مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس

فروش MVM با اقساط ۶۰ ماهه را از دست ندهید

ما در این مطلب می خواهیم در مورد فروش MVM با اقساط ۶۰ ماهه و نحوه ثبت نام و شرایط خریداری آن صحبت کنیم.

در این مقاله قصد داریم در مورد یکی از پرفروش ترین و محبوب‌ ترین محصول شرکت مدیران خودرو و نمایندگی آسیا خودرو مطالبی را در اختیار شما قرار دهیم. اگر شما به دنبال خرید خودرو باکیفیت و قیمت مناسب هستید، MVM می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. 

 

فروش اقساطی ام وی ام X22 IE با اقساط ۶۰ ماهه

در جدیدترین شرایط فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو، نام خودرو محبوب MVM X22 IE Turbo نیز به چشم می‌خورد. به این ترتیب می‌توانید به این ترتیب می‌توانید این کراس‌اوور دوست‌داشتنی را با اقساط ۵ ساله و با پیش پرداخت منعطف خریداری کنید.

پیش پرداخت لازم برای خرید اقساطی ام وی ام X22 IE توربو معادل ۲۶۵ میلیون تومان در نظر گرفته شده است. با خرید این خودرو از آسیا خودرو می‌توانید از مزایای اقساط ۶۰ ماهه نیز بهره‌مند شوید. به این ترتیب ۵ سال فرصت دارید تا بقیه مبلغ خودرو را پرداخت کنید.

برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی ام وی ام X22 IE توربو با اقساط ۶۰ ماهه می‌توانید با شماره تلفن‌های ۷۷۰۴۰۷۷۰-۰۲۱ و ۷۵۱۵۱-۰۲۱ و ۷۷۷۰۸۰۲۹-۰۲۱ و تماس بگیرید.

 

فروش اقساطی تیگو ۸ پرو با اقساط ۶۰ ماهه

علاوه بر ام وی ام ایکس ۲۲ IE توربو، در طرح جدید فروش اقساطی ۶۰ ماهه آسیا خودرو، امکان خرید اقساطی تیگو ۸ پرو نیز برای مدت محدود فراهم شده است. در این طرح نیز بازپرداخت اقساط خودرو ۶۰ ماهه (۵ ساله) است و خریداران می‌توانند با پیش پرداخت منعطف، این خودرو را خریداری کنند.

تیگو ۸ پرو لوکس‌ترین محصول برند فونیکس و لوکس‌ترین خودرو تولید شده در کشور است و بالاترین سطح امکانات رفاهی و ایمنی و موتوری پرقدرت به بازار عرضه می‌شود.

برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی فونیکس تیگو ۸ پرو با اقساط ۶۰ ماهه می‌توانید با شماره تلفن‌های و ۷۵۱۵۱-۰۲۱ و ۷۷۰۴۰۷۷۰-۰۲۱ و ۷۷۷۰۸۰۲۹-۰۲۱ تماس بگیرید.

 

نگاهی کوتاه به MVM X22 IE Turbo

این خودرو از موتور توربو شارژر بهره می‌برد و به این ترتیب می‌تواند حدود ۱۰۰ اسب بخار قدرت و ۱۵۰ نیوتون متر کشتار تولید کند. این خودرو از نظر امکانات نیز در سطح بالایی است. بر روی ام وی ام X22 IE به‌صورت استاندارد سانروف، ترمز پارک برقی، سیستم اتوهلد، فرمان برقی، سیستم کنترل پایداری و مانیتور ۹ اینچی لمسی به همراه دوربین عقب نصب می‌شود.

قدرت این خودرو از طریق گیربکس اتوماتیک CVT با ۹ دنده شبیه‌سازی شده به چرخ‌های جلو می‌رسد. به این ترتیب می‌توانید رانندگی آرامی را با این خودرو تجربه کنید.

 

خرید خودرو با شرایط ویژه

شرکت خودروسازی مدیران خودرو یا همان MVM بسیار موفق است. این شرکت منحصر به فرد به تولید و مونتاژ خودروهای چینی می‌پردازد و تنوع بسیار بالایی در تولید نیز دارد. متاسفانه با وجود تحریم‌های شدید و اوضاع اقتصادی نا به سامان اجتماعی، خرید یک خودرو مناسب و با کیفیت مستلزم داشتن شرایط مالی بسیار عالی می‌باشد و همه مردم توانایی خرید خودرو را ندارند.

با این حالت هم بعضی از افراد به سمت خرید خودرو دست دوم می‌روند و برخی دیگر به دنبال گرفتن وام و تسهیلات خرید خودرو می‌باشند. به همین سبب فروشگاه اینترنتی آسیا خودرو شرایط خرید اقساطی خودرو را برای مشتریان خود فراهم ساخته است. شرکت آسیا خودرو برای تمامی مردم جامعه امکاناتی را فراهم آورده است. تا هرکسی بتواند با هر بودجه ای خودرو دلخواه خود را خریداری کند و بصورت اقساط آن را پرداخت کند. برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی ادامه مطلب را بخوانید.

 

شرایط فروش نقد و اقساط خودرو MVM

در شرایط اقتصادی کنونی که به علت بالا رفتن قیمت های شدید خودرو و کاهش نقدینگی در بازار، امکان خرید نقدی خودرو برای بسیاری از هموطنان عزیزمان وجود ندارد. مجموعه آسیا خودرو در تلاش بوده و هست که با ارائه شرایط ایده آل فروش، امکان خرید اقساطی MVM، چری ام وی ام  را برای تمام افراد جامعه و با هر سطح درامدی مهیا کند.

شرایط فروش اقساطی آسیا خودرو برای محصولات مدیران خودرو در دو طرح عمومی و ویژه بازنشستگان، فرهنگیان، کادر درمان و پزشکی و سایر پرسنل شاغل در سازمان ها و ارگان ها در نظر گرفته شده است و در هر دو طرح خریداران می توانند با ارائه مدارک لازم خودروی MVM را در اقساط  ۱۲ ماه الی ۶۰ ماه به صورت اقساطی خریداری کنند.

 

طرح عمومی و سازمانی فروش اقساطی MVM

در جدیدترین طرح عمومی و سازمانی فروش اقساطی آسیا خودرو، متقاضیان می توانند با پرداخت ۴۰ تا ۵۰ درصد از قیمت روزMVM  به عنوان پیش پرداخت، خرید خود را انجام دهند و مابقی مبلغ را طی اقساط ۱۲ تا ۶۰ ماهه بپردازند.

هم چنین در جدیدترین طرح سازمانی فروش اقساطی آسیا خودرو، افراد واجد شرایط با ارائه مدارک لازم می توانند خرید خود را از شعب آسیا خودرو انجام دهند. طرح سازمانی فروش اقساطی MVM  جهت رفاه حال بازنشستگان، فرهنگیان، کادر درمان و پزشکی و سایر پرسنل شاغل در سازمان ها و ارگان ها در نظر گرفته شده تا بتوانند به آسودگی خودروی مورد نظر خود را خریداری کنند.

 

مزایای خرید از آسیا خودرو

رتبه ۱ نمایندگی رسمی محصولات ایران خودرو و مدیران خودرو

خدمات پس از فروش در تعمیرگاه های تخصصی چری

فروش مدل های متنوع خودرو با شرایط اقساطی و ویژه

ارائه خدمات مشاوره و نقد و بررسی تخصصی انواع خودرو به صورت رایگان


ثبت نظر

یک پاسخ به «فروش MVM با اقساط ۶۰ ماهه را از دست ندهید»

با سلام

شرایط فروش اقساطی خودرو با اقساط ۵ ساله هم اکنون در آسیا خودرو برقرار است. برای اطلاعات بیشتر لطفا با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *