مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
شرایط فروش اقساطی و قیمت تیگو 7 مدل 1400

قیمت چری تیگو کارکرده چقدر با خودروی صفر تفاوت دارد؟

ثبت نام خودروی چری تیگو در سایت آسیا خودرو همواره مورد استقبال بوده است. میزان قیمت چری تیگو ۵ مثل اکثر خودروهایی که در ایران وجود دارد، همیشه با افزایش و کاهش‌های زیادی همراه است. به خصوص وقتی که در جستجوی قیمت چری تیگو ۵ کارکرده و دست ‌دوم هستید، با یک معادله چند مجهولی مواجه خواهید شد، چراکه معیارهای زیادی مثل قطعات عوض شده و یا رنگ‌ شده، و میزان کارکرد و … می‌تواند بر قیمت ماشین‌های چری تیگو ۵ تاثیر داشته باشد.

اشخاص معمولی و غیرمتخصص نمی‌توانند تمامی این موارد را تشخیص دهند. همچنین آنها نمی‌توانند قیمت خودرو چری تیگو ۵ را به‌ صورت‌ دقیق مشخص نمایند.

در نتیجه، امکان دارد که عواقب جبران‌ناپذیری برایشان پیش بیاید. آسیا خودرو همواره سعی نموده  تا هنگام ثبت نام خودروی چری تیگو با ارائه قیمت به روز، به شفافیت بازار کمک نماید. بنابراین شما همیشه می‌توانید جهت مشاهده قیمت چری تیگو ۵ به سایت آسیا خودرو مراجعه نمایید و از آخرین قیمت ها اطمینان حاصل کنید.

میزان تفاوت خودرو چری صفر و کارکرده

قیمت چری صفر تیگو ۵ با در نظر گرفتن معاملات حقیقی که به صورت روزانه شکل گرفته است در بازار مشخص می‌گردد. قیمتی که کارشناسی می‌شود را طبق گزارش کامل و  وضعیت سلامت فنی و بدنی و همچنین تعیین آپشن‌های خودرو مشخص می‌کنند و در این صورت می‌توان  خودرو را با قیمت  مناسب و منصفانه ای خریداری نمود. به دلیل نوسانات زیاد دلار و قیمت بالای خودرو وارداتی تعداد زیادی از مشتریان در جستجوی قیمت خودرو کارکرده هستند اما برای خرید خودرو کار کرده باید عوامل متعددی را مد نظر قرار داد.

قیمت روز چری تیگو ۵ مدل ۱۳۹۵ در بازار

اغلب مشتریان هنگام ثبت نام خودروی چری تیگو به دنبال ارزیابی قیمت آن در بازار هستند. قیمت چری تیگو ۵ ۱۳۹۵، مثل مدل‌های دیگر این خودرو در سال‌های متفاوت، همیشه دچار تغییرات بوده و هست.

این تغییرات که از طریق افزایش و کاهش در نرخ ارز، تحریم‌ها، وضع قوانین متفاوت و عوامل و فاکتور های دیگری به وجود می آید، می‌تواند در بازه های مختلف زمانی متفاوت باشد. متاسفانه قیمت چری تیگو ۵ ۱۳۹۵ و  خودروهای  دیگری که  در بازار وجود دارند همواره روندی افزایشی و پر نوسان دارد.

سال‌های زیادی است که تعداد زیادی از افراد به خاطر وجود همین نوسانات قیمتی، در جستجوی خودروهای کار کرده می‌باشند، بنابراین اگر شما هم تمایل دارید که در مورد قیمت خودرو چری تیگو ۵ مدل ۱۳۹۵ اطلاعاتی بدست آورید، می‌توانید در هر زمانی که تمایل داشتید به صفحه قیمت چری تیگو ۵ ۱۳۹۵ در سایت آسیا خودرو مراجعه کنید و  از قیمت روز چری تیگو ۵ ۱۳۹۵ مطلع شوید.

ثبت نام خودروی چری تیگو جدید در بازار

یکسال بعد از عرضه شدن تیگو۵ و به‌ طور دقیق‌تر در آغاز زمستان ۹۵، آسیا خودرو در زمان خطوط تولیدی چری در چین، نمونه فیس ‌لیفت شده تیگو۵ را معرفی نمود. در بخش ظاهری تغییراتی در گرافیک چراغ‌های جلویی و همچنین طراحی دوباره سپر و درهای صندوق عقب که از اصلی ترین و مهم‌ترین تفاوت‌های این خودرو با نمونه‌های قبلی می‌باشند به چشم می خورد. در مورد تجهیزات هم چند خصوصیت جدید مثل آینه‌های تاشو برقی و  همچنین دوربین دینامیک دنده عقب که خطوط کمکی پارک با حرکت فرمان را نمایش می‌دهد، به لیست تجهیزات استاندارد خودرو اضافه شده است. در آغاز بهار ۹۷ هم دومین مدل از  تیگو۵ در ایران به روز رسانی شد و معرفی گردید که هیچگونه تغییراتی در ظاهر خودرو به وجود نیامد، اما چند ویژگی جدید به تجهیزات خودرو اضافه شد که از مهم‌ترین آنها می‌توان به: تریم جدید کابین که شامل چرم دو رنگ مشابه تیگو۷ اکسلنت می‌باشد و مانیتور ۱۰ اینچی عمودی، نویگیشن و همچنین اضافه‌شدن سنسور جلو و سنسور باران و نهایتا لوگولایت که دارای چراغ خوش‌آمدگویی با آرم چری است و همینطور زیر درب‌های جلو اشاره کرد.

ثبت نام خودروی چری تیگو ۵ ورژن ۹۷

ثبت نام چری تیگو ۵ ورژن ۹۷ را مثل گذشته، می‌توان در دو تیپ لاکچری و اکسلنت خریداری کنید،  اما به‌ خاطر  امکانات جدیدی که دارد، تیپ لاکچری آن به «IL» و تیپ اکسلنت آن هم به «IE» تغییر اسم داده است.

آسیا خودرو از بهار ۱۴۰۰ هم تیگو۵ توربو را در قالب تیپ TE و به تعداد کمی به بازار فرستاده است. برای تیپ TE از قلب توربو شارژ تیگو۷ الهام گرفته و مورد استفاده قرار گرفته است که بر خلاف کم شدن حجم موتور ولی داشتن قدرت و گشتاور زیادتر نسبت به موتور ۲.۰ لیتری تنفس طبیعی تیگو۵ را دارد. همینطور گیربکس تیپ TE از نوع ۹ دنده مجازی می‌باشد که قبلا در آریزو۶ نیز مشاهده کرده بودیم. «فرمان برقی» فقط آپشن‌ جدیدی می‌باشد که آسیا خودرو به تیپ TE اضافه نموده است.

ثبت نام خودروی چری تیگو دنده اتوماتیک

خودرو تیگو ۵ از محصولات مدیران خودرو مجهز به گیربکس اتوماتیک ۷ سرعته است که با بر داشتن امکانات به روز و دارای نشان ۵ ستاره ایمنی از آزمون تست تصادف همگام است و تکنولوژی روز دنیا می‌باشد.

شرایط ثبت نام خودروی چری تیگو ۵ ورژن ۹۷  و ثبت نام چری تیگو ۵ IE

شرکت آسیا خودرو به جهت ارائه راهکارهای جدید فروش متناسب با میزان بودجه مشتریان، تصمیم گرفته است که تسهیلات با نرخ سود ۲۱ درصد سالیانه ارائه دهد. در این زمینه مشتریانی که تمایل به خرید اقساطی چری تیگو ۵ دارند می‌توانند حداکثر ۵۰ درصد قیمت این خودرو را به وسیله تسهیلات با موعد تعیین شده و بازپرداخت حداکثر ۶۰ماهه انجام دهند .

البته بایستی ذکر کنیم که به دلیل خرید اقساطی چری تیگو ۵ IE مدل ۱۴۰۱ در ابتدای شروع خرید لازم می‌باشد که تقریبا مبلغ ۳۷۶ میلیون و ۱۷۶ هزار و  ۵۰۰ تومان به عنوان پیش‌پرداخت به حساب شرکت واریز کنند و باقیمانده هزینه آن را به صورت تسهیلات در اختیار مشتری قرار دهند. باید بدانید که بعد از انجام تمام مراحل ثبت نام خودروی چری تیگو ۵ ورژن ۹۷  ثبت نام کنندگان پس از واریز کردن مبلغ تعیین شده و درصورت انجام تمام امور حقوقی، نهایتا ظرف مدت ۳۰ روز کاری خودرو خود را تحویل خواهند گرفت.

تیگو کار کرده

جدیدترین شرایط فروش اقساطی و ثبت نام خودروی چری تیگو ۷

در جدیدترین و به روز ترین طرح سازمانی فروش اقساطی آسیا خودرو، اشخاصی که شرایط لازم را داشته باشند، با ارائه دادن مدارک لازم خواهند توانست خرید خود را از شعب آسیا خودرو انجام دهند.

طرح سازمانی فروش اقساطی TIGGO 7، چری تیگو ۷ به منظور رفاه حال بازنشستگان، فرهنگیان، کادر درمان و پزشکی و دیگر پرسنل مشاغل دیگر که در سازمان ها و ارگان ها مشغول به کار هستند می‌باعث شده قشر زیادی بتوانند به آسانی خودروی مورد نظر خودشان را خریداری نمایند.

مزایای خرید از آسیا خودرو

آسیا خودرو دارای رتبه ۱ نمایندگی رسمی محصولات آسیا خودرو  می‌باشند و مدیران فروش این شرکت انواع و اقسام مدل های خودروهای متنوع را با شرایط اقساطی و ویژه ای ارائه نموده اند همچنین این خودرو دارای خدمات مشاوره و نقد و بررسی تخصصی است که می‌تواند به همگان ارائه شود. در زمان ثبت نام خودروی چری تیگو انواع خودرو را به صورت رایگان معرفی و خدمات مشاوره آن را نیز ارائه نمایید.

آیا امکان ثبت نام خودروی چری تیگو به صورت اینترنتی و یا غیرحضوری وجود دارد؟

مشتریان گرامی به منظور ثبت نام می‌توانند با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایند و می‌توانند به صورت غیرحضوری ثبت نام خودرویی که مد نظرشان است را انجام دهند، ولی برای تکمیل فرایند خرید حتما بایستی ظرف مدت ۳ روز کاری مدارک خودشان را به شعب آسیا خودرو ارسال کنند و بعد از تایید مدارک که به وسیله کارشناسان و متخصصان شعب انجام گرفت هرچه سریع تر اقدام به واریز پیش پرداخت خودرو خود نموده و خرید خود را تکمیل نمایند.

جمع بندی

به طور کلی تفاوت قیمت زیادی بین خودرو کار کرده و صفر در خودروهای وارداتی وجود دارد. برای اطلاع از قیمت های خودرو تیگو و تفاوت قیمت آنها به سایت آسیا خودرو مراجعه نمایید.

 

 

 

https://www.cheryinternational.com/pc/models/arrizo/arrizo6/index.shtml


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *