مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
ثبت نام خودروی چری تیگو

آشنایی با آپشن های فوق العاده و ثبت نام خودروی چری تیگو ۷

ثبت نام خودروی چری تیگو را می توانید در سایت آسیا خودرو که نمایندگی رسمی مدیران خودرو محسوب می شود و محصولات این شرکت و همچنین شرکت خودروسازی چینی چری را به فروش می رساند، انجام دهید. همان طور که می دانید مدیران خودرو یکی از شرکت های بسیار بزرگی است که در زمینه خودروهای وارداتی نیز فعالیت زیادی دارد.

در این شرکت محصولات مختلف از کشورهای گوناگون و به شکلی خاص از کشور چین به فروش می رسد. دو مدل از خودروهای چینی به نام های تیگو و آریزو وجود دارند که امروزه نیز در خیابان ها آن ها را بسیار می بینیم و در نظرسنجی ها متوجه می شویم که افراد زیادی هستند که از این محصولات رضایت کافی را دارند. تیگو ۷ یکی از همین خودروها است که امروز و طی این مقاله قصد داریم تا آن را از لحاظ کیفی و آپشن هایی که دارد مورد بازبینی و بررسی قرار دهیم.

ثبت نام خودروی چری تیگو

بررسی آپشن ها برای ثبت نام خودروی چری تیگو

بررسی آپشن های مختلف چری تیگو می تواند اولین قدم در شناساندن این محصول به مشتریان مدیران خودرو و آشنایی با روند ثبت نام خودروی چری تیگو باشد. آپشن های یک خودرو مواردی هستند که جدای از سیستم فنی و عملکرد موتور، طراحی ظاهری و طراحی کابین هستند. در واقع می توان گفت امکانات رفاهی که در خودروهای قدیمی وجود نداشتند و امروزه به صورت گام به گام به تعداد آن ها در خودروهای جدید افزوده می شود، همان آپشن های یک خودرو به حساب می آیند.

سیستم کمک راننده

در بخش سیستم کمک راننده موارد مختلفی وجود دارد که هر خودرو با توجه به تصمیمات و سیاست های شرکت خودرو سازی مادر آن، برخی از این سیستم ها را فعال و یا غیرفعال می کند. گاهی اوقات نیز مشتریان می توانند آپشن های مختلف را به صورت سفارشی بر روی خودروی خودشان داشته باشند. سیستم های کنترل کشش، کنترل پایداری، کروز کنترل و همچنین کنترل ایستایی خودرو در سربالایی ها از جمله ویژگی هایی هستند که در قسمت سیستم کمک راننده قرار گرفته اند و سبب راحتی بیشتر راننده می شوند.

سیستم های هشدار دهنده

پیش از ثبت نام خودروی چری تیگو باید بدانید که در خودروهای قدیمی شاید تنها سیستم هشداری که بسیار نیز در زمان خودش لاکچری محسوب می شد، آلارمی بود که وانت های نیسان در هنگام دنده عقب گرفتن می زدند. این ویژگی در خودروهای جدیدتر حذف شد؛ اما امروزه در خودروهای مدرن به شکلی بهتر و جذاب تر دوباره از این ایده حمایت شده است. چهار سنسور جلو، عقب، هوای بارانی و فشار باد تایر که از روی اسامی آن ها نیز می توانیم متوجه عملکردشان شویم در این خودرو فعال شده اند. هر چهار مورد می توانند شما از خطر تصادف، لغزندگی و یا چپ کردگی حفظ کنند.

سیستم های ترمز

در خصوص سیستم های ترمز نیز می توان گفت که امروزه دیگر داشتن یک ترمز قوی و ترمز دستی قوی تر از آن نمی تواند کافی باشد و رضایت خاطر مشتریان را فراهم کند. ترمزهای ضد قفل، ترمزهای کمکی و وجود سیستم توزیع نیروی ترمز می توانند گزینه های بسیار خوبی برای تامین امنیت راننده و سرنشینان خودرو باشد که همگی آن ها در خودروی تیگو ۷ وجود دارند.

سیستم فرمان

در بسیاری از خودروها هنوز هم فرمان های قدیمی و ساده را مشاهده می کنیم که رانندگان نیز مشکلی با آن ندارند، اما اگر با ثبت نام خودروی چری تیگو آشنا باشید و فقط اگر یک بار رانندگی با غربیلک فرمان دکمه دار را تجربه کنید دیگر علاقه ای به آن فرمان های ساده نخواهید داشت و گویا چیزی را کم دارید. حال تصور کنید در تیگو ۷ علاوه بر دکمه دار بودن فرمان و توانایی کنترل مولتی مدیا با استفاده از دکمه های روی فرمان، ویژگی های دیگری نیز وجود دارند.

در ثبت نام خودروی چری تیگو به شما گفته می شود که نیروی کمکی فرمان حالت برقی دارد و می توانید موقعیت فرمان را در دو حالت تنظیم کنید که در تناسب با قد و هیکل خودتان باشد و بیشترین تسلط را بر روی آن داشته باشید. روکش چرم فرمان و همچنین حساس بودن فرمان به سرعت نیز از دیگر ویژگی های سیستم تعلیق این خودروی محبوب و دوست داشتنی هستند.

سیستم چراغ ها

پیش از انجام ثبت نام خودروی چری تیگو باید نکاتی را بدانید. اولین نکته جالب توجه در تیگو ۷ مدل چراغ های خاص آن است، اما آیا خاص بودن فقط محدود به ظاهر این چراغ ها می شود و یا آن که سیستم نور و چراغ تیگو ۷ به طور کلی خاص است؟ دی لایت و اتولایت، چراغ های مه شکن جلو و مه شکن عقب جز مواردی هستند که در تیگو ۷ فعال شده اند. زنون بودن چراغ های جلو باعث دید بهتر راننده در شب می شود و از جمله دیگر ویژگی هایی که این خودرو دارد می توان به چراغ مه شکن در پیچ، چراغ بدرقه و تنظیم برقی ارتفاع نور اشاره کرد.

ثبت نام خودروی چری تیگو

امکانات رفاهی داخل کابین

امکانات رفاهی داخل کابین مواردی هستند که در ثبت نام خودروی چری تیگو به شما گفته می شود. این امکانات اگر وجود نداشته باشند نیز اختلالی در روند حرکتی خودرو به وجود نمی آورند، اما با بودن آن ها مسلما رفاه و راحتی شما بیشتر خواهد شد. ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، سیستم تهویه اتوماتیک دوگانه، صندلی برقی ۶ حالته راننده، گرمکن صندلی جلو، خروجی ۱۲ ولت، آینه جانبی های تاشو برقی، سانروف و سقف پانوراما از جمله امکانات رفاهی داخل کابین محسوب می شوند.

جمع بندی برای ثبت نام خودروی چری تیگو

ثبت نام خودروی چری تیگو ۷ در سایت های آسیا خودرو که نماینده رسمی مدیران خودرو محسوب می شود، امکان پذیر است. یکی از مواردی که باعث برتری خرید خودرو از آسیا خودرو است در مورد شرایط خاص و استثنایی است که این شرکت برای مشتریانش در نظر گرفته است. در آسیا خودرو می توانید تمام خودروهای جدید از جمله تیگو ۷ را با شرایط اقساطی خریداری کنید و خوشبختانه تعیین مدت زمان پرداخت اقساط بین ۱۲ تا ۶۰ ماه است که به انتخاب خود مشتری خواهد بود.

 


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *