مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
خرید خودرو بر اساس قیمت

راهنمای ثبت نام و خرید خودروی چری تیگو بر اساس قیمت

ما در این مطلب می خواهیم در مورد خرید خودرو بر اساس قیمت و نحوه ثبت نام و شرایط خریداری آن بر اساس قیمت صحبت کنیم. در این مقاله قصد داریم در مورد یکی از پرفروش ترین و محبوب‌ ترین محصول شرکت مدیران خودرو و نمایندگی آسیا خودرو مطالبی را در اختیار شما قرار دهیم. اگر شما به دنبال خرید خودرو با کیفیت و قیمت مناسب هستید، خودروی چری تیگو می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. برای خرید قسطی خودروی چری تیگو به سایت آسیا خودرو مراجعه کنید.

نمایندگی آسیا خودرو قصد دارد با فروش اقساطی خودرو با اقساط ۶۰ ماهه سال ۱۴۰۰ خدمت شایسته ای برای شما به ارمغان آورد. شرکت بزرگ آسیا خودرو از برترین نمایندگان فروش خودرو به صورت نقد و اقساط در کشور می باشد. سابقه طولانی در این زمینه را گواه این مسئله می باشد. بنابراین ما در این مقاله سعی داریم که شما را نسبت به شرایط خرید محصولات تیگو و آریزو این شرکت آگاه سازیم.

شرایط خرید خودرو چری تیگو بر اساس قیمت

در شرایط اقتصادی کنونی که به علت بالا رفتن قیمت های شدید خودرو و کاهش نقدینگی در بازار، امکان خرید نقدی خودرو برای بسیاری از هموطنان عزیزمان وجود ندارد. مجموعه آسیا خودرو در تلاش بوده و هست که با ارائه شرایط ایده آل فروش، امکان خرید اقساطی خودروی چری تیگو را برای تمام افراد جامعه و با هر سطح درامدی مهیا کند. شرایط فروش اقساطی آسیا خودرو برای محصولات مدیران خودرو در دو طرح عمومی و ویژه بازنشستگان، فرهنگیان، کادر درمان و پزشکی و سایر پرسنل شاغل در سازمان ها و ارگان ها در نظر گرفته شده است و در هر دو طرح خریداران می توانند با ارائه مدارک لازم خودروی چری تیگو را در اقساط  ۱۲ ماه الی ۶۰ ماه به صورت اقساطی خریداری کنند.

طرح عمومی و سازمانی فروش اقساطی چری تیگو

در جدیدترین طرح عمومی و سازمانی فروش اقساطی آسیا خودرو، متقاضیان می توانند با پرداخت ۴۰ تا ۵۰ درصد از مبلغ خرید خودرو بر اساس قیمت به عنوان پیش پرداخت، خرید خود را انجام دهند و مابقی مبلغ را طی اقساط ۱۲ تا ۶۰ ماهه بپردازند.

هم چنین در جدیدترین طرح سازمانی فروش اقساطی آسیا خودرو، افراد واجد شرایط با ارائه مدارک لازم می توانند خرید خود را از شعب آسیا خودرو انجام دهند. طرح سازمانی فروش اقساطی چری تیگو جهت رفاه حال بازنشستگان، فرهنگیان، کادر درمان و پزشکی و سایر پرسنل شاغل در سازمان ها و ارگان ها در نظر گرفته شده تا بتوانند به آسودگی خودروی مورد نظر خود را خریداری کنند.

شرایط خرید اقساطی محصولات مدیران خودرو

صفر تا صد مدارک ثبت نام برای خرید خودرو بر اساس قیمت

شما می توانید برای خرید چری تیگو از راه ثبت نام در سایت نمایندگی آسیا خودرو با ارائه درخواست خرید خودروی خود را انتخاب کنید. بنابر شرایط، خودرو تا ۴۵ روز کاری پس از ثبت نام به خریدار خودرو تحویل داده خواهد شد. برای خریداری خودرو نیاز به مدارک مورد نیاز است که در ادامه به آن می پردازیم.

راهنمای خرید چری تیگو خرید خودرو بر اساس قیمت

همان طور که می دانید اصلی ترین شریک خودروسازی چری در بازار کشور، مدیران خودرو می باشد. و بیشتر محصولات شرکت چینی چری را به دو روش مونتاژی و یا در قالب برند اختصاصی خود به مشتریانش ارائه می کند. با سبد فروش وسیعی که دارد توانسته است تمامی نیازهای مشتریان داخلی را برطرف کند. شما می توانید قیمت انواع خودروی چری تیگو را به صورت نقدی و اقساطی به مدت باز پرداخت ۱۲ ماهه، ۲۴ ماهه، ۳۶ ماهه، ۴۸ ماهه و نیز ۶۰ ماه خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت آسیا خودرو مراجعه کنید.

مدارک مورد نیاز جهت خرید خودرو بر اساس قیمت

  1. کپی از تمام صفحات شناسنامه خریدار/ ضامن
  2. کپی پشت و رو از کارت ملی خریدار/ ضامن
  3. گواهی امضا ضامن و متقاضی از دفتر اسناد
  4. همراه داشتن مدارک شناسایی، سند منزل، قبض آب و برق
  5. پرینت گرفتم گردش ۳ ماهه حساب دسته چک همراه با مهر بانکی
  6. فیش حقوقی خریدار
  7. وکالت نامه فک پلاک
  8. فرم ثنا از دفاتر قضایی خریدار/ ضامن
  9. چند فقره چک از طرف خریدار
  10. ضامن باید حدودا بین ۲۵ تا ۶۵ سال داشته باشد
  11. از سال دوم به ازای هر سال یک فقره چک بابت بیمه بدنه دریافت می شود
  12. گواهی احراز محل سکونت خریدار
  13. گواهی عدم چک برگشتی و اقساط معوقه

ثبت نام اینترنتی

دوست عزیز جهت ثبت نام و خرید اقساطی چری تیگو می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. و به صورت غیرحضوری ثبت نام خودرو مورد نظر خود را انجام دهید. شما باید به منظور فرآیند خرید حتما ظرف مدت معین ۳ روز کاری تمامی مدارک خواسته شده را به شعب آسیا خودرو ارسال کنید. و پس از تایید مدارک توسط کارشناسان ما، اقدام به واریز پیش پرداخت و خریداری خودرو نمایید.

مزایا خرید محصولات تیگو از آسیا خودرو

فروش مدل‌های متنوع این نوع خودرو‌ ها با شرایط اقساطی خاص

خدمات پس از فروش در تعمیرگاه های تخصصی خودروی چری

ارائه خدمات مشاوره و بررسی تخصصی انواع خودرو به صورت کاملا رایگان

رتبه یک نمایندگی رسمی محصولات ایران خودرو و مدیران خودرو

کلام آخر

شما می توانید برای ثبت نام خودروی چری تیگو بر اساس قیمت با اقساط ۶۰ ماهه به سایت نمایندگی آسیا خودرو مراجعه کنید. همین طور می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

 

 


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *