مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
شرایط فروش اقساطی و قیمت تیگو 7 مدل 1400

با سنسورهای ماشین تیگو ۷ قبل ازخرید اقساطی آن آشنا شوید

سنسورهای تیگو ۷ یکی از بخش های مهم خودرو به جساب می آیند که در این مقاله به بررسی ان ها خواهیم پرداخت. برای خرید اقساطی ماشین تیگو ۷ می توانید از روش های مختلفی اقدام کنید و حتی می توانید به نمایندگی های مختلفی نیز مراجعه نمایید تا بتوانید شرایط مختلف فروش اقساطی آن ها را مورد بررسی قرار دهید. به طور کلی در نمایندگی های مختلف شرایط متفاوتی برای خرید اقساطی خودروها وجود دارد؛ اما می توان گفت که در نمایندگی های آسیا خودرو بهترین شرایط برای مشتریان فراهم شده است و افراد مختلف می توانند با توجه به بودجه و همچنین مولفه های مدنظرشان شرایط خرید اقساطی ماشین را انتخاب کنند.

تیگو ۷ یکی از خودروهایی است که امروزه در نمایندگی های مختلف من جمله آسیا خودرو به فروش می رسد. این خودرو به علت مدرن بودنش دارای امکانات و ویژگی های خاصی است که برخی از آن ها جز ملزومات خودرو و برخی دیگر نیز جز آپشن های خودرو محسوب می شوند. سنسورهای تیگو ۷ یکی از مواردی هستند که جز آپشن ها به حساب می آیند و در این مقاله قصد بررسی آن ها را داریم.

سنسور تیگو 7

انواع سنسورها

در اغلب خودروهای مدرن و خارجی امروزی که در خیابان های این کشور در حال تردد هستند، سنسورهای مختلفی دیده می شوند. در برخی از خودروها تمام این حسگرها و در برخی دیگر نیز فقط تعداد خاص و پرکاربردی از این حسگرها وجود دارند. در ادامه سعی کرده ایم تا اغلب این سنسورهای پرکاربرد و مهم را به شما معرفی کنیم.

۱-سنسور پارک

زمانی که می خواهید یک خودرو را پارک کنید به احتمال زیاد در هنگام پارک لازم است تا حواستان را بسیار جمع کنید که در هنگام دنده عقب گرفتن به مانع و یا به کسی برخورد نکنید. این موضوع در خودروهای شاسی بلند و کراس اور بیشتر خودش را نشان می دهد و مشکلات متفاوتی را نیز به وجود خواهد آورد. استفاده از سنسور پارک در قسمت های جلو و عقب این خودرو است که می تواند در هنگام پارک کردن خودرو به طور کامل فضای جلو و عقب را نشان داده و به شما در پارک بهتر خودرو کمک کند.

۲-سنسور ۳۶۰ درجه

نام سنسور ۳۶۰ درجه و یا همان دوربین ۳۶۰ درجه را زیاد شنیده اید، اما آیا وظیفه این دوربین را می دانید؟ با قرار دادن چند دوربین در قسمت های جلو و عقب و همچنینزیر آینه بغل های تیگو ۷، می تواند با فشردن دکمه فعال سازی دوربین ۳۶۰ درجه، یک تصویر کامل از محیط بیرونی و پیرامون خودرو را به دست آورید.

۳-سنسور نور

یکی دیگر از سنسورها که در برخی از خودروها همچون تیگو ۷، توسط شرکت چری قرار داده شده است، مربوط به سنسور نور می شود. سنسور نور خودکار در این خودرو به این شکل فعال می شود که اگر این حسگرها تشخیص کم شدن نور محیط را بدهند، به صورت اتوماتیک چراغ های اصلی ماشین را روشن می کنند. این کار هم باعث می شود چراغ ها در هنگام غروب و طلوع خورشید در زمان مناسبی روشن شوند و هم آن که سبب می شود تا در موقعیت های مختلفی همچون عبور از تونل های متعدد و پشت سر هم نیازی به روشن و خاموش کردن دائمی چراغ ها نباشد.

۴-سنسور باران

مورد بعدی در خصوص سنسورهای باران است. در سنسورهای باران، خودرو به صورت اتوماتیک قطرات آب بر روی شیشه و بدنه را تشخیص داده و اجازه نمی دهد تا شیشه ها بخار کنند. از طرفی در صورت پیشرفته بودن سنسور سبب می شود که برف پاک کن نیز به سادگی تنظیم شده و با حالت اتوماتیک شروع به کار کند.

۵-سنسور کنترل فشار باد تایر

زمانی که در حال رانندگی هستید و متوجه می شوید که گویا خودرو به سادگی حرکت نمی کند و یا نمی توانید به راحتی فرمان را بچرخانید، می توانید به کم باد شدن یک و یا چند تا از لاستیک ها شک کنید. برای آن که بدانید باد لاستیک کم شده است یا نه باید از تنظیم بادهایی که در آپاراتی ها وجود دارند استفاده کنید، زیرا اگر شچکم شدن فشار باد تایر زیاد نباشد، نمی توانید به سادگی با دست زدن و یا با دیدن متوجه آن شوید. در خودروهای جدید همچون تیگو ۷، سنسورهایی تعبیه شده اند که می توانند فشار باد لاستیک ها را چک کرده و در صورت بروز مشکل به راننده اطلاع دهند.

سنسور فشار باد تایر شامل ۴ سنسور می شود که در سوپاپ های چرخ ها و یا همان والوها گیر کرده اند. این سنسورها می توانند فشار باد داخل هر تایر را اندازه گیری کنند و اگر چرخ کم باد شد فورا به راننده اطلاع دهند. این سیستم حتی به راننده اطلاع می دهد که کدام یک از تایرها دچار مشکل شده است تا راننده بتواند به سادگی به برطرف سازی این مشکل بپردازد.

سنسور تیگو 7

جمع بندی

سنسورهای تیگو ۷ شامل موارد مختلفی می شوند که طی این مقاله به آن ها پرداختیم. برای آن که بخواهید به سراغ خرید اقساطی ماشین تیگو ۷ بروید، بهتر است ابتدا درباره ویژگی های مختلف این خودرو که سنسورها نیز جز آن به حساب می آیند، بروید. اما به طور کلی می توانید اطلاعات بهتر و جامع تری را در این زمینه و در خصوص دیگر آپشن های این ماشین در سایت مربوط به آسیا خودرو پیدا کنید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *