مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
ماشین چری شاسی بلند

آشنایی با ماشین شاسی بلند ارزان قیمت در ایران ۱۴۰۰

 در این مقاله قصد داریم به موضوع آشنایی با ماشین شاسی بلند ارزان قیمت در ایران ۱۴۰۰ و نحوه ثبت نام خودروی تیگو بپردازیم. امروزه اکثر خریداران ماشین های شاسی بلند را می پسندند. تب خرید این خودروها هر روز بیشتر می شود. در نتیجه اکثر خودروسازان نیز تمایل به تولید این ماشین ها دارند.

تولید ماشین شاسی بلند ارزان قیمت در ایران ۱۴۰۰

یکی از تاکتیک‌های قبضه بازار خودرو توسط خودروسازان معروف عرضه  ارزان ترین خودروهای شاسی بلند می باشد. در لیست بلند بالای همه شاسی بلند ها اسامی معروفی همچون تیگو ۷ و ۸ و تیگو ۷ پرو و تیگو ۸ پرو به چشم می خورند.

ویژگی های ارزان ترین خودروهای شاسی بلند بازار ایران

با درنظر گرفتن امکاناتی که ماشین های شاسی بلند برای ما فراهم می کنند، این ماشین ها معمولا گران قیمت تر اما به صرفه هستند. در این مقاله قصد داریم برخی از خودروهای چینی شاسی بلند ارزان که از قیمت خوبی هم برخوردار هستند را به شما معرفی نماییم.

اگرچه تا چند دهه گذشته ایرانیان بیشتر خودروهای عظیم الجثه آمریکایی را می پسندید، امروزه سلیقه ها بیشتر به سوی خودروهای شاسی بلند و کراس اوور چینی سوق یافته است.

در دهه ۵۰ ماشین های آلمانی بسیار پرطرفدار بودند و در دهه ۶۰ و ۷۰ شمسی ماشین های کره ای و ژاپنی در بورس بودند. با این وجود پس از دهه ۶۰ ماشین های شاسی بلند نظر مشتریان را به خود جلب نمودند.

تیگو ۷ پرو- ماشین شاسی بلند ارزان قیمت در ایران ۱۴۰۰

تیگو ۷ پرو نمونه ارتقا یافته چری تیگو ۷ است که به عنوان یکی از خودروهای گل سر سبد چینی فروش بسیار خوبی در ایران داشته است. اکنون نسل جدید این خودرو چری تیگو ۷ پرو نیز چه از نظر شکل ظاهری و چه کارایی موتور یک سر و گردن بالاتر از خودروهای هم ردیف خود قرار گرفته است و لذت یک رانندگی بسیار خوب را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

ویژگی های فنی خودرو TIGGO 7 PRO

یکی از مواردی که هنگام ثبت نام خودروی تیگو مورد بحث قرار می گیرد مشخصات فنی خوب این خودرو است. چری تیگو ۷ با قدرت انجین ۱۵۶ اسب بخار و دور موتور ۵۵۰۰ و گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر همچون تیگو ۷ موتوری پر قدرت دارد و تنها تفاوت آن در گیربکس آن است.

درحالیکه در موتور تیگو ۷ گیربکس ۲ کلاچه بکار رفته است، در خودرو تیگو ۷ پرو از گیربکس ۹ سرعته سی وی تی استفاده شده است. با استفاده از این گیربکس دیگر مشکل داغ شدن دیسک کلاچ که در نمونه قبلی مشاهده می‌شد دیده نمی‌شود.

این خودرو از عملکرد بسیار خوبی برای رانندگی در شهر برخوردار است و حرکتی نرم و روان دارد. اگرچه به اندازه تیگو ۸ پرو حالت اسپرت ندارد ولی تفاوت زیادی را در پیست رانندگی یا رانندگی با سرعت در جاده‌های پر پیچ و خم از خود نشان می‌دهد. تیگو ۷ پرو یک ماشین شاسی بلند ارزان قیمت در ایران ۱۴۰۰ با موتور ۱.۵ لیتری توربو و خودرویی بسیار باکیفیت است که تجربه یک رانندگی لذت بخش را برای شما به ارمغان می‌آورد.

آپشن های تیگو ۷ پرو- یک ماشین شاسی بلند ارزان قیمت در ایران ۱۴۰۰

آپشن های ایمنی، کمک راننده و رفاهی زیادی در خودرو چری تیگو ۷ پرو تدارک دیده شده است. لذا علاوه بر تضمین ایمنی، این خودرو تجربه لذت بخشی برای شما خواهد بود. به صورتی که حتی پس از ساعت‌ها رانندگی یکنواخت و مستمر با این ماشین احساس خستگی نخواهید کرد.

برخی از مهمترین امکانات و آپشن های این ماشین خوش ساخت عبارتند از:

  • مانیتور ۱۰.۲۵ اینچ با آپشن به اشتراک گذاری فایل
  • سیستم تی پی ام اس
  • سیستم گرمکن صندلی برای سرنشینان قسمت جلو
  • شارژر بدون کابل یا وایرلس
  • شش کیسه هوا
  • سقف پانورامیک الکترونیکی
  • دوربین ۳۶۰ درجه
  • تنظیمات الکترونیکی صندلی راننده
  • سیستم پایداری EPS و آغاز حرکت در سربالایی

شاسی بلند تیگو ۸ پرو

خودرو تیگو ۸ به عنوان یک ماشین شاسی بلند ارزان قیمت در ایران ۱۴۰۰ معرفی شد و سپس به مدل تیگو ۸ پرو ارتقا یافت. این ماشین یک خودروی ۷ سرنشین است که به تازگی با پسوند پرو رونمایی شده است تا با ارتقا در زمینه های گوناگون جایگاه برند تیگو را تقویت کند.

خودرو تیگو ۸ پرو محصول شرکت مدیران خودرو دارای یک پیشرانه ۶/۱ لیتری ۴ سیلیندر توربو شارژر است که قادر به تولید قدرت ۱۹۷ اسب بخار در رنج ۵۵۰۰ دور و گشتاور ۲۹۰ نیوتن متری در رنج ۲۰۰۰ دور بر دقیقه می باشد.

تیگو ۸ پرو دارای وزن ۱.۵ تن می باشد و مصرف سوخت بسیار خوبی دارد. در مجموع این خودروی شهری یک خرید بسیار مقرون به صرفه برای خانواده های ایرانی است.

ثبت نام خودروی تیگو

هر کدام از مشخصات خودروهای تیگو که برای شما پر اهمیت است را می توانید در لیست آپشن‌های معرفی شده برای این محصولات در صفحه اصلی شرکت آسیا خودرو بیابید. به منظور ثبت نام خودروی تیگو و اطلاع از شرایط خرید اقساطی به صفحه فروش این سایت مراجعه نمایید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *