مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
۰ تا ۱۰۰ تیگو ۷

شتاب ۰ تا ۱۰۰ تیگو ۷ چقدر است؟

تیگو ۷ به یک گیربکس ۶ سرعته دو کلاچه با موتور ۴ سیلندر خطی توربو شارژ مجهز شده که می تواند ۱۴۷ اسب بخار و ۲۱۰ نیوتون متر گشتاور تولید کند. این مشخصات می تواند برای رانندگی شهری و جاده ای کاملا راضی کننده باشد اما برای جوانانی که عاشق سرعت هستند همیشه بررسی شتاب ۰ تا ۱۰۰ یک خودرو پیش از خرید نقدی یا اقساطی آن اهمیت زیادی دارد.

بررسی دقیق شتاب ۰ تا ۱۰۰ تیگو ۷ در حالت های مختلف رانندگی ممکن است نتایج کمی متفاوتی داشته باشد اما در یک تست استاندارد که با دنده دستی و مد اسپرت انجام گرفته، شتاب ۰ تا ۱۰۰ این شاسی بلند حدود ۱۰.۳ ثانیه تخمین زده شده که به نظر تیک اف خوبی می رسد.

برای رسیدن به این سرعت در حدود ۱۰ ثانیه، گیربکس tigoo 7 هیچگونه مشکلی نداشته و دور موتور ان نیز به حدود ۶ رسیده است و می توان گفت که نمره ی حداقل قبولی را نسبت به رقبایش گرفته است.

مزایای تیگو ۷ فقط به این مورد محدود نمی شود. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر شما را با این شاسی بلند چینی آشنا کنیم.

۰ تا ۱۰۰ طراحی داخلی و اپشن ها

در طراحی داخلی تیگو از پلاستیک نرم برای قسمت جلو استفاده شده که کیفیت مناسبی دارد. یک طرح الومینیومی و پلاستیک خشک با بج تیگو نیز روی بلندگو ها نیز در بخش های دیگر دیده می شود.

صندلی راننده برقی است اما متاسفانه صندلی شاگرد، دستی تعبیه شده اما در کل طراحی داخلی خوب است.

پشت فرمان تاحدودی ساده است و داشبورد نیز طراحی به روزی دارد. وجود چندین دکمه شاید چندان حس لوکس بودن و مدرن بودن را به شما ندهد اما به هرحال طراحان چری تصمیم گرفتند که چند دکمه را باقی بگذارند و از تکنولوژی لمسی استفاده نکنند. البته کیفیت دکمه ها بسیار عالی است و می توانید از کاربرد دایمی و طولانی مدت آنها مطمئن باشید.

مانیتور بزرگی که نسبتا کیفیت مناسب و ریسپاند خوبی دارد در قسمت وسط خودرو دیده می شود. سیستم لمسی به خوبی جواب می دهد و اصلا کند نیست.

دریچه کولر با وجود یک تریم نقره ای باکلاس به نظر می رسد. کیفیت دکمه ها به نسبت مناسب است.

دکمه های موجود در کابین داخلی تیگو ۷ پرو، مربوط به سنسور های حرکت در سراشیبی، گرم کن صندلی دوطرف، ترمز پارک برقی و استارت دکمه ای می شود که جلوی کنسول قرار گرفته است.

زیر دکمه های کولر هم یک جای خالی تعبیه شده که می توان گفت تا حدودی کوچک است و فقط سوییچ را می توان داخل آن گذاشت. در تیگو ۷ جایی برای شارژ وایرلس تعبیه نشده است.

در کنسول وسط، محل قرار گیری یک یو اس بی و یک عدد فندک دیده می شود و البته زیر دستی و زیر ارنجی مناسبی نیز محسوب می شود.

برای بررسی دقیق تر ۰ تا ۱۰۰ طراحی داخلی تیگو ۷ بهتر است به فرمان که کیفیت مناسبی هم دارد نیز توجه کنیم. دکمه های کروز کنترل و تنظیم سیستم صوتی روی فرمان در جای مناسبی قرار گرفته اند و دسته راهنما و برف پاک کن نیز کیفیت مناسبی دارند.

در مورد صفحه کیلومترشمار یا اینسترومنت کلاس تیگو ۷ باید گفت که خیلی رنگارنگ نیست ولی حس اسپورت و سرعت را به راننده می دهد. یک نکته جالب در این قسمت دیده می شود و آن هم اینکه دور موتور، دایره ای نیست بلکه صفحه ی بزرگی در قسمت وسط به فرم کامپیوتر دیده می شود که اطلاعاتی را نمایش می دهد.

در کل شاید ۰ تا ۱۰۰ طراحی داخلی و جلوی تیگو ۷ حس خیلی مدرنی نمی دهد ولی برای کاربر استفاده  راحتی دارد. بالای سر راننده یک چراغ مهتابی با رنگ سفید کم رنگ گذاشته اند.

سقف نیز پانوراما است و دارای دکمه مخصوص برای خود می باشد.

۰ تا ۱۰۰ تجربه رانندگی با تیگو ۷

تجربه رانندگی با این شاسی بلند با توجه به شتاب ۰ تا ۱۰۰ مناسبی که دارد، قطعا رضایت بخش است.  سیستم تعلیق بسیار نرمی دارد اما ممکن است در دست اندازهای شدید کمی کوبش را داخل اتاق حس کنید.

حس رانندگی با تیگو ۷ با توجه به دید مناسب از جلو و عقب و ایینه جانبی با اندازه ی مناسب بسیار لذت بخش است.

خوانایی صفحه کیلومتر واقعا یک مزیت محسوب می شود و اصلا ایرادی ندارد.

دکمه های مربوط به اپشن های ماشین نیز به خوبی نزدیک دست راننده است و صدای ماشین هم در داخل کابین کم است و زیاد سر و صدا داخل کابین نمی اید.

خرید تیگو ۷

تقاضای خرید تیگو ۷ به علت اسپرت بودن و قیمت مناسب، نسبت به سایر محصولات چینی بسیار بهتر است. در کل می توان گفت که خرید این شاسی بلند به علت کیفیت ساخت نسبتا مناسب، بسیار مقرون به صرفه است و با توجه به طراحی آن که اصلا شبیه ماشین های چینی که در ذهن همه ی مردم است، نمی باشد، می تواند انتخاب مناسبی باشد.

در حال حاضر امکان خرید این خودروی خوش ساخت به صورت شرایط نقد و اقساط در نمایندگی های آسیا خودرو وجود دارد. برای اطلاع از شرایط خرید اقساطی می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *