مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
آریزو 5

آیا قیمت ماشین های چری قدیمی افزایش یافته است؟

قیمت ماشین چری قدیمی تا حد زیادی تحت تاثیر وضعیت نگهداری از خودرو می باشد. کمپانی چری یکی از شرکت های قدرتمند در تولید ماشین و قطعات آن می‌باشد و مقام هفتم در خودرو سازی متعلق به همین کمپانی می‌باشد. این شرکت در سال ۱۹۹۷ میلادی تأسیس گردید و خیلی سریع در مسیر پیشرفت قرار گرفت.

اکنون این شرکت در آستانه دهه سوم تأسیسش می‌باشد و شرکت های زیادی را در نقاط مختلف جهان تاسیس نموده است و با همین عملکرد محصول خود را در سراسر دنیا مطرح نموده است. این کمپانی در برخی کشور ها از جمله روسیه، اوکراین، اروگوئه، تایلند، اندونزی و… شرکت هایی تاسیس نموده که در حال حاضر همه آنها فعال هستند.

فروش و قیمت ماشین چری قدیمی

کمپانی چری با همکاری با شرکت های مطرحی از قبیل جگوار و لندروور، AVL توانسته است بر قدرت محصولاتش بیفزاید و فروش فوق‌العاده بالایی را در بازار عرضه کند. قابل ذکر است که چری در سال ۲۰۱۶، حدودا ۴۶۷ هزار محصول خود را به فروش رسانده است.

یکی از بازارهای بزرگ برای فروش محصولات چری کشور ایران محسوب می شود، به طوری که بعد از کشور چین دومین کشوری که بالاترین فروش محصولات کمپانی چری را دارد کشور ایران می باشد.

شایان ذکر است که این شرکت در سال ۲۰۰۳ قرار دادی را با شرکت مدیران خودرو عقد کرد که بر اساس آن محصولاتی متوسط به اسم MVM در بازار ایران عرضه‌ و به فروش می‌رسد.

خرید و فروش و قیمت ماشین چری قدیمی در ایران

به علت استقبال شدید ایرانیان برای خرید خودرو های چری، سریعا پس از رونمایی محصولات این کمپانی به فروش می‌رسد. محصولات چری دارای برند های متفاوتی می باشد که در سراسر جهان به فروش می‌رسد، برند هایی از جمله TIGGO, QQ,ARIZZO,EASTAR,FULWIN از بارزترین برندهایی هستند که در بازار خودروی ایرانی عرضه و به فروش می‌رسند.

شایان ذکر است که تنها برند های تیگو و آریزو در کشور ایران در دسترس می‌باشند و به فروش می‌رسند. کمپانی چری محصولات خود را در رده ها و کلاس های گوناگونی از جمله هاچ بک، سدان، کراس اوور و برقی تولید می‌کند که برای هر کدام برند های مختلفی را بکار برده است.

قیمت ماشین چری قدیمی در خودروهای سدان (برند آریزو)

از محصولاتی که می‌توان به عنوان محصولات برند آریزو از نوع سدان نام برد آریزو ۳، آریزو ۵، آریزو ۷ و آریزو ۶ می باشد. آریزو ۶ آخرین محصول تولید شده در این دسته در کشور ایران می باشد که در حال حاظر گرانترین خودروی سدان چری می باشد.

خودرو های کراس اور(برند تیگو)

اولین محصول و ارزان ترین محصول کراس اور کمپانی چری، خودرو تیگو بود که در سال ۲۰۰۵ وارد بازار ماشین ها شد. بعدها با تغییراتی که یافت، این ماشین به عنوان خودرو TIGGO 3 (تیگو ۳) در بازار عرضه و به فروش رسید. MVM22X کوچک ترین محصول کراس اوور چری می باشد که در ایران با این نام به فروش می‌رسد.

خودرو های  فالوین: خودرو ۱A جز ابتدایی ترین محصولات چری می‌باشد که یک محصول فالوین به حساب می‌آید. هم‌اکنون ارزان ترین محصول این دسته QQ نسخه دوم می باشد که با اسم MVM 110 در بازار ایران ایران عرضه می گردد و به فروش می‌رسد. به علاوه MVM 315 نیز از محصولات همین دسته می باشد. به طور کلی این خودرو ها جز خودرو های مقرون به صرفه به حساب می‌آیند.

ماشین های برقی

قیمت ماشین چری قدیمی برقی با نمونه های دیگر متفاوت است. در کشور چین کمپانی های کمی در تولید خودرو های برقی فعالیت دارند. کمپانی چری جز یکی از خودروسازان چینی است که در بخش تولید ماشین های الکتریکی فعالیت دارد. از مدل های الکتریکی این کمپانی می‌توان به مدل های Arrizo, EQ1, EQ, Tiggo3xe, 5e اشاره کرد.

پرفروش ترین محصولات چری

تیگو ۷،تیگو۵، تیگو ۴، تیگو ۳، آریزو ۷، آریزو ۵، آریزو ۳ از پر فروش ترین محصولات تولید شده کمپانی چری می‌باشد.

هم اکنون قیمت خودرو های چری در رنج یک میلیارد تومان نیز می‌باشد اما قیمت ماشین چری قدیمی پایین تر است.با این وجود وقتی بحث افزایش قیمت پیش می آید، باید بگوییم: در اثر افت و خیز های بازار،  قیمت ماشین های قدیمی شرکت چری هم افزایش یافته است.

شرایط فروش اقساطی تیگو ۸ پرو

یکی از فوق‌العاده ترین شاسی بلند ها چری تیگو ۸ می‌باشد. این خودرو در سال ۲۰۱۸ در نمایشگاه اتومبیل چین به نمایش گذاشته شد. این خودرو توسط کمپانی آسیا خودرو در بازار کشور ایران عرضه می گردد. چری تیگو ۸ در حال حاضر از گرانترین محصولات کشور چین می باشد. این خودرو جز یکی از شاسی بلند های بزرگ و حجیم می باشد و با ورودش به بازار در رقابت با رقیبانش قرار گرفته است.

در حال حاضر چری تیگو ۸ دارای طراحی مناسب و آپشن هایی فوق‌العاده ای می باشد، ولی این خودرو از قدرت فنی بالایی برخوردار نمی‌باشد اما با این حال قیمت بالایی هم دارد.

خودرو چری تیگو ۸ هنوز توسط شرکت آسیا خودرو رونمایی نشده است. پس در مورد قیمت و شرایط خرید و اقساطی بودن و یا نبودن آن هم نظری نمی‌شود داد.

تمامی سوالات مربوط به شرایط اقساطی از جمله شامل موارد زیر می شوند:

  • تعداد اقساط مطرح شده؟
  • مقدار پیش پرداخت؟
  • تسویه شدن اقساط در طی چند مدت و زمان پرداخت مابقی مبلغ پرداختی؟

همه اینها از جمله سوالاتی است که باید بعد از رونمایی از این محصول باید درباره آنها نظر داده شود و پاسخ داد.

جمع بندی

امیدواریم کمپانی آسیا خودرو برای این محصول نیز مثل دیگر محصولات چری قیمت مطلوبی و شرایط فروش منصفانه‌ای داشته باشد تا افرادی که مشتاق خرید این خودرو هستند و قصد خریداری این محصول را دارند بتوانند به آسانی آن را خریداری نموده و با آرامش خیال از ایمنی این محصول و رانندگی با آن در در موقعیت های مختلف لذت ببرند و خاطره ای زیبا برای خود به ارمغان آورند. برای کسب دیگر اطلاعات مفید  در این راستا مقاله مقایسه قیمت ماشین های سدان چری صفر را بخوانید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *