مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
بهترین ماشین چینی

چگونه صاحب ماشین تیگو ۷ و تیگو ۸ صفر شویم

خودروهای چینی چند سالی می شود که در بازار خودرویی ایران خود را جا کرده و محبوبیت نسبی را نیز برای خود دست و پا کرده اند. آسیا خودرو عنوان یکی از معتبرترین نمایندگان فروش ماشین صفر چینی می باشد. به همین دلیل مقایسه خودروی تیگو ۷ و تیگو ۸ را آماده کرده ایم. تا با این دو خودرو بیشتر آشنا شویم.

مقایسه خودروی تیگو ۷ و تیگو ۸

در این مقاله قصد داریم تا دو خودرو چری تیگو ۷ و چری تیگو ۸ را بررسی کنیم.

بررسی موتور تیگو ۷ و تیگو ۸

بررسی موتور این دو خودرو نیز می تواند در تصمیم گیری نهایی شما و یا هر فردی که قصد خرید خودرو دارد، موثر باشد. میزان قدرت موتور چری تیگو ۷ برابر ۱۴۷ اسب بخار و میزان گشتاوری آن نیز برابر ۲۱۰ نیوتن متر است که برای خودرویی با این حجم و ابعاد بسیار مناسب است.

اما خودرو تیگو ۸ به چه شکلی است؟ میزان قدرت موتور تیگو ۸ به ۱۹۴ اسب بخار و میزان گشتاوری آن نیز به ۲۹۰ نیوتن متر رسیده است. مسلما این اعداد و ارقام نشان می دهند که این خودرو در مدل جدیدش بسیار پیشرفت داشته است.

مورد بعدی میزان شتاب صفر تا صد خودرو است. در مدل قدیمی تر تیگو یا همان تیگو ۷ این میزان برابر ۱۰.۲ ثانیه و در مدل جدیدتر برابر ۹ ثانیه است. حداکثر میزان سرعت در هر دو مدل برابر ۱۹۰ کیلومتر است و میزان مصرف سوخت نیز که ارتباط مستقیمی با نوع موتور و حجم موتور دارد در تیگو ۷ آسیا خودرو برابر ۶.۷ و در تیگو ۸ برابر ۷ لیتر است. شاید میزان مصرف بنزین این خودرو افزایش پیدا کرده باشد، اما مسلما دو دهم لیتر ارزش حجم موتور و قدرت موتور افزایش یافته را دارد.

بررسی ویژگی های فنی و موتور

ابتدا بهتر است دو خودرو چری تیگو ۷  و چری تیگو ۸ را از لحاظ فنی و ویژگی های موتوری آن ها با هم مقایسه کنیم تا به نتایج بهتری بتوانیم برسیم.

خودرو تیگو ۷ دارای محور حرکتی دیفرانسیل جلو بوده و نیروی محرکه موتور به این چرخ های جلویی منتقل می شود. در تیگو ۸ چری که آسیا خودرو به زودی قرار است فروش آن را آغاز کند نیز دیفرانسیل حرکتی همان محور جلو است.

گیربکس چری تیگو ۷ از نوع شش دنده دو کلاچه است، در حالی که چری در این قسمت خودرو تیگو ۸ را ارتقا داده و آن را به هفت دنده دو کلاچه تبدیل کرده است.

بررسی ویژگی های ظاهری و آپشن ها

در این قسمت به مرور ویژگی ها و آپشن های این دو خودرو می پردازیم تا متوجه شویم چه مواردی به خودرو تیگو ۸ نسبت به تیگو ۷ افزوده شده است.

وجود کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی ها، کنترل کشش و کنترل پایداری همگی مربوط به سیستم تعلیق خودرو می شوند. این ویژگی ها باعث می شوند تا خودرو بتواند در پیچ و خم جاده ها راحت تر تعادل خود را حفظ کند. این ویژگی ها تماما در خودرو چری تیگو ۸ نیز وجود دارند که سبب می شود سیستم تعلیق این خودرو نیز بسیار مناسب باشد.

جلو پنجره ای که در چری تیگو ۷ نصب شده است، نسبت به جلو پنجره چری تیگو ۸ کوچک تر است و ظاهر کشیده تری را به خودرو می دهد. چراغ های این خودرو نیز ظاهر کشیده ای دارند. بر خلاف چری تیگو ۷، در تیگو ۸ جلو پنجره تغییر پیدا کرده و ظاهری بزرگ تر و کهکشانی پیدا کرده است.

مدیران خودرو از تیگو 7 پرو در کنار تیگو 8 پرو رونمایی کرد

شرایط خرید اقساطی ماشین صفر تیگو ۷ و تیگو ۸

در شرایط اقتصادی کنونی که به علت افزایش قیمت های شدید خودرو و کاهش نقدینگی در بازار، امکان خرید نقدی خودرو برای بسیاری از هموطنان عزیزمان وجود ندارد، مجموعه آسیا خودرو در تلاش است که با ارائه شرایط ایده آل فروش، امکان خرید اقساطی محصولات مدیران خودرو را برای تمام افراد جامعه با هر سطح درامدی فراهم آورد.

شرایط فروش اقساطی آسیا خودرو برای محصولات مدیران خودرو در دو طرح عمومی و سازمانی در نظر گرفته شده و در هر دو طرح خریداران می توانند با ارائه مدارک لازم، خودروهای موجود را در اقساط ۱۲ تا ۶۰ ماهه به صورت اقساطی خریداری کنند.

طرح عمومی فروش اقساطی ماشین صفر تیگو ۷ و تیگو ۸

در جدیدترین طرح عمومی فروش اقساطی آسیا خودرو، متقاضیان می توانند با پرداخت ۴۰ تا ۵۰% درصد از قیمت روز خودرو به عنوان پیش پرداخت، خرید خود را انجام دهند و مابقی مبلغ را طی اقساط ۱۲ تا ۶۰ ماهه تسویه کنند.

جدیدترین شرایط فروش اقساطی در طرح عمومی برای محصولات مدیران خودرو در جدول زیر ارائه شده است:

شرایط خرید اقساطی محصولات مدیران خودرو

طرح سازمانی فروش اقساطی ماشین صفر تیگو ۷ و تیگو ۸

طرح سازمانی فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو جهت رفاه حال بازنشستگان، فرهنگیان، کادر درمان و پزشکی و سایر پرسنل شاغل در سازمان ها و ارگان ها در نظر گرفته شده تا بتوانند به راحتی خودروی مورد نظر خود را خریداری کنند.

در جدیدترین طرح ویژه فروش اقساطی آسیا خودرو، افراد واجد شرایط با ارائه مدارک لازم می توانند با پرداخت ۳۰ درصد از قیمت روز محصولات مدیران خودرو به عنوان پیش پرداخت، خرید خود را انجام دهند و مابقی مبلغ را طی اقساط ۱۲ تا ۶۰ ماهه تسویه کنند.

جدیدترین شرایط فروش اقساطی در طرح ویژه برای محصولات مدیران خودرو در جدول زیر ارائه شده است:

شرایط خرید اقساطی محصولات مدیران خودرو

 

مدارک مورد نیاز جهت خرید اقساطی ماشین صفر تیگو ۷ و تیگو ۸

کپی شناسنامه خریدار و ضامن

کپی کارت ملی خریدار و ضامن

گواهی امضا ضامن و متقاضی از دفاتر اسناد رسمی جهت ارائه به شرکت خودران وفا

گواهی عدم چک برگشتی و اقساط معوقه از بانک برای ضامن و متقاضی

چند فقره چک از طرف خریدار که تعداد آن متناسب با شرایط خرید تعیین می شود

ضامن باید بین ۲۵ تا ۶۵ سال داشته و متاهل باشد

گواهی احراز محل سکونت خریدار که از مراجع تعویض پلاک دریافت شده

همراه داشتن مدارک شناسایی، سند منزل یا اجاره نامه دارای کد رهگیری، قبض برق یا گاز و دفترچه بیمه الزامی است.

پرینت گردش ۳ ماهه حساب جاری دسته چک همراه با مهر بانکی

فرم ثنا از دفاتر قضایی خریدار و ضامن

وکالت نامه فک پلاک

فیش حقوق یا گواهی اشتغال به کار خریدار

جمع بندی

در صورتی که قصد خرید ماشین صفر تیگو ۷ و تیگو ۸ را دارید می توانید به نمایندگی های آسیا خودرو که نماینده مجاز مدیران خودرو در ایران است، مراجعه کنید. این شرکت می تواند خودروهای محصول کارخانه چری را با قیمت های استثنایی و شرایط فوق العاده به فروش برساند.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *