مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
چری تیگو 8 پرو

تجربه رانندگی با تیگو ۸ پرو

تجربه رانندگی با تیگو ۸ پرو تجربه ای است که آن را با هیچ ماشین دیگری در ایران احساس نخواهید کرد. تیگو ۸ پرو گران ترین خودروی چینی در ایران محسوب می شود که در کشورمان با برند فونیکس عرضه می شود. با طراحی جذاب، افزایش کیفیت و تجهیزات فراوان، خودروهای چینی توانسته اند نظر خریداران را در سال‌های اخیر به خود جلب کنند.

در مقاله حاضر قصد داریم با تمرکز بر آپشن های تیگو ۸  پرو، ضمن معرفی این خودروتوضیحی در مورد شرایط فروش اقساطی تیگو ۸ پرو به شما ارائه دهیم.

مقایسه تجربه رانندگی با تیگو ۸ پرو

مقایسه آپشن ها و  قیمت آن، خودروی تیگو ۸ پرو را تبدیل به رقیبی برای کراس اوورهای کامپکت پنج نفره مثل تویوتا رافور  و مزداCX-5  کرده است. تیگو ۸ پرو با داشتن سه ردیف صندلی جایگزین ارزان تری برای کراس اوورهای  هفت نفره کره ای یعنی کیا سورنتو هیوندای سانتافه است.

طراحی داخلی تجربه رانندگی با تیگو ۸ پرو

این ماشین دارای چراغ های LED  در عقب است. همچنین در جلو پنجره خودرو الگوی داخلی خاصی به نام شب ستاره ای وجود دارد. در ساخت این خودرو توجه به جزئیات نیز حائز اهمیت است. برای مثال فاصله محوری این کراس اوور چینی ۲.۷۱۰ میلی متر است و بر افزایش فضای داخلی خودرو تاثیر گذار است.

درب این خودرو به صورت برقی باز شده و امکان تنظیم ارتفاع باز شدن آن وجود دارد. اما هنگام باز شدن درب آن اگر همه هفت صندلی در جای خود باشد ۱۹۳ لیتر فضای بار خواهد داشت. با تا کردن صندلی های ردیف سوم ظرفیت بار به ۸۹۲ لیتر و با تا کردن صندلی های دوم نیز به ۱۹۳۰ لیتر افزایش پیدا می کند.

در ردیف سوم صندلی های تیگو ۸ افراد قد بلند با محدودیت های فضای سر مواجه می شوند.

کابین تیگو ۸ پرو

کابین این خودرو به زیبایی طراحی شده و در انتخاب متریال آن نیز خلاقیت به کار رفته است به گونه‌ای که چرم  قهوه‌ای با دوخت الماسی به همراه نور پردازی LED آن نیز در  همه جا قابل مشاهده است.

موقعیت راننده را می توان با استفاده از تنظیمات زیاد ستون فرمان و صندلی برقی تغییر داد. همینطور میزان فضای پا را در ردیف دوم و سوم با استفاده از صندلی های ردیف دوم که به صورت کشویی به جلو و عقب کشیده می شوند می توان تنظیم کرد.

رانندگی و مصرف سوخت چری تیگو ۸ پرو

زیر کاپوت این ماشین یک پیشرانه  ۱.۶ لیتری چهار سیلندر توربو شارژ بنزینی قرار گرفته  که ۱۹۷ اسب بخار قدرت در ۵۵۰۰ rpm  و ۲۹۰ نیوتن ‌متر گشتاور بین ۲۰۰۰ تا ۴۴۰۰ rpm  تولید می کند.

این پیشرانه گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه با قابلیت تعویض دنده دستی متصل شده است. طبق ادعای چری صفر تا صد این خودرو ۸.۹ ثانیه است. تیگو ۸ در شرایط مختلف رانندگی از قدرت کافی برخوردار بوده  و پاسخگوی خوبی برای نیازهای مشتریان خواهد بود.

طبق ادعای چری مصرف سوخت این ماشین در هر صد  کیلومتر ۷ لیتر است اما  این مصرف سوخت به سبک رانندگی و همینطور تعداد سرنشینان بستگی دارد و با این ادعا سازگاری ندارد. این ماشین از لحاظ کیفیت سواری سفت است به گونه ای که روی مسیرهای ناهموار سواری خودرو نا آرام می باشد. در سرعت های بالا و مواقعی که تعداد سرنشینان بالاست شرایط بهبود می یابد. سر و صدای باد و جاده در این خودرو به دلیل وجود پانورامای بزرگ و ریل‌های روی سقف چندان زیاد نیست.

مهمترین امتیاز این خودرو که بر محبوبیت آن بین مصرف کنندگان می افزاید شرایط فروش اقساطی تیگو ۸ پرو است. این شرایط همواره توسط شرکت آسیا خودرو در وب سایت این شرکت اعلام می گردد.

تجهیزات اضافی و تجربه رانندگی با تیگو ۸ پرو

کابین لوکس در جلو این خودرو دارای سه نمایشگر بوده که دو تای آنها لمسی است. همچنین مقابل راننده یک نمایشگر دیجیتالی به عنوان صفحه آمپر وجود دارد که گرافیک قابل قبولی داشته و طرح و رنگ آن بسته به حالت رانندگی انتخابی تغییر می کند. تیگو ۸ پرو دارای سیستم های ایمنی مختلفی مانند زیر است.

  • رادار نقطه کور،
  • هشدار خروج از خط،
  • نور بالای هوشمند
  • سیستم هشدار برخورد جلو و ….

از دیگر تجهیزات این خودرو می‌توان به سیستم جامع دید فراگیر سه بعدی که دور تا دور خودرو را با دوربین های مختلف نشان می دهد اشاره کرد. همچنین نمایشگر لمسی دومین گزینه این ماشین است که برای کنترل سیستم تهویه شده کاربرد دارد.

دو پورت usb، پد شارژ بی سیم گوشی های هوشمند، سیستم صوتی چشمگیر سونی هم از جمله تجهیزات دیگر این ماشین است. از این رو این ماشین به دلیل تجهیزات متنوع  و کامل آن  قیمت مناسبی دارد.

شرایط فروش اقساطی تیگو ۸ پرو

تیگو ۸ پرو با شرایط ویژه به صورت نقد و اقساط به فروش می رسد. برای کسب اطلاعات در مورد قیمت و نحوه بازپرداخت اقساط بلند مدت در فروش قسطی می توانید به صفحه فروش این سایت رجوع نموده یا با کارشناسان فروش آسیا خودرو تماس بگیرید.

جمع بندی

خودرو تیگو ۸ از جمله ماشین های فول آپشن با فناوری های جدید است و تجربه رانندگی با تیگو ۸ تجربه ای لذت بخش و فراموش نشدنی است.

در مقایسه با آپشن ها و امکاناتی که این خودرو در اختیار شما می گذارد قیمت بسیار مناسب تری نسبت به سایر خودروهای خارجی دارد.

اگر باز هم مایلید اطلاعات بیشتری در مورد این خودرو و شرایط فروش اقساطی تیگو ۸ پرو داشته باشید مقاله آیا تیگو ۷ بهترین خودروی چینی در جهان است؟ را مطالعه کنید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *