مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
نحوه استفاده از اتوهلد

شرایط ویژه خرید محصولات تیگو و آریزو را از دست ندهید

شرایط محصولات تیگو و آریزو در نمایندگی های آسیا خودرو بسیار مناسب است. می توانید در هر شرایط و هر سن و سالی که هستید خودروی موردنظر خودتان را در این نمایندگی ها پیدا کنید. معمولا طرفداران خودروهای سری تیگو بیشتر شامل جوانانی می شوند که به ماشین های اسپرت علاقه مند هستند.

از طرفی طرفداران خودروهای آریزو نیز بیشتر خانواده ها می باشند که سعی دارند تا یک خودروی اقتصادی و مقرون به صرفه را برای خود تهیه کنند. در ادامه در خصوص ویژگی های هر کدام از این خودروها و همچنین نکات مثبت و منفی آن ها بیشتر توضیح خواهیم داد.

بررسی خودروهای سری تیگو

در بررسی شرایط محصولات تیگو و آریزو ابتدا به محصولات سری تیگو می پردازیم. خودروهای چری تیگو که هم اکنون سه مدل از آن ها با نام های تیگو ۵، تیگو ۷ و تیگو ۸ پر فروش ترین و پر مخاطب ترین خودروهای بازار محسوب می شوند، جز خودروهای شاسی بلند به حساب می آیند. از جمله ویژگی های مثبت تیگو ۵، تیگو ۷ و تیگو ۸ می توان به موارد زیر اشاره کرد.

ابتدا بهتر است از خودرو تیگو ۵ کار بررسی را شروع کنیم. برجسته ترین ویژگی که خودرو تیگو ۵ دارد در خصوص طراحی ظاهری آن است. این طراحی ظاهری در قسمت چراغ های جلویی این خودرو بیشتر خودش را نشان می دهد و نظر بینندگان را جلب می کند.

دومین مورد در خصوص شرایط محصولات تیگو و آریزو فضای داخلی کابین تیگو ۵ است. در قسمت داخلی این خودرو هم فضای کافی برای نشستن سرنشینان وجود دارد و هم آن که نحوه طراحی داخلی کابین بسیار مناسب است. تمامی مولفه ها و عناصری که در قسمت داخلی کابین استفاده شده اند در کنار یکدیگر یک هارمونی جذاب و زیبا از لاکچری و لوکس بودن خودرو را به وجود می آورند.

یکی دیگر از موارد جالبی که در خصوص طراحی داخلی تیگو ۵ وجود دارد و در شرایط محصولات تیگو و آریزو مورد بررسی قرار می گیرد، مورب بودن دریچه های تهویه هوا، دکمه ها، دستگیره های درب ها و…است. به طور کلی نمی توان گفت تیگو ۵ در قسمت موتور و عملکرد فنی جذابیت زیادی داشته باشد، اما مسلما در قسمت طراحی داخلی بدنه بهتر عمل کرده است.

شرایط محصولات تیگو و آریزو

مورد دوم خودرو تیگو ۷ است. زمانی که چری اقدام به تولید خودرو تیگو ۷ کرد، بسیار در تلاش بود تا مشکلاتی که در تیگو ۵ وجود داشت را به تیگو ۷ انتقال ندهد و همین موضوع سبب شد تا مزیت های این خودرو بسیار بیشتر شوند. در مورد تیگو ۷ نیز فضای داخلی کابین خودرو بسیار جادار و بزرگ است. همین موضوع سبب می شود تا تیگو ۷ برای خانواده های پر جمعیت و یا افرادی که وسایل زیادی را همیشه همراه خود دارند، گزینه مناسبی تلقی شود.

سیستم تعلیق نرم دومین مزیت این خودرو است که در شرایط محصولات تیگو و آریزو مورد بررسی قرار می گیرد. مسلما عدم حس کردن ناهمواری های جاده و یا عدم کشیدگی ماشین بر سر پیچ ها می تواند بسیار جذاب و لذت بخش باشد. تعداد امکانات رفاهی خودرو تیگو ۷ نسبت به تیگو ۵ بسیار افزایش پیدا کرده بود. این امکانات رفاهی داخل کابین سبب می شوند تا هم خودرو ظاهر لوکس تر و بهتری پیدا کند و هم آن که سرنشینان خودرو احساس راحتی و رضایت خاطر بیشتری داشته باشند.

وجود زنجیر تایم در خودروهایی همچون زانتیا یک برتری بسیار بزرگ نسبت به دیگر خودروهای جدیدتر و مدرن تر بازار بود. پاره شدن زنجیر تایم امر ساده ای نبود، اما تسمه تایم ها به دلایل مختلف که یکی از ان دلایل مربوط به بی کیفیت بودن این قطعات می شد، بسیار رایج است. در بررسی شرایط محصولات تیگو و آریزو متوجه شدیم که خودرو سازی چری در تیگو ۷ در عوض استفاده از تسمه تایم، به استفاده از زنجیر تایم روی آورد. این کار باعث می شد تا از یاتاقان زدن ماشین و خرابی سیلندرها در صورت پارگی تسمه تایم جلوگیری شود.

تیگو ۷ دارای دو مدل IE  و اسپرت می شود. در مدل اسپرت رکاب برقی و در مدل IE، ترمز پارک برقی و اتوهلد افزوده شده است.

اما در خصوص تیگو ۸ و در مورد شرایط محصولات تیگو و آریزو نیز باید گفت که این خودرو مهر ختامی بر افزایش ویژگی های مثبت خودروهای سری تیگو زده است. تیگو ۸ از لحاظ فنی و عملکرد موتور به یک باره نسبت به تیگو ۷ جهش پیدا کرد. بالا رفتن قدرت موتور تا حدود ۱۹۰ اسب بخار، افزایش گشتاوری تا ۲۹۰ نیوتن متر و همچنین افزوده شدن موتور توربو شارژ به این خودرو سبب شد تا تیگو ۸ بتواند یک سر و گردن از تیگو ۵ و یا حتی تیگو ۷ بالاتر برود.

شرایط محصولات تیگو و آریزو

در خصوص ویژگی های داخلی این خودرو نیز باید گفت که در تیگو ۸ میزان امکانات رفاهی و همچنین ویژگی های مربوط به سیستم کمک راننده، سیستم ترمزها و…افزایش پیدا کرده اند. به طور مثال سیستم هایی همچون اتوهلد، سیستم توزیع نیروی ترمز، ترمزهای پارک برقی، دریچه های تهویه هوای چهار گانه و…همگی جز ویژگی هایی هستند که در تیگو ۸ افزوده شده اند و این خودرو را بیشتر به خودروهای ژاپنی، کره ای و حتی اروپایی شبیه کرده اند.

جمع بندی

به طور کلی خودروهای سری تیگو و یا آریزو هر کدام دارای ویژگی های مثبت خاص خودشان هستند. در نمایندگی های آسیا خودرو که در سرتاسر ایران وجود دارند، این خودروها با شرایط ویژه و استثنایی و به صورت اقساطی به فروش می رسند. برای اطلاع از شرایط محصولات تیگو و آریزو و همچنین شیوه خرید اقساطی این خودروهای بسیار مناسب و مقرون به صرفه می توانید به سایت آسیا خودرو نیز مراجعه کنید. در این قسمت از سایت در خصوص تمام شرایط و ضوابط خرید اقساطی به طور کامل و با جزئیات توضیح  داده شده است.

 

 

 

 


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *