مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
داخل تیگو 7 جدید

معرفی برند فونیکس مدیران خودرو  به جای برند چری

برند فونیکس مدیران خودرو یکی از برندهایی است که احتمالا این روزها نام آن را زیاد شنیده اید و دوست دارید تا در مورد آن اطلاعات بیشتری داشته باشید. به منظور راهنمایی مشتریان و افرادی که در این زمینه کنجکاو هستند، این مقاله را تهیه و تنظیم کرده و قصد داریم تا به سادگی برای شما ماهیت این برند را توضیح دهیم و خودروهایی که با نام این برند به بازار عرضه می شوند را نیز معرفی کنیم.

خودروهای دارای برند فونیکس مدیران خودرو

خودروهایی که دارای برند فونیکس مدیران خودرو هستند شامل ۳ خودروی تیگو ۷ پرو، تیگو ۸ پرو و آریزو ۶ پرو می شوند. این خودروها نسبت به مدل های قبلی خودشان دارای تفاوت هایی از لحاظ موتوری و همچنین آپشن های داخل کابین و یا حتی تغییرات ظاهری شده اند که هر کدام از آن ها را در بخش های بعدی به طور کامل توضیح خواهیم داد.

برند فونیکس

آریزو ۶ پرو

مدل بعدی خودرو که با برند فونیکس روانه بازار می شود، آریزو ۶ پرو است. این خودرو نیز همچون تیگو ۷، دارای تفاوت هایی نسبت به مدل معمولی و ساده خود شده است که در این قسمت به آن ها اشاره می کنیم.

بیشترین تفاوتی که بین آریزو ۶ پرو برند فونیکس با آریزو ۶ معمولی وجود دارد مربوط به امکانات داخلی کابین می شود. تغییر دسته دنده از حالت معمولی به دیجیتالی، سیستم تهویه اتوماتیک، پنل ۱۰.۲۵ اینچی، اضافه کردن کول باکس و شارژر وایرلس و همچنین ۶ ایربگ ۱۰ نقطه ای حساس از جمله امکانات افزوده شده به قسمت های داخلی ماشین است. علاوه بر این موارد می توان گفت که اتاق خودرو به طور کامل تعویض شده و دوربین ۳۶۰ درجه و سیستم کی لس نیز به خودرو افزوده شده است.

از جمله آپشن های بعدی این خودرو می توان به سیستم اتوهلد خودرو، ترمز پارک برقی و کنترل ایستایی در سربالایی و سرپایینی ها اشاره کرد.

در خصوص تیگو ۸ پرو نیز می توان مشخصات زیادی را بیان کرد که در ظرفیت این مقاله نمی گنجد. برای اطلاع از مشخصات این خودرو بهتر است به مقاله فونیکس تیگو ۸ پرو مراجعه کنید.

تیگو ۷ پرو

اولین محصولی که قصد داریم تا در خصوص آن اطلاعاتی را به شما بدهیم، با نام تیگو ۷ پرو شناخته می شود که هم اکنون تحت برند تجاری فونیکس روانه بازار گردیده است. این مدل از خودروها دارای تفاوت های بسیار زیادی با مدل معمولی خود یا همان تیگو ۷ هستند که سعی می کنیم در این قسمت به تمام آن موارد اشاره کنیم.

ویژگی های ظاهری

ابتدا به بررسی ویژگی های ظاهری تیگو ۷ پرو می پردازیم. این خودرو هم از نمای جلو و هم از نمای عقب دچار تفاوت های زیادی شده است. به طور مثال در قسمت جلویی خودرو جلوپنجره تیگو ۷ به طور کلی برداشته شده و جلو پنجره تیگو ۸ بر روی آن کار گذاشته شده است. جلو پنجره جدید هم بزرگ تر بوده و هم حالت کهکشانی مانند دارند که جلوه بیشتری را به بخش جلویی خودرو و نمای اصلی آن می دهد.

تیگو ۷ پرو فونیکس در بخش پشتی نیز تغییر پیدا کرده است. در این بخش از چراغ های عقب کشیده تر و همچنین به هم پیوسته استفاده کرده اند که کاملا ظاهر خودرو را تغییر داده است. موضوع بعدی در خصوص تغییر پیدا کردن رینگ های خودرو است که سبب می شود تیگو ۷ پرو حتی از بغل نیز با تیگو ۷ معمولی متفاوت شود.

ویژگی های داخل کابین

از جنبه ویژگی های داخل کابین می توان گفت که تغییرات این خودرو بسیار زیاد بوده است. مانیوتر استفاده شده به ابعاد ۱۰.۲۵ اینچ رسیده، گرمکن صندلی و اینه های جانبی برقی اضافه شده است. استفاده از کول باکس و شارژر وایرلس را نیز در این خودرو می بینیم که سبب راحتی و رفاه بیشتر سرنشینان در مسافرت ها و مسافت های طولانی می شود. سیستم تهویه تیگو ۷ پرو نیز از نوع لمسی شده و در کنار سانروف دو حالته خودرو، نمای بهتری را به ظاهر داخلی کابین بخشیده است.

ویژگی های موتور و گیربکس

اما از لحاظ ویژگی های موتور و عملکرد فنی این خودرو باید گفت که پیشرانه موتور ۱.۵ لیتری است که سبب می شود تیگو ۷ پرو، خودرویی با مصرف کم باشد. خودروهای کم مصرف قدرت زیادی ندارند، به منظور رفع این ضعف در تیگو ۷ پرو برند فونیکس، از یک موتور توربوشارژ نیز بر روی آن استفاده کرده اند تا نتیجه بهتری حاصل شود. ویژگی بعدی مربوط به گیربکس خودرو می شود. در این خودروی جدید از گیربکس ۹ سرعته و CVT استفاده می کنند که هم می تواند شتاب و قدرت بیشتری را به خودرو بدهد و هم آن که می تواند در مصرف بهینه سوخت موثرتر باشد.

تیگو ۷ پرو دارای ۲۳۰ نیوتن بر متر گشتاوری و همچنین ۱۵۶ اسب بخار، قدرت است. از دیگر ویژگی های عملکردی این خودرو می توان به دوربین ۳۶۰ درجه دور خودرو و همچنین ۶ ایربگ ۱۰ نقطه ای برای افزایش ایمنی در خودرو اشاره کرد. وجود قابلیت های اتوهلد، کنترل ایستایی در سربالایی و کنترل ایستایی در سرپایینی و همچنین فرمان دی کات نیز از دیگر ویژگی های این خودرو است.

فونیکس مدیران خودرو

جمع بندی

با استفاده از اطلاعاتی که طی این مقاله عنوان شد و همچنین با استفاده از دیتای مربوط به مقایسه خودروی تیگو ۷ و تیگو ۸ پرو که با برند فونیکس مدیران خودرو به بازار عرضه می شوند، هم اکنون می توانید تصمیم گیری ساده تر و در عین حال عاقلانه تری را برای خرید خودرو داشته باشید؛ زیرا هم اکنون از آپشن ها و اطلاعات دقیق هر کدام از این خودروها به طور کامل آگاهی دارید و می دانید که کدام یک از این ماشین ها می تواند انتخاب بهتر و هوشمندانه تری برای شما باشد.

 


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *