مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
ریموت تیگو ۸ پرو با کاور طلایی

ریموت تیگو ۸ پرو؛ آشنایی با امکانات ریموت تیگو ۸ پرو

تیگو ۸ پرو به‌عنوان لوکس‌ترین محصول برند فونیکس، مجموعه‌ای از فناوری‌های برتر را برای ایمنی و رفاه راننده و سرنشینان فراهم کرده است. برای این منظور، هر بخش از خودرو به‌دقت مهندسی شده تا بتواند بالاترین کارآیی را داشته باشد و ریموت تیگو ۸ پرو نیز یکی از این بخش‌ها است. ریموت این خودرو علاوه بر ظاهر مناسب، کارآیی بالایی نیز داشته و کارهایی بسیار بیشتری از باز کردن درب‌ها و روشن کردن خودرو را بر عهده دارد. در این مطلب قصد داریم به سراغ بررسی ریموت تیگو ۸ پرو برویم و ویژگی‌های مهم آن را بررسی کنیم.

 

باز و بسته کردن قفل درب‌های خودرو با ریموت تیگو ۸ پرو

طبیعتا اصلی‌ترین وظیفه ریموت تیگو ۸ پرو، باز و بسته کردن درب‌ها است. این کار در تیگو ۸ پرو از سه طریق انجام می‌شود.

 

اولین روش، استفاده از کلیدهای تعبیه شده بر روی ریموت تیگو ۸ پرو است. برای این منظور دو کلید بر روی ریموت تعبیه شده است که یکی از آن‌ها قفل مرکزی را فعال و دیگری آن غیرفعال می‌کند. به‌این‌ترتیب با فعال کردن قفل مرکزی، همه درب‌ها قفل شده و با غیرفعال کردن قفل مرکزی قفل همه درب‌ها باز می‌شود.

 

روش قبلی راه‌حل اولیه و ساده است و نمونه آن را بر روی بسیاری دیگر از خودروها هم دیده بودیم. راه‌حل بعدی، استفاده از ویژگی ورود بدون کلید است. برای این منظور، وقتی سوئیچ تیگو ۸ پرو را در اختیار دارید، می‌توانید از کلید روی دستگیره درب خودرو است را فشار دهید تا درب‌ها قفل شوند. با فشار دادن دوباره این کلید، قفل درب‌ها باز می‌شود.

 

 روش سوم اما از هر دو روش قبلی آسان‌تر و جذاب‌تر است چراکه نیاز به هیچ کلیدی نیست. وقتی ریموت خودرو را در جیب داشته باشید، با نزدیک شدن به خودرو و درحالی‌که در فاصله حدود ۱.۲ متری درب خودرو قرار گرفته‌اید، قفل درب‌ها به شکل خودکار باز می‌شود. به‌این‌ترتیب نیازی نیست هیچ کلیدی را بر روی ریموت و قفل درب‌ها لمس کنید. اگر از خودرو خارج شده و حدود ۱.۵ متر از آن دور شوید، درصورتی‌که خودرو را خاموش کرده باشید و ریموت همراهتان باشد، درب‌ها به‌صورت خودکار قفل می‌شوند. این ویژگی به‌عنوان یکی از آپشن های تیگو ۸ پرو است و علاوه بر آسایش، در زمینه امنیت هم ویژگی مهمی است.

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

باز کردن درب صندوق با استفاده از ریموت تیگو ۸ پرو

برای باز کردن درب صندوق عقب تیگو ۸ هم می‌توانید از ریموت این خودرو استفاده کنید. در اینجا هم دو راه‌حل مختلف در نظر گرفته شده است که یکی از آن‌ها از جمله ویژگی‌های خاص این خودرو است. راه‌حل اول استفاده از کلید تعبیه شده بر روی ریموت است. این کلید تصویری از صندوق عقب با درب باز دارد و با فشار دادن و نگهداشتن آن از بیرون خودرو، درب صندوق باز می‌شود.

 

راه‌حل دوم اما نیازی به استفاده از هیچ کلید یا دگمه‌ای بر روی ریموت تیگو ۸ پرو و یا بر روی درب خودرو ندارد. به همین دلیل بیشتر مناسب شرایطی است که به هر دلیلی از جمله پر بودن دست‌ها نمی‌توانید از ریموت استفاده کنید. در این شرایط اگر ریموت همراهتان باشد (مثلا در جیب)، کافی است به درب خودرو نزدیک شوید و چند ثانیه پشت درب صندوق و در نزدیکی آن بیاستید. پس از لحظات کوتاهی، چراغ‌های راهنمای خودرو روشن شده و درب آماده باز شدن می‌شود. در این لحظه کافی است کمی عقب‌تر بیاستید تا درب بتواند به‌صورت برقی و به‌طور کامل باز شود. اکنون می‌توانید به‌راحتی خریدها یا چمدان‌هایتان را در صندوق بگذارید و از طریق کلید نصب شده بر روی صندوق، درب را ببندید.

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

روشن کردن تیگو ۸ پرو از راه دور با ریموت

یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب تیگو ۸ پرو، امکان روشن کردن خودرو از راه دور است. البته این سیستم بر روی دیگر محصولات فونیکس و بعضی از محصولات MVM نیز وجود دارد. به کمک این فناوری می‌توانید خودرو را از راه دور روشن کنید و علاوه بر آن با فعال کردن سیستم تهویه، خودرو را پیش از رسیدن خود، به دمای ایده‌آل برسانید.

 

روشن کردن تیگو ۸ پرو از راه دور تا فاصله ۳۰ متری ممکن است و به کمک آن می‌توانید موتور خودرو را روشن کنید. در کنار این، با استفاده از این روش، سیستم تهویه نیز به‌طور خودکار روشن شده و بر روی آخرین تنظیمی که پیش از ترک خودرو وجود داشته شروع به کار می‌کند.

 

این ویژگی یک کمک بزرگ است چراکه به‌عنوان مثال در یک روز گرم تابستانی، می‌توانید پیش از رسیدن به خودرو، کولر را فعال کنید تا دمای داخل کابین تعدیل شود. در مقابل در هوای سرد، می‌توانید با روشن کردن موتور آن را گرم و آماده استفاده کنید و هم‌زمان با روشن کردن بخاری، فضای داخلی خودرو نیز گرم می‌شود.

 

در نظر داشته باشید در صورت روشن کردن خودرو از راه دور به کمک این آپشن تیگو ۸ پرو، درب‌های خودرو همچنان قفل است و خطری بابت سرقت خودرو وجود ندارد. درب‌های خودرو در این شرایط مانند آنچه در بالا اشاره کردیم، تنها در زمان حضور راننده به همراه ریموت تیگو ۸ پرو باز می‌شوند.

 

ویژگی پاور ویندوز در تیگو ۸ پرو

یکی دیگر از ویژگی‌های ریموت این خودرو، قابلیت کنترل پاور ویندوز است. این ویژگی در سال‌های قبل به‌صورت غیر شرکتی و در بازار یدکی بر روی بعضی از خودروها نصب می‌شد. در این سیستم با قفل شدن درب‌ها به‌صورت خودکار تمام شیشه‌ها را نیز می‌بست. به‌این‌ترتیب حتی در صورت فراموشی راننده و ترک خودرو، هیچ شیشه‌ای در خودرو باز نمی‌ماند.

 

اکنون این ویژگی امنیتی، به‌صورت استاندارد توسط چری در Tiggo 8 Pro نیز نصب شده است و امکان کنترل آن از طریق ریموت وجود دارد. برای این منظور، اگر در زمان ترک خودرو، کلید قفل را بر روی ریموت تیگو ۸ پرو چند ثانیه نگهدارید، پاور ویندوز فعال شده و همه شیشه‌ها را به‌صورت خودکار می‌بندد.

 

تیگو ۸ پرو

برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی تیگو ۸ پرو می‌توانید با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید. همچنین می‌توانید اطلاعات تماس خود را در کادر زیر ثبت کنید تا همکاران ما، جدیدترین شرایط فروش مدیران خودرو را برایتان پیامک کنند.

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

۲ دیدگاه دربارهٔ «ریموت تیگو ۸ پرو؛ آشنایی با امکانات ریموت تیگو ۸ پرو»

خراسانی گفت:

سلام میخواستم بپرسم ریموت ماشین من دائم خطای اتمام شارژ میزنه.مبخواستم ببینم باید باتری ریموت و عوض کنم یا اینکه قابل شارژ هست.چون من از چندنفر پرسیدم گفتند قابل شارژه میشه توضیح بدید ممنون میشم

با سلام

ریموت تیگو ۸ پرو و پرو مکس، از باتری استفاده می کند. به همین دلیل با توجه به آنچه بیان کردید، باتری ریموت باید تعویض شود. در صورت نیاز می توانید از طریق شماره ۷۵۱۵۱-۰۲۱، با بخش خدمات پس از فروش آسیا خودرو مشورت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *