پیشرانه و قوای فنی چری آریزو ۷

برای سدان سایز متوسط چری از یک موتور تنفس طبیعی ۱.۶ لیتری استفاده شده است. که ۱۲۶ اسب ‌بخار قدرت و ۱۶۰ نیوتن‌ گشتاور تولید می‌کند. این پیشرانه به سیستم زمان ‌بندی متغیر سوپاپ‌ها مجهز می باشد. آریزو۷ در دو نوع GDi و MPi بسته به بازار در نظر گرفته شده به تولید خواهد ‌رسید. گیربکس در نظر گرفته شده نیز ۵ سرعته دستی یا اتوماتیک CVT می باشد و قدرت را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو نیز به ۷.۵ لیتر در هر صد کیلومتر می‌رسد. و می‌توان با چری آریزو ۷ به حداکثر سرعت ۱۸۰ کیلومتر برسیم که البته با افزایش مصرف سوخت به بیش از ۸ لیتر در هر صد کیلومتر همراه خواهد بود.

قدرت چری آریزو ۷ از دو نوع موتور به دست می‌آید. یکی موتور ۱٫۶ لیتری با قدرت ۱۲۶ اسب بخار و ۱۶۰ نیوتن ‌متر گشتاور، همراه با گیربکس ۵ سرعته دستی یا سی‌وی‌تی می باشد. موتور بعدی یک موتور ۱٫۵ لیتری توربو می باشد که بعداً اضافه شده و ۱۴۷ اسب بخار قدرت و ۲۲۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. نیز به همان گیربکس ۵ سرعته دستی یا سی‌وی‌تی متصل می‌شود.

علاوه بر موتور استاندارد ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی که در مدل پیش سبک یک چری آریزو ۷ مورد بهره قرار می گیرد. یک واحد ۱.۵ لیتری توربو شارژ نیز در مجموعه موتور ظاهر گردید. هر دو ICE با جعبه دنده ۵ سرعته دستی یا CVT سازگار با عملکرد گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک سازگار می باشد.

2016 Chery Arrizo 7 specifications | technical data | performance | fuel economy | emissions | dimensions | horsepower | torque | weight

تجهیزات و امکانات آریزو ۷

لیست تجهیزات در مقایسه با مدل قبلی کمی گسترش یافته است. بسته استاندارد این گزینه ها شامل لوازم جانبی برقی ( پنجره های جلو و آینه های جانبی )، یک کامپیوتر داخلی ، یک سیستم صوتی می باشد. و از طریق بلوتوث با تلفن هوشمند ، تهویه مطبوع و کیسه های هوا جلو هماهنگ می شود. با پرداخت هزینه اضافی ، تجهیزات دارای فضای داخلی چرمی ، کروز کنترل و سایر گزینه های مفید را داراست. در سیستم تعلیق جلوی ماشین آلات کلاسیک MacPherson را دریافت می کند و در عقب نیز یک اصلاح مستقل از چند لینک ایجاد شده است.

نگاهی به چری آریزو 7 ، غایب بزرگ چری در ایران

فروش اقساطی آریزو ۷

آریزو ۷ سومین عضوی است که در سال ۲۰۱۳  به  خانواده چری ملحق شد. اما در شرایطی که به نظر نمی‌رسید عرضه ناگهان چری غافل گیرمان کرده است. شرکت در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۱۸ از خودرویی به ‌نام آریزو GX پرده برداشت. خودرویی که حالا با نام آریزو ۷ در کشورمان شناخته می‌شود. چینی‌ها، آریزو ۷ را با پلتفرم M1X ساخته‌اند.

نمایندگی گروه خودروسازی آسیا خودرو طرح جدید فروش محصولات چری را  با اقساط ۱۲ تا ۶۰ ماهه و تحویل ۴۵ روزه آغاز کرده است. شرایط فروش اقساطی آسیا خودرو برای محصولات مدیران خودرو در دو طرح عمومی و سازمانی در نظر گرفته شده و در هر دو طرح خریداران می توانند با ارائه مدارک لازم، خودروهای موجود را در اقساط ۱۲ تا ۶۰ ماهه به صورت اقساطی خریداری کنید. جهت اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

طرح عمومی فروش اقساطی آریزو ۷ محصولات مدیران خودرو

در جدیدترین طرح عمومی فروش اقساطی آسیا خودرو، متقاضیان می توانند با پرداخت ۴۰ الی ۵۰  درصد از قیمت روز خودرو به عنوان پیش پرداخت، خرید خود را انجام دهند و مابقی مبلغ را طی اقساط ۱۲ تا ۶۰ ماهه تسویه کنند.

طرح سازمانی فروش اقساطی آریزو ۷ محصولات مدیران خودرو

طرح سازمانی فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو جهت رفاه حال بازنشستگان، فرهنگیان، کادر درمان و پزشکی و سایر پرسنل شاغل در سازمان ها و ارگان ها در نظر گرفته شده تا بتوانند به راحتی خودروی مورد نظر خود را خریداری کنند.

از جدیدترین طرح ویژه فروش نقدی و اقساطی آسیا خودرو، افراد واجد شرایط با ارائه مدارک لازم می توانند با پرداخت ۴۰ تا ۵۰ درصد از قیمت روز محصولات مدیران خودرو به عنوان پیش پرداخت، خرید خود را انجام دهند و مابقی مبلغ را طی اقساط ۱۲ تا ۶۰ ماهه تسویه کنند.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *