مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
تیگو 8 پرو

ثبت نام خودروی تیگو ۸ پرو نقدی بهتر است یا اقساطی ؟

شرایط فروش اقساطی تیگو ۸ پرو یکی از مسایل و موضوعاتی می باشد که امروزه افراد مختلف که خبر واردات این خودرو را شنیده اند، به تعداد زیاد آن را مورد سرچ و جستجو می کنند. در صورتی که شما هم تمایل دارید تا در مورد این موضوع اطلاعات بیشتری بدست آورید و بدانید که شرایط فروش اقساطی تیگو ۸ پرو به چه صورت می باشد و یا آن که در مورد خود خودرو اطلاعات کافی را به دست آورید، می توانید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

مشخصات فنی چری تیگو ۸ پرو

نسل جدید چری تیگو ۸ پرو، روی پلتفرم پرحاشیه T۱X طراحی شده است. پلتفرمی که مهندسان سابق بی ام و، جنرال ‌موتورز و فورد در توسعه و پیشرفت آن کار کرده ‌اند. آن طوری که شرکت چری می‌گوید زبان بصری این خودرو پیرو نسل سوم سبک Life in Motion می باشد. به همین دلیل بوده است که این خودرو تقریبا شبیه به دیگر مدل شرکت یعنی چری اکسید TXL از آب درآمده است.

با این حال جلو پنجره چند ضلعی با تم و طرح ماتریسی کروم ‌رنگ و چراغ‌ های جدید، تیگو ۸ پرو را مدرن‌ تر از تیگو ۸ نسل اول کرده است. در نمای عقب خودرو، کاملا مشخص می باشد که شرکت خودرو سازی چری سرانجام از سبک اتصال چراغ‌های پشتی، دست برداشته است. همچنین تعبیه نام چری با حروف جدا از هم، حس و حال لوکس ‌گرایانه ‌ای به آن بخشیده است.

چراغ‌ های چری جدید از فناوری AFS یا حرکت هم‌ زمان با فرمان بهره می برند. این فناوری و تکنولوژی خودرو را قادر می‌سازد تا هنگام پیچیدن تا ۱۵ درجه زاویه داشته باشند. طول، عرض و ارتفاع ۴۷۲۲، ۱۸۶۰ و ۱۷۴۵ میلی ‌متری تیگو ۸ پرو حاکی از یک شاسی ‌بلند معقول با سایز متوسط می باشد.

چری تیگو ۸ نسل اول با دو پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو و ۱.۶ لیتری توربو به بازار عرضه شده است. برای نسل دوم نیز چری دقیقا از همین موتور‌ها بهره برده است.

خوشبختانه مدیران خودرو، قوی ‌ترین موتور تیگو ۸ پرو را به ایران آورده است. موتوری که از نسل سوم خانواده ACTECO می باشد. در سال ۲۰۱۹ نیز یکی از ۱۰ موتور برتر بازار چین بوده است. این موتور که حدود ۲۱ کیلوگرم سبک ‌تر از نسل دوم خود می باشد، می ‌تواند تیگو ۸ پرو را در ۸.۹ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند.

 

بررسی تخصصی امکانات و قیمت تیگو 8 پرو | مهمان جدید خیابان‌های ایران | کلیک

کابین لوکس تیگو ۸ پرو

شرکت مدیران خودرو با اینکه نسخه ۷ نفره چری تیگو ۸ پرو را به ایران آورده است. ولی خیلی‌ها معتقد هستند که ردیف سوم صندلی‌ها، کاربردی چندانی برای بزرگسالان ندارد. اگر شما هم چنین فکر و تصوری دارید، پس بهتر است دو صندلی‌ موجود در ردیف سوم را بخوابانید تا فضای بار عقب به عدد ۱۱۷۹ لیتر افزایش دهید. البته اگر صندلی‌های ردیف دوم را هم تا کنید، این فضا به ۲۱۰۱ لیتر هم خواهد رسید.

اما علاوه ‌بر فضای بار بسیار عالی در کابین تیگو ۸ پرو، امکانات جذاب دیگری هم وجود دارد. اگر از سنسور باد تایر، استارت دکمه‌ای، صندلی‌های برقی با مموری دوربین ۳۶۰ درجه، صندوق برقی، فرمان دی‌کات برقی و ایربگ‌ های شش‌تایی که در اکثر خودرو‌ های امروزی قرار دارند، صرف ‌نظر کنیم. باید بگوییم که کابین این خودرو، آپشن‌ های خوب دیگری مانند شارژر وایرلس و کول ‌باکس در با حداقل دمای ۱۶ درجه نیز داراست.

همچنین دریچه‌های تهویه هم در ردیف دوم و هم در ردیف سوم قرار گرفته شدند. با این تفاوت که سرنشینان ردیف دوم، می ‌توانند دما و شدت پرتاب باد را از طریق پنل لمسی و به صورت مستقل، عوض کنند. به عبارت بهتر، سیستم تهویه مطبوع تیگو ۸ پرو از نوع چهارگانه اتوماتیک می باشد. ولی هنوز یک ویژگی جذاب دیگر نیز در کابین تیگو ۸ پرو به چشم می آید که آن هم جز مانیتور سرتاسری می باشد.

در چری تیگو ۸ پرو، صفحه کیلومتر دیجیتالی با نمایشگر سیستم چند رسانه ‌ای خودرو ادغام شده که نتیجه آن، به وجود آمدن یک مانیتور سرتاسری ۲۴.۶ اینچی می باشد. حتی پنل سیستم تهویه برای سرنشینان جلو نیز از نوع لمسی است و سایز ۸ اینچی نیز دارد.

تیگو 8 پرو » نیازمندی‌ های رایگان، آگهی‌های خرید، فروش نو و دست دوم و کارکرده خودرو

آپشن‌ های ایمنی در تیگو ۸ پرو

  • دارای رادار تصادف از عقب یا Rear Cross Traffic Alert
  • رادار تصادف از جلو یا Forward Collision Warning
  • آپشن رادار نقطه کور یا Blind Spot Detection
  • کروز کنترل هوشمند یا Active Cruise Control
  • هشدار بازشدن در‌ها یا Door Open Warning
  • کمکی ماندن در لاین یا Lane Keeping Assistant
  • کمکی حرکت در ترافیک یا Traffic Jam Assistant
  • رادار تغییر لاین یا Lane Departure Warning
  • نوربالا اتومات یا Intelligent High-Beam Control

 

شرایط فروش تیگو

چری تیگو ۸ پرو بیش از آن که چندی پیش در نمایشگاه شانگهای ۲۰۱۹ رونمایی کنند. یک سال قبل در نمایشگاه پکن ۲۰۱۸ هم رونمایی شد. در واقع آنچه در سال ۲۰۱۹ از آن پرده برداری شده نمونه بهینه سازی شده و نهایی این خودرو می باشد. خودرویی که ادعا می کند می تواند پرچم دار محصولات چری در دنیا باشد.

نمای داخلی این خودرو به مراتب نسبت به نمای بیرونی آن مدرن تر و پخته تر است. نمایشگر دیجیتال پشت فرمان در کنار نمایشگر اصلی جلوه‌ ای حرفه ‌ای به خودرو بخشیده است. بی سلیقگی در قرار دادن دریچه تهویه مطبوع درست در کنار این نمایشگر، نظم طراحی داخلی آن را برهم زده است. اما در هر حال این خودرو هم مانند مدل های دیگر چری توانسته طرفداران زیادی را به خود جلب کند.

در بحث فروش اقساطی چری تیگو ۸ پرو در نمایندگی آسیا خودرو، با پرداخت درصدی از مبلغ کل خودرو که شاید کمتر از ۵۰ درصد از مبلغ کل خودرو باشد و پرداخت اقساط ۱۲،۲۴،۳۶،۴۸،۶۰ ماهه می توانید خودرو را تا ۴۵ روز کاری دریافت کنید. شما می توانید جهت اطلاع بیشتر از شرایط و مبلغ پیش پرداخت و مبلغ اقساط در خصوص خرید تیگو ۸ پرو با کارشناسانمان تماس بگیرید.

کلام آخر

خودرو تیگو ۸ پرو یکی از جذاب ترین خودروهای موجود در بازار فعلی خودروی ایران می باشد. برای اطلاع از شرایط ثبت نام خودروی تیگو و فروش اقساطی تیگو ۸ پرو بهتر می باشد به سایت آسیا خودرو مراجعه کنید و تمامی شرایط و ضوابط این موضوع را به طور کامل در آنجا مطالعه کنید.

 

 

 

 

 

 

.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *